Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Gostyń: Przebudowa drogi powiatowej nr 4093P Grabonóg-Piaski wieś Grabonóg - budowa chodnika od km 0+710 - 1+028,50 długości 318,50 mb.
Numer ogłoszenia: 126615 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 5723796, faks 65 5751965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4093P Grabonóg-Piaski wieś Grabonóg - budowa chodnika od km 0+710 - 1+028,50 długości 318,50 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 4093P Grabonóg-Piaski wieś Grabonóg - budowa chodnika od km 0+710 - 1+028,50 długości 318,50 mb. Zakres robót obejmuje: roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego- kanały z rur PVC O 200mm - 7,0m; studzienki ściekowe - szt.7szt,; studnie rewizyjne-7 szt., regulacja studzienek ;włazy żeliwne - 3 szt. roboty brukarskie: nawierzchnia chodnika z kostki brukowej gr.8cm szarej- 369,0m2 obrzeże betonowe 30x8 cm -246,00mb; wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej gr.8cm szarej -199,55m2 na podbudowie betonowej ;krawężniki betonowe wystające 318,50 mb , wtopione - 72,50m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i2 oraz spełnuajacy warunki udziału w postępowaniu na post.art.22 ust.1 ustawy pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie chodników, ciągów pieszo-jezdnych, parkingów, placów z materiałów betonowych, o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami, która posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie dróg lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń i przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach gdy jest to niezbędne do prawidłowej realizacji robót : 1) konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowane: a) wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, np. klęski żywiołowe, wykopaliska archeologiczne, wystąpienie siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć; b)w przypadku gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, mogących mieć wpływ na realizację inwestycji, na podstawie odrębnej umowy, warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, o czas niezbędny do ich wykonania, c)wstrzymanie prac z przyczyn niezależnych od Zamawiających lub Wykonawcy, w skutek decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót, f)wystąpienie nieprzewidzianych warunków realizacji umowy, nieuwzględnionych w projekcie technicznym ( niezgodność dokumentów ze stanem faktycznym w terenie, np. kolizje sieci mediów z urządzeniami obcymi, które nie wynikają z dostarczonej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji technicznej,); g)konieczność wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych dokumentacji projektowej 2) zmiany stawki podatku VAT 3) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul. Poznańska 200, II piętro, pok. nr 17..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul. Poznańska 200, II piętro, pok. nr 17..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4923P w miejscowości Ludwinowo - etap III - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.