eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › modernizacja i remont Oddziału Zakaźnego i pracowni bakteriologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12634

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łuków: modernizacja i remont Oddziału Zakaźnego i pracowni bakteriologii Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, do kontaktów: mgr Aneta Stadnik - Kierownik Sekcji zanówień publicznych, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, fax 025 7989074, e-mail: zp@spzoz.lukow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzoz.lukow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.spzoz.lukow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, inż. Maria Chudzik - inspektor ds. inwestycji, ul. dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. (025)7982001 w.205. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Szpital; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i remont Oddziału Zakaźnego i pracowni bakteriologii. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Oddział Zakaźny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja i remont Oddziału Zakaźnego i pracowni bakteriologii 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - roboty budowlane, - instalacje elektryczne i teletechniczne, - instalacje wod.-kan., - instalacja c.o, - instalacje wentylacji i klimatyzacji, - instalacja ciepła technologicznego, - instalacja wew. i zew. gazów medycznych, - instalacja gazu ziemnego, - roboty drogowe, - instalacje odwodnienia budynku Etap I - połowa budynku oraz zewnętrzne roboty budowlano-instalacyjne. Etap II - pozostałe prace. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 1000000 zł, b)dysponują wykwalifikowaną kadrą niezbędną do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia tj. osoba wyznaczona do kierowania budową musi posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiadać co najmniej 10-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami zaś osoby wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i przedstawią dokumenty potwierdzające tą sytuację, a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiążą się, że na czas wykonania zamówienia ubezpieczą się od odpowiedzialności cywilnej prowadzoną działalność gospodarczą, b)posiadają rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych na poziomie 1000000 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy, c)wykażą wysokość obrotów na poziomie 3000000 zł rocznie 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177); 5.Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 6.Zobowiążą się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 %, 7.Wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie z wzorem umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/niespełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)Koncesję, zezwolenie lub licencję, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, bądź oświadczenie, że koncesja w zakresie objętym zamówieniem nie jest wymagana; 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 7)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień na poszczególne branże potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 8)Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót; Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień na poszczególne branże potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; 9)Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 1000000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 10)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 1000000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11)Wykaz obrotów, zysku oraz zobowiązań i należności ogółem, potwierdzonych bilansem i rachunkiem zysków i strat w przypadku wykonawców zobowiązanych do sporządzania bilansu; potwierdzający wysokość obrotów na poziomie 3000000 zł rocznie; 12)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiązanie się wykonawcy, że na czas wykonania zamówienia ubezpieczy od odpowiedzialności cywilnej prowadzoną działalność gospodarczą; 13)Potwierdzenie wniesienia wadium; 14)Zobowiązanie do wpłacenia/wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5 % ceny ofertowej, w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (koszt) 95 2. warunki gwarancji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp. Opłata: 345 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Dotyczy Wykonawców, którzy złożą wniosek o wydanie SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, administracja pok. nr 26 (Dyrekcja).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.