eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonywanie konserwacji wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz usuwanie i zabezpieczenia awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych w granicach eksploatacji obciążających zarządcę, w budynkach stanowiących zasób komunalny użytkowanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Częstochowa: Wykonywanie konserwacji wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz usuwanie i zabezpieczenia awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych w granicach eksploatacji obciążających zarządcę, w budynkach stanowiących zasób komunalny użytkowanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 126346 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, faks 034 3682461, 3651290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz usuwanie i zabezpieczenia awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych w granicach eksploatacji obciążających zarządcę, w budynkach stanowiących zasób komunalny użytkowanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia. 1. Wykonywanie konserwacji wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz usuwanie i zabezpieczenia awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych w granicach eksploatacji obciążających zarządcę, w budynkach stanowiących zasób komunalny użytkowanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. 2. Awarie, o których mowa będą zgłaszane Wykonawcy do usunięcia lub zabezpieczenia w godzinach od 6-ej do 22-ej w dni robocze , w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta przez dyspozytora Zamawiającego lub inspektora nadzoru Oddziału Eksploatacji, w formie telefonicznego zgłoszenia, zawierającego dokładna lokalizacje (adres), numer kolejny z rejestru zamawiającego, dane zgłaszającego. Wykonawca jest zobowiązany podać numery telefonów, pod które zgłaszane będą awarie, lub ustali inny stały sposób łączności z Zamawiającym. Zabezpieczenie awarii musi być wykonane w sposób gwarantujący jak najmniejszą uciążliwość dla mieszkańców. 3. Wykonawca winien przystąpić do usunięcia lub zabezpieczenia awarii w czasie nie dłuższym niż 30 minut od momentu otrzymania zlecenia od dyspozytora Zamawiającego i zakończyć po usunięciu lub zabezpieczeniu awarii. 4. Wykonawca wykonuje czynności związane z konserwacją oraz usuwaniem bądź zabezpieczeniem awarii przy użyciu własnych pracowników , materiałów , narzędzi oraz środków transportu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia innych prac niż wymienione ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych jak wybuch gazu, pożar, katastrofa budowlana, powódź, huragan, nadmierne i intensywne opady śniegu, spadki temperatur zewnętrznych poniżej -200C 6. W sytuacjach nadzwyczajnych ( opisanych w pkt. 5 ) Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zlecenia wykonawcy prowadzenia dyżurów awaryjnych w godzinach nocnych od godz. 2200 do godz. 600 . Wynagrodzenie za wymienione dyżury ustala się wg oferowanej stawki roboczogodziny plus dodatki wynikające z Kodeksu pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać, iż w latach 2008 - 2010 wykonał prace o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 60.000 zł netto rocznie (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), pozwala uznać doświadczenie wykonawcy za wystarczające; Potwierdzone przez inwestora referencje powinny zawierać datę rozpoczęcia i zakończenia robót oraz adres obiektu; brak powyższego spowoduje odrzucenie oferty. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie : spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ posiadać Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 100 000 zł. ( słownie : sto tysięcy złotych ). Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie : spełnia/nie spełnia 2) nie zalegać z należnościami z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie : spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz oferty b) Kosztorys ofertowy, szczegółowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo upoważniające osobę (-y) podpisującą (-e) ofertę do występowania w imieniu Wykonawców. e) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, f) Referencje zaświadczające, że usługi wykazane w wykazie zostały wykonane należycie. g) Kserokopie uprawnień budowlanych (decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do spełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem dla pracownika wykonawcy wyznaczonego do pełnienia funkcji kierownika robót), h) Zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót do Izby. Z zaświadczenia tego musi wynikać, iż osoba ta, na dzień składania ofert, posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - cena ryczałtowa za zabezpieczenie 1 szt awarii - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego. Specyfikację można również zakupić w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 9) za cenę 20 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Częstochowa, ul. POW 24 pokój nr 8 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.