Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Piotrków Trybunalski: Sprzedaż i dostarczenie odzieży i obuwia dla pracowników zespołów wyjazdowych Działu Pomocy Doraźnej. Znak sprawy 18/ZPN/09
Numer ogłoszenia: 126420 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6480300, faks 044 6480304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.szpital-piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie odzieży i obuwia dla pracowników zespołów wyjazdowych Działu Pomocy Doraźnej. Znak sprawy 18/ZPN/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostarczenie odzieży i obuwia dla pracowników zespołów wyjazdowych Działu Pomocy Doraźnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r- Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 C.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 Wykaz pozostałych oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy: D.Imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy w przetargu. E.Wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 4 F.Potwierdzenie jakości oferowanych wyrobów zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. certyfikat, świadectwo kontroli materiału, świadectwo dopuszczenia do obrotu). Na dokumentach należy zaznaczyć numer pozycji, której dotyczą ( dotyczy spodni, ubrań całorocznych, kompletów damskich dwuczęściowych przeznaczonych dla pracowników zespołów wyjazdowych Działu Pomocy Doraźnej). G.Foldery prezentujące oferowaną odzież i obuwie dla pracowników Działu Pomocy Doraźnej. Na dokumentach należy zaznaczyć oferowane wzory i numer pozycji której dotyczą Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w punkcie A, powinien złożyć dokumenty zgodnie z zapisem Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Ministrów z dn. 19.05.2006r w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane o których mowa w §2 ust. 1-3 (Dz.U. Nr 87, poz. 605, uwzględniający zmiany wprowadzone Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów Ministrów z dn. 16.10.2008r zmieniającym Rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U. Nr 188, poz. 1155).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.szpital-piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Tryb. Sekretariat (Budynek Przychodni).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodnie letnie z elanobawełny EBA, różne rozmiary: - w kolorze czerwonym, - dopasowująca guma w pasie oraz szlufki na pasek, poniżej pasa z przodu dwie kieszenie, z tyłu co najmniej jedna kieszeń, - z pasami odblaskowymi wokół nogawek, wzmocnienia na kolanach, u góry szlufki na szeroki pas - 85 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie całoroczne ( kurtka, polar, spodnie ) różne rozmiary: - Kurtka całoroczna w kolorze czerwonym, z pasami odblaskowymi mocowanymi na stałe z przodu z tyłu i na rękawach, z napisem na plecach RATOWNICTWO MEDYCZNE, ze znakiem graficznym Ratownictwa Medycznego ( określonego w ustawie), z określeniem funkcji pracownika nad znakiem graficznym z przodu, zapięcie główne na zamek błyskawiczny, zapinana na napy, kaptur z wyprofilowanym daszkiem, chowany do stójki, rękawy odpinane, w mankietach regulacja szerokości, z conajmniej czterema kieszeniami, regulacja ściągaczem obwodów: dołu, pasa i kaptura, z materiału wodoszczelnego i wiatroodpornego o właściwościach paroprzepuszczalnych. - Polar: w kolorze czerwonym, zapinany z przodu na zamek błyskawiczny z wysoką stójką, z odblaskami na rękawach, z co najmniej trzema kieszeniami na zamek błyskawiczny, tkanina polarowa (miękka, niemechacąca, zachowująca aktywność oddechową), gramatura minimum 220g/m2, mocowanie do kurtki w sposób rozdzielny na zamek błyskawiczny. - Spodnie całoroczne: w kolorze czerwonym, do pasa, z pasami odblaskowymi wokół nogawek, poniżej pasa z przodu dwie kieszenie, z tyłu co najmniej jedna kieszeń, proste nogawki przystosowane do regulacji długości, wzdłuż nogawek po zewnętrznej stronie wszyte zamki błyskawiczne - 60 kompletów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki polo, różne rozmiary: w kolorze czerwonym, z krótkim rękawem, materiał bawełna 100%, z przodu po lewej stronie w górnej części znak graficzny Ratownictwa Medycznego określony w ustawie - 115 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet damski dwuczęściowy (uniform + spódnica lub spodnie) różne rozmiary: w kolorze czerwonym, materiał elanobawełna, z przodu po lewej stronie w górnej części znak graficzny Ratownictwa Medycznego (określony w ustawie) - 5 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty letnie, różne rozmiary: na gumowej podeszwie, sznurowane, materiał skóra lub skóra i tkaniny impregnowane wodoodporne, barwa czarna lub ciemnobrązowa, podeszwa antypoślizgowa i olejoodporna z wkładką anty-przebiciową i podnoskiem - 70 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty zimowe, różne rozmiary: usztywniony staw skokowy, ocieplane i nieprzemakalne, na gumowej podeszwie, sznurowane, wkładka anty-przebiciowa, materiał skóra lub skóra i tkaniny impregnowane wodoodpornie, barwa czarna lub ciemnobrązowa, podeszwa antypoślizgowa olejoodporna - 65 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej 9 szt. dźwigów szpitalnych oraz naprawy dźwigów.
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów diagnostycznych i zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z wpięciem do sieci LIS oraz dzierżawa analizatora, inkubatora i aparatu do barwienia.
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- Aktualizacja baz BDOT500, GESUT, EGiB
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku"
- Dostawa odzieży BHP oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2025 roku
- "Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska"
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.