Ogłoszenie z dnia 2010-05-18
Poznań: Wykonywanie pogwarancyjnych Usług serwisowych w tym napraw Sprzętu biurowego będącego na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych na terenie województwa Wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 126509 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie pogwarancyjnych Usług serwisowych w tym napraw Sprzętu biurowego będącego na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych na terenie województwa Wielkopolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług napraw, przeglądów i konserwacji pogwarancyjnych kserokopiarek, risografu, drukarek, niszczarek, faksów, plotera, skanerów, sprzętu komputerowego (płyty główne i zasilacze), notebooków oraz monitorów będących na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych na terenie województwa Wielkopolskiego. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie kosztorysów napraw Sprzętu (kalkulacje kosztów naprawy) zawierających informacje, z której wynikać będzie stosunek kosztów naprawy do wartości Sprzętu na dzień sporządzenia kosztorysu. 3. Dostarczanie części zamiennych, które nie są w posiadaniu Zmawiającego użyte podczas wykonywania usług napraw i konserwacji z przeglądem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.31.21.10 - Konserwacja płyt komputerowych 50.31.21.20 - Naprawa płyt komputerowych 50.32.10.00 - Usługi w zakresie naprawy komputerów osobistych 50.32.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji komputerów osobistych 50.34.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu fotograficznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Jastrzębska Robert Jastrzębski ROBICAN., ul. Zakopiańska 190, 60-467 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88934,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 00,00
Oferta z najniższą ceną: 00,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Zakup usług serwisowych urządzeń kopiująco - drukujących oraz sprzętu biurowego jest dostawą powszechnie dostępną, która posiada określone standardy jakościowe a wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn. 125 000 euro. Uwagi do pkt.IV.6 ogłoszenia. Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą ceną i najwyższą: W związku z niemożliwością przewidzenia zakresu zamówienia podano cenyjednostkowe. 1.Serwis kserokopiarki lub risografu - Cena oferty wybranej i zceną najniższą 146,40 zł. Najwyższa cena 183,00 zł; 2.Serwis drukarki, skanera lub plotera - Cena oferty wybranej i z ceną najn. 183,00 zł. Najwyższa cena 195,20 zł; 3.Serwis sprzętu komputerowego - cena oferty wybranej i z ceną najn. 250,10 zł. Najwyższa cena 366,00 zł; 4.Serwis niszczarki-Cena oferty wybr. 219,60 zł. Najwyższa cena 244,00 zł. Najniższa cena 183,00 zł; 5.Serwis faksu cena oferty wybr. i z ceną najn. 97,60 zł. Cena najw.122,00 zł; 6.Serwis notebooka lub monitora - cena oferty wybr. 250,10 zł. Cena.najw. 549,00 zł. 7. Wykonanie kosztorysu naprawy: cena oferty wybranej i z najniższą ceną 30,50 zł. Cena najwyższa 61,00 zł.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/112/2024 Zakup, dostawa, instalacja/montaż fabrycznie nowej aparatury oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach 2 pakietów.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Zestaw aspiracyjny, łącznik bezigłowy, klatka międzytrzonowa
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- "Wdrożenie systemu laboratoryjnego LIS Infomedica oraz modułu Bank Krwi produkcji Asseco Poland S.A wraz ze szkoleniem i asystą stanowiskową"
- Dozorowanie fizyczne obiektu obejmującego 3 budynki i ochrona powierzonego mienia w Zespole Pałacowo Parkowym w Gułtowach i przebywających w nim osób
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Grüne Woche, odbywających się w dniach 17-26.01.2025 r. w Berlinie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa i konserwacja urządzeń kserograficznych i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Przeglądy, konserwacje i niezbędne regulacje, drobne naprawy bieżące (usługi serwisowe) oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych modeli Canon, Sharp oraz naprawy niszczarek w UMG w latach 2025 - 2026
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa komputerów klasy AiO z serwisem posprzedażnym
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.