Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu. Numer sprawy22 / 22 PN / 2013
Numer ogłoszenia: 126341 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu. Numer sprawy22 / 22 PN / 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą środków czystości określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 21 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T Pakiet nr 16 - WYBIELACZ Pakiet nr 17 - ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6, 39.83.17.00-3, 33.19.11.00-0, 33.76.30.00-6, 39.51.44.00-2, 33.71.19.00-6, 39.83.10.00-6, 39.30.00.00-9, 39.80.00.00-0, 19.00.00.00-6, 24.00.00.00-4, 39.50.00.00-7, 14.40.00.00-5, 39.22.40.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 591,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset dziewięćdziesiąt jeden złotych 00/100), w przypadku złożenia oferty na: Pakiet wadium w PLN Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE 89,00 Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE 35,00 Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK 62,00 Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE 620,00 Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE 47,00 Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT 77,00 Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C 484,00 Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA 26,00 Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA 20,00 Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA 1 722,00 Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG 50,00 Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE 597,00 Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE 22,00 Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA 115,00 Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T 115,00 Pakiet nr 16 - WYBIELACZ 3,00 Pakiet nr 17 - ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK 74,00 Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA 45,00 Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 162,00 Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA 128,00 Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA 98,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ należy przedłożyć: a)Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ Informacja o Wykonawcy b)Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu. c)wpis do rejestru, oraz dokumenty dopuszczające do obrotu dla oferowanego przedmiotu zamówienia, d)dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP, e)dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz. U. 175-02 poz. 1433) - aktualne na dzień składania oferty, f)aktualne karty charakterystyki produktu niebezpiecznego. Jeżeli dany preparat nie został zakwalifikowany jako niebezpieczny i nie wymaga dostarczenia karty charakterystyki Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia. g)etykiety, foldery, karty katalogowe oferowanego w danym pakiecie przedmiotu zamówienia, h)w ramach pakietu nr 4 Ręczniki jednorazowe do ofert należy dołączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia (poz.1 - jedno opakowanie, poz. 2 - jedna rolka), i)w ramach pakietu nr 7 Proszek do prania 95 stopni C, dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia do oferty należy dołączyć atesty, certyfikaty, oświadczenie o wdrożonym systemie ISO 9001, oświadczenie o zapewnieniu opieki technologicznej w okresie trwania umowy. j)w ramach pakietu nr 19 Mopy do sprzątania i dezynfekcji do oferty należy dołączyć instrukcję producenta dotyczącą prania mopów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a)zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b)konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c)strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15
41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE - załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE - załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK- załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE - załącznik A do SIWZ , składa sie z 2 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE- załącznik A do SIWZ , składa sie z 2 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT- załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C- załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA- załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA - załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA- załącznik A do SIWZ , składa sie z 6 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG - załącznik A do SIWZ , składa sie z 2 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE- załącznik A do SIWZ , składa sie z 8 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE- załącznik A do SIWZ , składa sie z 1pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA- załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T- załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - WYBIELACZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 - WYBIELACZ- załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 - ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK - załącznik A do SIWZ , składa sie z 3 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA - załącznik A do SIWZ , składa sie z 4 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI- załącznik A do SIWZ , składa sie z 2 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA- załącznik A do SIWZ , składa sie z 7 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA- załącznik A do SIWZ , składa sie z 1 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Doposażenie pracowni zawodowych w Państwowych Szkołach Budownictwa - Zespołu Szkół w Bytomiu
- Wyburzenie toalety i komórek lokatorskich przy budynku mieszkalnym przy ul. Sztygarska 4 w Sosnowcu, będących własnością SRK S.A. Oddziału AZM
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.