eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrozy › Budowa zbiornika retencyjnego w Mrozach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Mrozy: Budowa zbiornika retencyjnego w Mrozach
Numer ogłoszenia: 126494 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mrozy, ul. Adama Mickiewicza 35, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 025 7574175, fax 025 7574190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrozy.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika retencyjnego w Mrozach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja przedsięwzięcia - Projektowany zbiornik zlokalizowany jest na gruntach wsi Mrozy, gmina Mrozy, powiat Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie na działkach ewidencyjnych nr 2316, 2335, 2334/9, 2334/7, 2333, 2542 Charakterystyka przedsięwzięcia Zadaniem projektowanego zbiornika jest zwiększenie retencji wody w zlewni rzeki. Zbiornik służyć będzie również celom rekreacji oraz podniesienie walorów krajobrazowych terenu. Ogólny zakres robót Celem inwestycji jest: - wykonanie zbiornika wodnego dla potrzeb małej retencji i rekreacji - udrożnienie koryta cieku dla poprawy warunków spływu wody z przyległego terenu, - podniesienie walorów krajobrazowych regionu. Projektowany zbiornik będzie zbiornikiem przepływowym opartym o wody cieku Witówka II. Będzie to w zasadzie odbudowa dawnego zbiornika, obecnie zdewastowanego. Na terenie zalewu koryto Witówki na długości 200 m zostanie włączone w zbiornik. Inwestycja, której dotyczy niniejszy projekt obejmuje: - zbiornik wody o powierzchni 0,63 ha (w tym powierzchnia lustra wody 0,52 ha) i pojemności 11 tys. m3 - jaz żelbetowy o świetle 2 m, - stopień wysokości 1,0 m - przepust o świetle 2 x f 1,20 m, - kładka stalowa szer. 1,50 m L = 16 m - remont upustu dennego, - ścieżki spacerowe o łącznej długości 450 m - udrożnienie koryta cieku na długości 460 m. . Podstawowe dane charakteryzujące inwestycję L.p. Wyszczególnienie Jedn. Ilość jedn. A. Dane ogólne 1 Powierzchnia terenu zajętego pod inwestycję ha 1,49 2 Powierzchnia zlewni rzeki Witówki II (Trytwy)w przekroju zbiornika km2 13,35 3 Przepływy charakterystyczne: średnia niska woda SNQ m3/s 0,021 woda zwyczajna ZQ m3/s 0,036 średnia roczna woda SSQ m3/s 0,070 4 Przepływy wielkie o prawdopodobieństwie: przepływ kontrolny Q1% m3/s 7,35 przepływ miarodajny Q3% m3/s 5,81 B. Dane techniczne 5 Klasa budowli nieklasyf. 6 Normalny i maksymalny poziom piętrzenia m n.p.m. 160,00 7 Powierzchnia zbiornika w linii brzegowej ha 0,63 8 Powierzchnia lustra wody przy NPP ha 0,52 9 Pojemność zbiornika - całkowita m3 11 000 - czynna m3 6 300 10 Budowla piętrząca - jaz żelbetowy - wysokość piętrzenia m 1,35 - światło m 2,0 - zamknięcia zasuwy stalowe 11 Budowle towarzyszące a) upust denny (remont) - światło f m 1,00 b) kładka stalowa - długość - szerokość mm 16,001,50 c) przepust - światło f m 2 x 1,20 d) stopień na wlocie - wysokość m 1,00 12 Udrożnienie koryta rzeki m 460 13 Ścieżki spacerowe m 450 14 Kubatura wykopu czaszy m3 9400

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 70.000,00 PLN , słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych Wykonawca wnosi wadium: 1) pieniądzu, przelew na rachunek nr 42 9227 0004 0000 1557 2000 0060 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Mrozach; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Sposób przekazania: złożenie stosownych dokumentów w kasie Urzędu Gminy w Mrozach w godzinach 8.00-13.30 od poniedziałku do piątku przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wadium może wnieść każdy z członków konsorcjum, niekoniecznie lider..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów , lub którzy złożyli dokumenty wymagane zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3. Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien wypełnić druk FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY , który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Zał. Nr 1 -udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia , -wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Jeżeli wykonawca będzie korzystał z pomocy podwykonawcy powinien wskazać w ofercie, jaką część zadania zamierzam im powierzyć. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany w myśl przepisu art. 647 k.c. przedstawić zamawiającemu do akceptacji umowę pomiędzy nim a podwykonawcą. Pełne rozliczanie z wykonawcą nastąpi dopiero po przedstawieniu Zamawiającemu oświadczenia podwykonawcy, z którego będzie wynikało, że wykonawca wypłacił mu należną sumę pieniędzy wynikająca z umowy pomiędzy nimi. 4. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, lub potwierdzone notarialnie. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby personelu kierowniczego, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane, aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego) 1. Kierownik Budowy - posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa obiektów inżynierii wodnej bez ograniczeń aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 207 z 2003 r., poz. 2016 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z prawem obowiązującym na dzień wydania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez co najmniej jeden podmiot, 3. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów ww, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 pkt ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać: Co najmniej 1 zadanie inwestycyjne polegające na budowie zbiornika retencyjnego za kwotę co najmniej 3 000 000 złotych. Wykazane roboty budowlane w Zał. Nr 3. muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty te winny zawierać informacje na podstawie których Zamawiający będzie mógł stwierdzić spełnienie w/w warunków ( wartość zadania, zakres) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełnić łącznie. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności Zał. Nr 4 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ocena spełnienia w/w warunku następować będzie łącznie. 9. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, w którym potwierdza się wymagana wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych, zdolność kredytową, tj. potwierdzającą, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową lub środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości, co najmniej 2 000 000, zł (słownie: dwa miliony złotych) wydaną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ocena spełnienia w/w warunku następować będzie łącznie. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 11. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 Pzp. Zał. Nr 2 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrozy.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mrozach ul. Mickiewicza 35 05-320 Mrozy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mrozach ul. Mickiewicza 35 05-320 Mrozy Pokój nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje finansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.