To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-18
Szczecin: ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE
NOWYCH, NIEREGENEROWANYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK,
FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 126606 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18659 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 55 535, faks 91 4855372.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH, NIEREGENEROWANYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych, wskazanych szczegółowo w załączniku nr 8 do SIWZ wykaz materiałów eksploatacyjnych.Dostawa oznacza transport Wykonawcy i na jego koszt dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego.Pod pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów nierefabrykowanych, nieregenerowanych, nieuszkodzonych, bez śladów wcześniejszego używania, wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych; wyprodukowane bez naruszenia praw patentowych i własności intelektualnych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji. Oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i certyfikaty, oznakowanie CE. Materiały eksploatacyjne muszą być wytwarzane seryjnie w procesie projektowania, produkcji i dystrybucji zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001 lub równoważnymi. Termin przydatności do użycia musi wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru materiałów eksploatacyjnych.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne na okres minimum 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru materiałów eksploatacyjnych, z zastrzeżeniem, iż gwarancja nie może być krótsza niż gwarancja producenta.Ilości wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie przewidywanego zużycia i jako przewidywane zapotrzebowanie. Ilości te przyjęte będą do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający może realizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości danego materiału eksploatacyjnego, na rzecz innego stanowiącego przedmiot zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK SPÓŁKA JAWNA, WÓLCZAŃSKA 66, ŁÓDŹ, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 254164,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92252,46
Oferta z najniższą ceną: 86294,44 / Oferta z najwyższą ceną: 416576,36
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w komunalnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na 2 części.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w podziale na 2 części
- Dostawa rolniczej ładowarki teleskopowej na potrzeby Rolniczej Stacji Doświadczalnej w Lipniku
- Wydzielenie geodezyjne odcinków dróg stanowiących drogi lokalne w ramach inwestycji pn. "PiB drogi S6 na odc. węzeł Kiełpino (bez węzła) - węzeł Kołobrzeg Zachód (z węzłem) na terenie gminy Brojce.
- "Remont ceglanych elewacji zewnętrznych - elewacja południowa, wschodnia, zachodnia budynku Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim ul. Kościuszki 13 - II ETAP"
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz odbiór zużytych materiałów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.