eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastarniaWykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich jednostek budżetowych gminy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Jastarnia: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich jednostek budżetowych gminy.
Numer ogłoszenia: 12632 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jastarni , ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, woj. pomorskie, tel. 058 6752269, 6752072, faks 058 6752176.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastarnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich jednostek budżetowych gminy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jastarnia i podległych jednostek, dla których zakres usług ma obejmować: a) otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków bankowych: podstawowych i pomocniczych, w tym funduszy celowych . b). przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych, w tym w formie zamkniętej bez sprawdzania zawartości oraz wpłat obcych (wpłaty podatków i opłat dokonywanych przez osoby fizyczne, prawne oraz inne podmioty). c) dokonywanie wypłat gotówkowych. d) realizację poleceń przelewów wewnętrznych (w ramach danego banku, elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo). e) realizację poleceń przelewów zewnętrznych (elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo) zarówno krajowych, jak i zagranicznych, w tym sorbnet o wartości powyżej 1.000.000 zł (słownie: jednego miliona zł). f) wydawanie blankietów czekowych. g) zapewnienie sytemu bankowości elektronicznej: zainstalowanie systemu, szkolenie osób, serwis w trakcie trwania umowy; przy realizacji przelewu wymagane dwa podpisy. h) w razie potrzeb wydanie i możliwość korzystania z karty płatniczej i-lub kredytowej bez ponoszenia dodatkowych opłat. i). w razie potrzeb potwierdzanie wpłat obcych dokonywanych na rachunek bieżący w oddziale banku. j) wykonawca powinien posiadać przynajmniej jeden oddział lub inną placówkę Banku na terenie Gminy Jastarnia w przeciwnym wypadku wykonawca powinien zapewnić transport i konwojowanie środków pieniężnych ( przywóz wywóz ) z siedziby poszczególnych Zamawiających do Banku i z Banku do siedziby poszczególnych Zamawiających , po każdorazowym zgłoszeniu telefonicznym przez poszczególnych Zamawiających , realizowany w maksymalnym czasie 1. godziny od zgłoszenia, z siedziby poszczególnych i do siedziby poszczególnych Zamawiających - transport i konwojowanie winno odbywać się zgodnie z przepisami rozporządzenia w sprawie zasad i wymagań , jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne . Transport i konwojowanie środków pieniężnych winno odbywać się w dni robocze w godzinach pracy poszczególnych Zamawiających tj. od 08:00 do 16:00 k) przyjmowanie lokat krótkoterminowych, l) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu (dodatkowa coroczna umowa). Kredyt udzielany będzie w wysokości ustalonej uchwałą na dany rok budżetowy. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M plus marża banku niezmienna w całym okresie trwania umowy kredytowej. Zabezpieczenie kredytu jedynie poprzez wystawienie weksla własnego in blanco przez wystawcę - Gminę Miasto Jastarnia Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat, prowizji bankowych oraz naliczania przez Wykonawcę opłat: a) od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych przez poszczególnych Zamawiających, b) zmiany karty wzorów podpisów, c) wpłat gotówkowych osób trzecich na rzecz poszczególnych Zamawiających, d)wpłat dokonywanych na konta poszczególnych Zamawiających w walucie obcej, e) od transportu i konwojowania środków pieniężnych zgodnie z pkt 3.1.j) niniejszej SIWZ. f) wydawaniu opinii bankowych i zaświadczeń na wniosek poszczególnych Zamawiających g) przyjęcia depozytu, h) korzystania z systemu bankowości elektronicznej, w tym za szkolenia, o których mowa w pkt. 3.1.g) Zgodnie z treścią art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych zamówienie przeprowadzają wspólnie: - Gmina Miasto Jastarnia, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24 - Gimnazjum w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Stelmaszczyka 4 - Szkoła Podstawowa w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Stelmaszczyka 4 - Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Ks. Stefańskiego 5 - Miejska Biblioteka Publiczna w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24 - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24 - Miejski Zarząd Portu w Jastarni z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 43 zwani w treści niniejszej SIWZ poszczególnymi Zamawiającymi w imieniu których działa Urząd Miasta Jastarni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja), w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy działający na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz.665 z późniejszymi zmianami) - załączyć odpowiedni dokument

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali lub wykonują przynajmniej jedną usługę bankowej obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i załączą dokumenty potwierdzające, że usługa ta została bądź jest wykonywana w tym okresie należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca powinien posiadać przynajmniej jeden oddział lub inną placówkę banku na terenie Gminy Jastarnia lub złożyć oświadczenie, iż zapewni transport i konwojowanie środków pieniężnych / przywóz wywóz / z siedziby poszczególnych Zamawiających do Banku i z Banku do siedziby poszczególnych Zamawiających , po każdorazowym zgłoszeniu telefonicznym przez poszczególnych Zamawiających , realizowany w maksymalnym czasie 1. godziny od zgłoszenia, z siedziby poszczególnych i do siedziby poszczególnych Zamawiających - transport i konwojowanie winno odbywać się zgodnie z przepisami rozporządzenia w sprawie zasad i wymagań , jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne . Transport i konwojowanie środków pieniężnych winno odbywać się w dni robocze w godzinach pracy poszczególnych Zamawiających tj. od 08:00 do 16:00

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach: - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; - waloryzacji wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastarnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastarni, ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, pokój 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Jastarni, ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, pokój 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.