Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Wrocław: Dostawy materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 126519 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych, według wymienionych niżej części: ZADANIE 1 - Wata celulozowa, bawełniano-wiskozowa, ZADANIE 2 - Opaski dziane, elastyczne, ZADANIE 3 - Chusta trójkątna, ZADANIE 4 - Gaza bawełniana, ZADANIE 5 - Kompresy gazowe niewyjałowione, ZADANIE 6 - Kompresy jałowe 8 i 12 - warstwowe, ZADANIE 7 - Serwety wyjałowione, ZADANIE 8 - Kompresy neurochirurgiczne jałowe, ZADANIE 9 - Tampony z gazy opatrunkowej bawełnianej, bielonej, ZADANIE 10 - Bielizna operacyjna sterylna jednorazowego użytku z włókniny pełnobarierowej, zgodna z normą PN-EN 13795, ZADANIE 11 - Siatki opatrunkowe elastyczne, ZADANIE 12 - Opaski i podkłady gipsowe szybkowiążące: GRUPA 1, GRUPA 2. ZADANIE 13 - Pończocha syntetyczna, ZADANIE 14 - Opatrunki siatkowe jałowe nie przywierające do ran i przeszczepów: GRUPA 1, GRUPA 2. ZADANIE 15 - Opatrunki hydrożelowe: GRUPA 1, GRUPA 2, GRUPA 3, GRUPA 4, GRUPA 5, GRUPA 6. ZADANIE 16 - Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane: GRUPA 1, GRUPA 2, GRUPA 3. ZADANIE 17 - Folie operacyjne, ZADANIE 18 - Plastry: GRUPA 1, GRUPA 2, GRUPA 3, GRUPA 4, GRUPA 5. ZADANIE 19 - Przylepce, ZADANIE 20 - Koc ratunkowy, ZADANIE 21 - Myjka jednorazowa, ZADANIE 22 - Plaster z opatrunkiem, ZADANIE 23 - Przylepce na rolce, ZADANIE 24 - Serweta, ZADANIE 25 - Gąbeczki, ZADANIE 26 - Ręczniczki, ZADANIE 27 - Bielizna operacyjna sterylna jednorazowego użytku z włókniny pełnobarierowej, zgodna z normą PN-EN 13795, ZADANIE 28 - Kompresy jałowe 8 i 12 - warstwowe, ZADANIE 29 - Bielizna operacyjna sterylna jednorazowego użytku z włókniny pełnobarierowej, zgodna z normą PN-EN 13795, ZADANIE 30 - Opaski i podkłady gipsowe szybkowiążące, ZADANIE 31 - Folie operacyjne. Miejsce wykonywania ww. dostaw - ul. Traugutta 116 oraz al. Wiśniowa 36 we Wrocławiu. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 461.686,94 zł netto.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9, 33.14.11.13-4, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.11.00-1, 39.51.22.00-6, 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6, 33.14.11.14-2, 33.14.11.11-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZADANIE 1 - 540,00 zł ZADANIE 2 - 509,00 zł ZADANIE 3 - 41,00 zł ZADANIE 4 - 386,00 zł ZADANIE 5 - 698,00 zł ZADANIE 6 - 2.727,00 zł ZADANIE 7 - 104,00 zł ZADANIE 8 - 122,00 zł ZADANIE 9 - 99,00 zł ZADANIE 10 - 260,00 zł ZADANIE 11 - 153,00 zł ZADANIE 12: GRUPA 1 - 739,00 zł GRUPA 2 - 311,00 zł ZADANIE 13 - 2,40 zł ZADANIE 14: GRUPA 1 - 76,00 zł GRUPA 2 - 12,80 zł ZADANIE 15: GRUPA 1 - 4,90 zł GRUPA 2 - 14,10 zł GRUPA 3 - 0,70 zł GRUPA 4 - 106,00 zł GRUPA 5 - 5,00 zł GRUPA 6 - 7,70 zł ZADANIE 16: GRUPA 1 - 120,00 zł GRUPA 2 - 115,00 zł GRUPA 3 - 57,00 zł ZADANIE 17 - 84,00 zł ZADANIE 18: GRUPA 1 - 148,00 zł GRUPA 2 - 56,00 zł GRUPA 3 - 290,00 zł GRUPA 4 - 9,90 zł GRUPA 5 - 14,00 zł ZADANIE 19 - 159,00 zł ZADANIE 20 - 0,30 zł ZADANIE 21 - 66,00 zł ZADANIE 22 - 8,10 zł ZADANIE 23 - 141,00 zł ZADANIE 24 - 133,00 zł ZADANIE 25 - 64,00 zł ZADANIE 26 - 202,00 zł ZADANIE 27 - 15,60 zł ZADANIE 28 - 472,00 zł ZADANIE 29 - 123,00 zł ZADANIE 30 - 22,00 zł ZADANIE 31 - 15,90 zł Łączna wysokość wadium wynosi 9.234,40 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie RP (nie dotyczy Zadania 21), b) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP (dotyczy Zadania 21)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz Cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 3 ust.3.Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 3 ust.4.Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 3 ust.5.W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 4 umowy. § 7 ust.5.Oprócz wypadków wskazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiany danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego produktu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 o nie więcej niż 6 miesięcy, 5) zmiany konta bankowego określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Wata celulozowa, bawełniano-wiskozowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata celulozowa, bawełniano-wiskozowa, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Opaski dziane, elastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski dziane, elastyczne, 1 część, 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Chusta trójkątna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusta trójkątna, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Gaza bawełniana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Kompresy gazowe niewyjałowione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe niewyjałowione, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Kompresy jałowe 8 i 12 - warstwowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe 8 i 12 - warstwowe, 1 część, 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Serwety wyjałowione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety wyjałowione, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Kompresy neurochirurgiczne jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy neurochirurgiczne jałowe, 1 część, 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 - Tampony z gazy opatrunkowej bawełnianej, bielonej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony z gazy opatrunkowej bawełnianej, bielonej, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 - Bielizna operacyjna sterylna jednorazowego użytku z włókniny pełnobarierowej, zgodna z normą PN-EN 13795.