To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Gdańsk: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO W 7 ZADANIACH (13/2011)
Numer ogłoszenia: 126363 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54762 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ, ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 5526407, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO W 7 ZADANIACH (13/2011).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 1 Kardiomonitory - 7 szt. Zadanie 2 Komplet napędów elektrycznych Zadanie 3 Zestaw do zabiegów ortopedycznych Zadanie 4 Rejestrator ciśnienia - 2 szt. Zadanie 5 Rejestratory holtera EKG - 2 szt. Zadanie 6 Zestaw do laparoskopii, wielokrotnego użytku. Zadanie 7 Zestaw do laparotomii 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: - Wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć katalogi i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań oferowanych produktów zaznaczając na dokumencie nr poz. z załącznika nr 2. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał min. 24 miesięczny okres gwarancji dla zadań 1 oraz 3-7 a także 36 miesięczny okres gwarancji dla zadania nr 2. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny na następujących warunkach miejscem świadczenia usług serwisowych jest 7 SZPITAL MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ w Gdańsku. Zamawiający wymaga zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego przez Producenta (załączyć kopię autoryzacji). Czas reakcji serwisowej do 48 godzin od otrzymania skutecznego powiadomienia od Zamawiającego. Pod pojęciem świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych w 7 SZPITALU MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ nr 1534 SP ZOZ należy rozumieć (szczegóły w umowie), że w przypadku awarii sprzętu w okresie gwarancji Wykonawca, po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzeniu od Zamawiającego, w czasie podanym jako czas reakcji serwisowej rozpoczyna usuwanie usterki w miejscu użytkowania sprzętu. Jeśli usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie Zamawiającego Wykonawca, wystawiwszy stosowny dokument, może zabrać sprzęt na własny koszt do swojej firmy i kontynuować jego naprawę w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych. Po usunięciu awarii Wykonawca dostarcza sprzęt do Zamawiającego, także na własny koszt. Pod pojęciem czasu reakcji serwisowej należy rozumieć, że jest to czas upływający od przyjęcia zgłoszenia o wystąpieniu awarii do momentu pojawienia się serwisanta przy uszkodzonym sprzęcie. (Wymagania serwisowe podano w tabelach odpowiednio do zadań) Koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny (części i elementy wymienne) dla zadania 1-3 oraz 6-7 na min. 7 lat a także dla zadań 4-5 na min. 10 lat. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego. O miejscu świadczenia usług serwisowych pogwarancyjnych decyduje Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 Kardiomonitory - 7 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VIRIDIAN POLSKA Sp. z o.o., ul Bieławska 6 lok 9, 02-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97222,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111106,00
Oferta z najniższą ceną: 111106,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111106,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 Komplet napędów elektrycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOMET POLSKA Sp. z o.o., ul. Płowiecka 75, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60185,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60500,00
Oferta z najniższą ceną: 60500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 Zestaw do zabiegów ortopedycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40314,57
Oferta z najniższą ceną: 40314,57 / Oferta z najwyższą ceną: 40314,57
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 Rejestrator ciśnienia - 2 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REYNOLDS MEDICAL, Diagnostyka Kardiologiczna Sp. z o.o., ul. Renesansowa 5a, 01-905 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18400,00
Oferta z najniższą ceną: 18400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 Rejestratory holtera EKG - 2 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REYNOLDS MEDICAL, Diagnostyka Kardiologiczna Sp. z o.o., ul. Renesansowa 5a, 01-905 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18400,00
Oferta z najniższą ceną: 18400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6 Zestaw do laparoskopii, wielokrotnego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADVANCE EUROPE Sp. z o.o., ul. Skrzetuskiego 30m.3, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25346,33
Oferta z najniższą ceną: 25346,33 / Oferta z najwyższą ceną: 34512,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7 Zestaw do laparotomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33177,40
Oferta z najniższą ceną: 33177,40 / Oferta z najwyższą ceną: 33177,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP NOWY DWÓR GDAŃSKI
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP KARTUZY
- Budowa chodnika wraz z przebudową jezdni ul. Radarowej w Gdańsku w ramach zadania pn. "Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska"
- Przebudowa woliery dla żbików w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Sprzedaż na rzecz Zamawiającego, dostawa, montaż oraz uruchomienie dwóch sztuk fabrycznie nowych pomp ciepła wraz z osprzętem oraz demontaż i utylizacja starych pomp ciepła
- Dworkowa 7A w Gdańsku - Termomodernizacja i remont z renowacją urządzeń budowlanych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, w ramach projektu p.n. "Kompleksowa termomodernizacja..."
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa staplerów, klipsownic i trokarów do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa implantów wraz z utworzeniem banku implantów w siedzibie zamawiającego i udostępnieniem sprzętu do wykonania zabiegów.
- Sprzedaż i dostawa haka automatycznego do zabiegów operacyjnych jamy brzusznej dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa narzędzi chirurgicznych dla ZZOZ w Wadowicach
- "DOSTAWA KARDIOMONITORÓW Z CENTRALĄ MONITORUJĄCĄ NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- TP-22/24 Dostawa endostaplerów, stentów przełykowych i innych akcesoriów endoskopowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.