Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Wąbrzeźno: Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wąbrzeźnie przy ul Kętrzyńskiego.
Numer ogłoszenia: 126493 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wąbrzeźnie, ul. Matejki 11, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6890900, fax 0-56 6890903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kppspwabrzezno.binp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wąbrzeźnie przy ul Kętrzyńskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na budowie ( IV etap) strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wąbrzeźnie przy ul. Kętrzyńskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł ). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 pkt. 1 - 5 ustawy pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : Bank Millennium SA 50 1160 2202 0000 0000 6705 7653.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Udzielą terminu płatności na minimum 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia lub jego części. 5. Wykonali, co najmniej trzy zamówienie o podobnej wielkości i charakterze - o wartości min. 1000 tyś zł. 6. Udzielą minimum 5 lat gwarancji na wykonane przez siebie prace. 7. Zrealizują zamówienie w terminie określonym w rozdziale V pkt. 1 SIWZ. 8. Kierownik budowy i kierownicy poszczególnych branż winni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców w branżach instalacyjnych z podaniem zakresu prac proponowanych do zlecenia, 10. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w siwz w rozdziale VII.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, następujące dokumenty: 1. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz minimum 3 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w odniesieniu do ceny ofertowej, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencje lub protokóły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie. 5. wykaz prac w przypadku zlecenia ich podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca zamierza wykonać całość zamówienia własnymi siłami należy taka informację załączyć do oferty, 6. zaświadczenie z banku o zdolności kredytowej do kwoty 400 tys. zł lub informacja o posiadanych środkach (nie mniej niż 400 tys. zł). polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wartości nie mniejszej niż podana w ofercie. 7. harmonogramu robót. 8. zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy oraz branżystów. 9. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 6 i 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.binp.info/kppspwabrzezno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wąbrzeźnie ul. Matejki 11, 87 - 200 Wąbrzeźno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wąbrzeźnie ul. Matejki 11, 87 - 200 Wąbrzeźno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie na siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wąbrzeźnie i Centrum Wsparcia Rodziny
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działce ewidencyjnej 372/1 w miejscowości Lisewo"
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działce ewidencyjnej 372/1 w miejscowości Lisewo"
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.