To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-11
Ełk: Numer sprawy: 12/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych.
Numer ogłoszenia: 126367 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91211 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 12/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów leczniczych, wyrobów medycznych do Apteki Szpitala. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określony niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia asortyment. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza do składania ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty, w której zostaną zaoferowane asortymenty o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wskazać nazwę asortymentu równoważnego oraz wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty itp. zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zadecyduje o ich równoważności. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Miejsce dostawy leków: sukcesywne dostawy leków do Apteki 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku, przy ulicy Kościuszki 30. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości leków mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zapotrzebowania NA RATUNEK lub NA CITO w ciągu 24 godziny od złożenia zamówienia. Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie do 96 godzin (4 dni robocze) od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon potwierdzony faxem). Minimalny okres ważności dostarczanych leków musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej, niż podane wielkości - zapotrzebowanie na dany asortyment powinno być wówczas odpowiednio przeliczone, a ilość szt. w opakowaniach zgodna z zamówieniem (w przypadku wartości ułamkowych opakowania należy zaokrąglić je do pełnego w górę). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.) - wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanego produktu leczniczego oraz okazać je na żądanie Zamawiającego Uwaga: dotyczy tylko produktów będących lekami i dostępnych na rynku na dzień złożenia oferty W przypadku pozycji lekowych aktualnie nie dostępnych na rynku (np. wstrzymanie produkcji) należy je wycenić po ostatniej cenie sprzedaży udokumentowanej przez producenta i zaznaczyć te produkty jako niedostępne na dzień składania oferty (np. wymienić na załączniku nr 2 pod pakietem lub w inny czytelny sposób). Zamawiający będzie zamawiał te pozycje tylko z chwilą ponownego wprowadzenia produktu do sprzedaży, po zaoferowanej cenie. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia i nie skalkulowania jakiejkolwiek pozycji, pod rygorem odrzucenia oferty. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33600000-6 Produkty farmaceutyczne 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z.o.o., ul. Winogrady 118,, 61-626 Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37444,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42757,44
Oferta z najniższą ceną: 42757,44 / Oferta z najwyższą ceną: 42757,44
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp. z.o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5573,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4604,58
Oferta z najniższą ceną: 4604,58 / Oferta z najwyższą ceną: 4604,58
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie Nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: PGF URTICA Sp. z.o.o. ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław PGF S.A. Ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36782,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37280,01
Oferta z najniższą ceną: 37280,01 / Oferta z najwyższą ceną: 37280,01
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie Nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: PGF URTICA Sp. z.o.o. ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław PGF S.A. Ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2116,80
Oferta z najniższą ceną: 2116,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2116,80
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie Nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z.o.o. ul. Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, ul. Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5427,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6188,40
Oferta z najniższą ceną: 6188,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6188,40
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie Nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SANOFI- AVENTIS Sp. z.o.o. ,, ul. Bonifaterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1652,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1469,02
Oferta z najniższą ceną: 1469,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1469,02
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie Nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z.o.o. ,, ul. Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1995,84
Oferta z najniższą ceną: 1995,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1995,84
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie Nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3M Poland sp. z.o.o., Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6576,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7102,08
Oferta z najniższą ceną: 7102,08 / Oferta z najwyższą ceną: 7102,08
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie Nr 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: AMGEN Sp. z.o.o. NETTLE S.A. Lider konsorcjum- AMGEN Sp. z.o.o. ul. Domaniewska 50, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 50, 02-672 Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16130,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15710,60
Oferta z najniższą ceną: 15710,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15710,60
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie Nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: PGF URTICA Sp. z.o.o. ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław PGF S.A. Ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6203,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4859,89
Oferta z najniższą ceną: 4859,89 / Oferta z najwyższą ceną: 4859,89
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.