Ogłoszenie z dnia 2011-05-24
Kłodawa: ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE do umowy ZDW-RG-184/2009 z dn. 15.05.2009r. na:
Konserwację nawierzchni bitumicznych przy drogach wojewódzkich, na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. w latach 2009-2011 - zadanie nr 1 ODW Kłodawa
Numer ogłoszenia: 126472 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp., ul. Owocowa 2, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 0-95 7289848, faks 0-95 7289848.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE do umowy ZDW-RG-184/2009 z dn. 15.05.2009r. na: Konserwację nawierzchni bitumicznych przy drogach wojewódzkich, na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. w latach 2009-2011 - zadanie nr 1 ODW Kłodawa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE do umowy ZDW-RG-184/2009 z dn. 15.05.2009r. na: Konserwację nawierzchni bitumicznych przy drogach wojewódzkich, na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. w latach 2009-2011 - zadanie nr 1 ODW Kłodawa w zakresie: Konserwacja nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi na gł. średnio 5 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni - droga Nr 151 w km 132+610 do km 136+571- ilość ubytków 1500 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłąd Drogowy Jerzy Górny, ul. Armii Poznań 32, 64-400 Międzychód - Bielsko, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125460,00
Oferta z najniższą ceną: 125460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125460,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
uzasadnienie faktyczne: Opis stanu technicznego nawierzchni drogi: droga Nr 151 w km 132+610 do km 136+571 (obręb m. Kłodawa) Na wyszczególnionym powyżej odcinku drogi występują rozległe spękania, ubytki i głębokie wyboje z tendencją do powiększania się - znaczne pogorszenie się stanu technicznego nawierzchni nastąpiło w okresie zimowym - sytuacja ta stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Dnia 15.04.2011r. została podpisana umowa z nowym wykonawcą na Konserwację nawierzchni bitumicznych przy drogach wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. - teren ODW Kłodawa, jednakże wykonawca ten jest na etapie przygotowywania projektu tymczasowej organizacji ruchu. Przedłożenie zatwierdzonego projektu warunkuje przekazaniem placu budowy. Natomiast w celu poprawy stanu nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 151 wymagana jest natychmiastowa, niezwłoczna konserwacja nawierzchni stanowiąca kontynuację robót po sezonie zimowym. Uzasadnienie prawne: zamówienie uzupełniające udzielone zostaje dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienie uzupełniające, stanowiące 20% wartości zamówieni podstawowego, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co podstawowe, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie interwencyjnych remontów uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu K-K oraz przebudowy chodników na terenie Powiatu K-K w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (...) - z podziałem na dwie części (pakiety)
- Usługi bieżącego utrzymania dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Kołbiel
- Potrójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem dróg powiatowych nr 1162Z i 1163Z na terenie powiatu białogardzkiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.