Ogłoszenie z dnia 2007-07-25
Warszawa: Wykonywanie dla Centrali i Oddziałów BGK usług przyjmowania,przewożenia i doręczania przesyłek kurierskich:
część I - przesyłki krajowe
część II - przesyłki zagraniczne
Numer ogłoszenia: 126584 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, fax 022 6270378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla Centrali i Oddziałów BGK usług przyjmowania,przewożenia i doręczania przesyłek kurierskich: część I - przesyłki krajowe część II - przesyłki zagraniczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie dla Centrali i Oddziałów BGK usług przyjmowania,przewożenia i doręczania przesyłek kurierskich: część I - przesyłki krajowe część II - przesyłki zagraniczne przez okres 12 (dwunastu) miesięcy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.12.00.00 - Usługi kurierskie Kod CPV wg słownika 2008: 64.12.00.00 - Usługi kurierskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności wykażą, że: dla część I - wykonawca jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z obszarem wykonywania działalności pocztowej na terytorium RP, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie dla część II - wykonawca jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z obszarem wykonywania działalności pocztowej na terytorium RP i poza granicami RP. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 250.000 (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) zł. w przypadku składania oferty na obie części zamówienia. W przypadku składania oferty na jedną część zamówienia wymagana wysokość sumy ubezpieczenia wynosi co najmniej 125.000 (sto dwadzieścia pięć tysięcy) zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa przed podpisaniem umowy. 4. Aktualne zaświadczenie o wypisie do rejestru operatorów prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej: na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej - w przypadku składania oferty na część I, na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej i poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej - w przypadku składania oferty na część II. 5. Aktualna na dzień składania ofert polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 250.000 (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) zł. w przypadku składania oferty na obie części zamówienia. W przypadku składania oferty na jedną część zamówienia wymagana wysokość sumy ubezpieczenia wynosi co najmniej 125.000 (sto dwadzieścia pięć tysięcy) zł. Szczegółowe wymagania dot. ww. dokumentów znajdują się w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Departament Logistyki i Administracji, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, nr faxu: (022) 583 82 75.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Departament Logistyki i Administracji, ul. Nowy Świat 6/12, piętro II, pok.265.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie dla Centrali i Oddziałów BGK usługprzyjmowania, przewożenia i doręczania przesyłek kurierskich krajowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W okresie 12 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie dla Centrali i Oddziałów BGK usług przyjmowania, przewożenia i doręczania przesyłek kurierskich zagranicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w okresie 12 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.