Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Limanowa: Dostawy staplerów, klipsów, siatek chirurgicznych, taśm i siatek ginekologicznych, foli operacyjnych i narzędzi do platformy elektrochirurgicznej ujęte w 11 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 126315 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SP ZOZ - Szpital Powiatowy w Limanowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy staplerów, klipsów, siatek chirurgicznych, taśm i siatek ginekologicznych, foli operacyjnych i narzędzi do platformy elektrochirurgicznej ujęte w 11 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- 5 pozycji asortymentowych; Zadanie nr 2- 12 sztuk; Zadanie nr 3- 4 pozycje asortymentowe; Zadanie nr 4- 3 pozycje asortymentowe; Zadanie nr 5- 2 pozycje asortymentowe; Zadanie nr 6- 2 sztuki; Zadanie nr 7- 20 sztuk; Zadanie nr 8- 2 pozycje asortymentowe; Zadanie nr 9- 2 pozycje asortymentowe; Zadanie nr 10-50 opakowań; Zadanie nr 11-2 pozycje asortymentowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 roku (Dz.U. Nr 107 z dnia 17.06.2010) - w zakresie oferowanch wyrobów.;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Staplery liniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery liniowe 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Staplery okrężne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery okrężne zakrzywiome z regulacją docisku tkanki 12 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Klipsy do laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe do laparoskopii - Klipsownice do laparoskopii 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siatki przepuklinowe niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe niewchłanialne 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Siatki przepuklinowe częściowo wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe częściowo wchłanialne 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Siatki przepuklinowe kompozytowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe kompozytowe, polipropylenowe 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Siatki do operacyjnego leczenia tylnej plastyki pochwy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do operacyjnego leczenia tylnej plastyki pochwy 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Siatki do korekcji cystocele.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do korekcji cystocele 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Taśmy do leczenia nietrzymania moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy do leczenia nietrzymania moczu 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Folie operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie operacyjne, jałowe, samoprzylepne, bezlateksowe 50 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Narzędzia do platfortmy elektrochirurgicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do platfortmy elektrochirurgicznej 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy staplerów chirurgicznych oraz śrub kaniulowanych stalowych ujęte w dwóch zadaniach
- Przebudowa zasieków składowych przy ul.Rzeczna 7
- "Dostawa i wdrożenie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych, systemu do obsługi poczty elektronicznej oraz urządzeń typu UTM dla jednostek organizacyjnych powiatu".
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujętych w 14 zadaniach asortymentowych
- TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LIMANOWEJ W 2025R.
- "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia na potrzeby Głównego Traktu Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 5 zadań.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Oddziału Chirurgii Jednego Dnia
- Dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.