Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Gdańsk: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 12637 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych, laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów (zwanych dalej łącznie urządzeniami bądź urządzeniem) oraz odbierać zużyte materiały eksploatacyjne w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 1 do umowy (formularz oferty). 2. W związku z tym, że ilość zamówionych materiałów eksploatacyjnych uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych podana w załączniku nr 1 do umowy jest ilością szacunkową. Z uwagi na to, podane ilości mogą ulec zmianie, a wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne w wysokości odpowiadającej rzeczywistej ilości zakupionych i dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia o realizację umowy w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się, że materiały eksploatacyjne będące przedmiotem umowy: a) będą fabrycznie nowe, nie regenerowane; b) będą wysokiej jakości oraz kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego, wyszczególnionym w załączniku nr 1 do umowy; c) będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie; d) będą posiadały termin przydatności do użycia na minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzeń, jeżeli ich uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Podstawę żądania przez Zamawiającego zwrotu kosztów stanowić będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Zamawiający dokona naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta. 5. Zamówienie będzie wykonywane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego zgłoszonych w formie zamówienia faksem lub e-mailem, zwanego dalej zamówieniem bieżącym. 6. Zamówienia bieżące będą realizowane w terminie 5 dni roboczych (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy) od dnia złożenia zamówienia bieżącego przez Zamawiającego. 7. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 8. Zamówienie będzie realizowane w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, tj. w godzinach 7:45 -15:45..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, Europejski Fundusz Rybacki w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH Samfix-Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Sp. j., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359845,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 447743,35
Oferta z najniższą ceną: 447743,35 / Oferta z najwyższą ceną: 483663,30
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z kończącym się zapasem materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych wykorzystywanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku oraz z koniecznością zapewnienia ciągłości pracy urzędu zachodzi potrzeba przeprowadzenia na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych procedury, w celu wyłonienia dostawcy ww materiałów. Zamówienie będzie realizowane w trybie zapytania o cenę polegającym na skierowaniu zapytania do pięciu wybranych wykonawców. Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. O powszechności dostępu może świadczyć fakt, iż na stronach internetowych zarejestrowanych jest kilkadziesiąt hurtowni oferujących swoje usługi w tym zakresie, a jego wartość nie przekracza kwot, o których mowa powyżej.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych oraz serwis urządzeń
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.