eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP-11/2008 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy rękawic i jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziałów i Przychodni Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Łódź: ZP-11/2008 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy rękawic i jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziałów i Przychodni Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 126401 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, fax 042 6879997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-11/2008 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy rękawic i jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziałów i Przychodni Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I: Fartuchy chirurgiczne (zapewniające procedurę aseptycznośći z trokami umiejscowionymi w specjalnym kartoniku, podwójnie pakowane, spełniające normę EN 13795 1-3): 2 pozycje; Pakiet II: Ubrania lekarskie j.u. do stosowania na bloku operacyjnym (z tkaniny włókninowej bawełnopodobnej o gramaturze minimum 60 g/m2): 2 pozycje; Pakiet III: Igły do znieczuleń: 9 pozycji; Pakiet IV: Folie chirurgiczne: 2 pozycje; Pakiet V: Materiały i sprzęt medyczny j.u. (pozycje 7-9 spełniające normę EN 13795 1-3 o gramaturze minimum 54-60 g/m2 i absorpcji płynów minimum 400%; pozycja 13: obłożenie powinna cechować wysoka odporność na penetrację płynów zgodnie z EN 20811): 21 pozycji; Pakiet VI: Rękawice zabiegowe: 3 pozycje; Pakiet VII: Rękawice lateksowe: 3 pozycje; Pakiet VIII: Rękawice chirurgiczne (spełniające normę EN 455 1-3): 5 pozycji; Pakiet IX: Rękawice chirurgiczne bezlateksowe (spełniające normę EN 455 1-3): 4 pozycje; Pakiet X: Rękawice sekcyjne: 2 pozycje; Pakiet XI: Rękawice ginekologiczne: 2 pozycje; Pakiet XII: Rękawice foliowe: 1 pozycja.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.22 - Zestawy zabezpieczające przed AIDS Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.22 - Zestawy zabezpieczające przed AIDS Oryginalny kod CPV: 25.24.91.00 - Rękawice z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni z art. 24 ust 1 i 2, a także spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163 ze zm.) oraz złożą wymagane dokumenty i oświadczenia. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (Oświadczenia- załącznik nr 8 do SIWZ). Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 2.Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy.; 3.Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz strony tytułowej.; 4.Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu na terytorium RP; 5.Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.; 6.Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.; 7.Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz podwykonawców; 8.Katalogi lub materiały informacyjne w języku polskim.; 9.Deklaracje zgodności z właściwymi normami w przypadku ofert na Pakiety: I, V, VIII, IX

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi, ul. Wileńska 37; 94-029 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat WSSz. im. M. Madurowicza w Łodzi, ul. Wileńska 37 (tzw. Pałacyk, I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fartuchy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy chirurgiczne: 2 pozycje (Poz. 1-2 zapewniające procedurę aseptyczności, troki umiejscowione w specjalnym kartoniku, podwójnie pakowane spełniające normę EN 13795 1-3).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0, 18.13.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubrania lekarskie j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania lekarskie włókninowe j.u.niesterylne- 2 pozycje (Poz. 1-2 tkanina włókninowa bawełnopodobna o gramaturze min. 60g/m2).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń: 9 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Folie chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie chirurgiczne: 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały i sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czepki j.u. uniwersalny z gumką (typu beret) Sztuk 38000 2 Maski chirurgiczne j.u. Sztuk 36000 3 Ochraniacze na buty j.u. antypoślizgowe Para 15000 4 Fartuch zabiegowy wykonany z włókniny polipropylenowej długi rękaw z mankietem z dzianiny Sztuk 10800 5 Fartuch z folii uniwersalny Sztuk 7000 6 Nogawice j.u. sterylne o wymiarach minimum 65-75 cm x 116-120 cm Sztuk 820 7 Serwety j.u. włókninowe sterylne 2-warstwowe o wymiarach minimum 150 cm x 80-90 cm Sztuk 2100 8 Serwety j.u. włókninowe sterylne 2-warstwowe o wymiarach minimum 75 cm x 80-90 cm Sztuk 19100 9 Serwety j.u. włókninowe sterylne 2-warstwowe 150 cm x 200 cm Sztuk 1800 10 Zestawy ochronne HIV niejałowe Komplet 100 11 Zestawy ochronne HIV jałowe Komplet 15 12 Komplet pościeli jednorazowy (poszwa, poszewka, prześcieradło) Komplet 1050 13 Serwety włókninowe sterylne nieprzemakalne 150 cm x 210 cm Sztuk 2700 14 Podkłady wielowarstwowe z wkładem chłonnym foliowanym dla chorych leżących rozmiar 50-60 cm x 70-90 cm Sztuk 22100 15 Pokrowiec na przewody sterylny 16 x 200 teleskopowo złożony przezroczysty Sztuk 570 16 Igły do biopsji- jednorazowy przyrząd do pobierania próbek z endometrialnej błony śluzowej Sztuk 320 17 Stabilizator do mocowania rurek intubacyjnych piankowy (typu TUBE FIX) Sztuk 550 18 Preparat do utrwalania wycinków cytologicznych 200 ml Sztuk 25 19 Pokrowiec na zwłoki Sztuk 300 20 Pojemnik bezpyłowy z nakrętką 20 ml (naczynko Coulter) Sztuk 2900 21 Pessar kołnierzowy szyjki macicy nr 2 (średni) Sztuk 25 (pozycje 7-9 spełniające normę EN 13795 1-3 o gramaturze minimum 54-60 g/m2 i absorpcji płynów minimum 400%; pozycja 13: obłożenie powinna cechować wysoka odporność na penetrację płynów zgodnie z EN 20811).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.22-6, 18.13.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rękawice zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice zabiegowe: 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rękawice lateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lateksowe: 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne: 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rękawice chirurgiczne bezlateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne bezlateksowe: 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rękawice sekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice sekcyjne: 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rękawice ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice ginekologiczne: 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rękawice foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice foliowe:1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.91.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.