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna sterylna jednorazowego użytku z włókniny pełnobarierowej, zgodna z normą PN-EN 13795, 1 część, 8 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 - Siatki opatrunkowe elastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki opatrunkowe elastyczne, 1 część, 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 - Opaski i podkłady gipsowe szybkowiążące: GRUPA 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski i podkłady gipsowe szybkowiążące, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 12 - Opaski i podkłady gipsowe szybkowiążące: GRUPA 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski i podkłady gipsowe szybkowiążące, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 13 - Pończocha syntetyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pończocha syntetyczna, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 14 - Opatrunki siatkowe jałowe nie przywierające do ran i przeszczepów: GRUPA 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki siatkowe jałowe nie przywierające do ran i przeszczepów, 1 część, 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE 14 - Opatrunki siatkowe jałowe nie przywierające do ran i przeszczepów: GRUPA 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki siatkowe jałowe nie przywierające do ran i przeszczepów, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZADANIE 15 - Opatrunki hydrożelowe:GRUPA 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrożelowe, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZADANIE 15 - Opatrunki hydrożelowe: GRUPA 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrożelowe, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZADANIE 15 - Opatrunki hydrożelowe: GRUPA 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrożelowe, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ZADANIE 15 - Opatrunki hydrożelowe: GRUPA 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrożelowe, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: ZADANIE 15 - Opatrunki hydrożelowe: GRUPA 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrożelowe, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: ZADANIE 15 - Opatrunki hydrożelowe: GRUPA 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrożelowe, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: ZADANIE 16 - Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane: GRUPA 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: ZADANIE 16 - Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane: GRUPA 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: ZADANIE 16 - Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane: GRUPA 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki chirurgiczne hemostatyczne wchłaniane, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: ZADANIE 17 - Folie operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie operacyjne, 1 część, 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: ZADANIE 18 - Plastry: GRUPA 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry, 1 część, 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: ZADANIE 18 - Plastry: GRUPA 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: ZADANIE 18 - Plastry: GRUPA 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: ZADANIE 18 - Plastry: GRUPA 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: ZADANIE 18 - Plastry: GRUPA 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: ZADANIE 19 - Przylepce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce, 1 część, 8 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: ZADANIE 20 - Koc ratunkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koc ratunkowy, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: ZADANIE 21 - Myjka jednorazowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka jednorazowa, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: ZADANIE 22 - Plaster z opatrunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plaster z opatrunkiem, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: ZADANIE 23 - Przylepce na rolce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce na rolce, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: ZADANIE 24 - Serweta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: ZADANIE 25 - Gąbeczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbeczki, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: ZADANIE 26 - Ręczniczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniczki, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: ZADANIE 27 - Bielizna operacyjna sterylna jednorazowego użytku z włókniny pełnobarierowej, zgodna z normą PN-EN 13795.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna sterylna jednorazowego użytku z włókniny pełnobarierowej, zgodna z normą PN-EN 13795, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: ZADANIE 28 - Kompresy jałowe 8 i 12 - warstwowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe 8 i 12 - warstwowe, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: ZADANIE 29 - Bielizna operacyjna sterylna jednorazowego użytku z włókniny pełnobarierowej, zgodna z normą PN-EN 13795.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna sterylna jednorazowego użytku z włókniny pełnobarierowej, zgodna z normą PN-EN 13795, 1 część, 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: ZADANIE 30 - Opaski i podkłady gipsowe szybkowiążące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski i podkłady gipsowe szybkowiążące, 1 część, 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: ZADANIE 31 - Folie operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie operacyjne, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji w Mieroszowie, pl. Niepodległości 2
- Obniżenie krawężników przy przejściach dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Benedyktyńskiej, Górnickiego, Ładnej i Miłej we Wrocławiu
- 16.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- SZP/242-037/2025_ Sukcesywna dostawa helu w stanie ciekłym w ramach potrzeb Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA: 1-17.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Tory rowerowe oraz sad osiedlowy na Pawłowicach".
- Dostawa wzorców do wykonywania badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego - nr 14/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii - 16/TP/2025
- Dostawa leków i materiałów medycznych w podziale na 16 części
- Dostawa nici i siatek
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (smoczki, układy oddechowe, cewniki pępkowe, mankiety udowe, myjka, czujniki, zestaw do drenażu... ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.