Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Wrocław: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYMIANĘ BRAM MAGAZYNOWYCH
I KRAT W BUDYNKACH NR 43 i 44
W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1946 - SKŁAD KRAPKOWICE,
Realizacja przedmiotu umowy wiąże się z dostępem do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE
Numer ogłoszenia: 126534 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, fax 071 765 68 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYMIANĘ BRAM MAGAZYNOWYCH I KRAT W BUDYNKACH NR 43 i 44 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1946 - SKŁAD KRAPKOWICE, Realizacja przedmiotu umowy wiąże się z dostępem do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana bram magazynowych i krat stalowych w magazynach nr 43 i 44 na terenie Składu Krapkowice. Zakres robót obejmuje: 1.demontaż skrzydeł bram i krat drzwiowych; 2.wykucie z ścian betonowych ościeżnic stalowych i kratek wentylacyjnych; 3.obsadzenie bram magazynowych stalowych klasy C kompletnych, fabrycznie wykończonych; 4.obsadzenie drzwi kratowych wewnętrznych 5.obsadzenie kratek stalowych na otworach wentylacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu potwierdzone podpisanym formularzem Nr 2: 1. posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: 1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1. 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz nr 2. 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 3. 4. osoby przewidziane do realizacji przedmiotu umowy - Formularz nr 4. 5. kosztorys ofertowy. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz.605, § 1 ust. 6.1): 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 tel. (071) 765-68-01, fax (071) 765-68-02 pok. 26..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - kancelaria pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie wymiany niesprawnych zaworów grzejnikowych na instalacji c.o. wraz z zakupem, dostawą i montażem zaworów powrotnych i automatycznych odpowietrzników w LO nr X przy ul. Pieszej we Wrocławiu
- Druk, oprawę oraz dostawę publikacji z serii Z Kraju i ze Świata: Horacio Castellanos Moya, Wstręt. Thomas Bernhard w San Salvadorze
- 22/MEB/DCZP/2024/P - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
- Dostawa analizatora składu ciała II
- Zakup i dostawa trzech samochodów osobowych na rzecz Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienek i sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Budowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa stacji podnoszenia ciśnienia sieci wodociągowej w gminie Dębe Wielkie.
- Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka
- Dostawa aparatu RTG wraz z pracami adaptacyjnymi w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Hali Sportowej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół Nr 1 w Płońsku"
- Wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w obiekcie budowlanym w Wiśle
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.