To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Działdowo: Dostawy zestawów ADO i CADO do dializ otrzewnowych.
Numer ogłoszenia: 126658 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72072 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Leśna 1, Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy zestawów ADO i CADO do dializ otrzewnowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : 1. Sukcesywne dostawy do miejsca zamieszkania pacjentów wskazanych przez Stację dializ przy SP ZOZ w Działdowie, zestawów do dializ otrzewnowych wraz z przeszkoleniem z zakresu obsługi pacjentów i wskazanych pracowników Stacji Dializ w Działdowie. 2. Dostawa worków (załącznik nr 1 do oferty) do dializ otrzewnowych wg wskazań Stacji Dializ. Dokładny opis wymaganych zestawów zawiera załącznik nr 1 do oferty. Warunki dodatkowe: 1. Wymagane płyny do automatycznej dializy otrzewnowej z glukozą jako środkiem osmotycznie czynnym o stężeniu w przedziale od 1,36do 4,25% w pojemnikach o pojemności 5 litrów w ilości podanej w osobnym formularzu na rok zamawianych z 2 tygodniowym wyprzedzeniem zgodnie z przepisem dializy zalecanym przez lekarza Stacji Dializ. 2. Ilości potrzebnego sprzętu są szacowane dla 3 pacjentów kontynuujących terapię w ramach odpowiednich systemów oraz 1 nowo włączonego pacjenta (ADO). 3. W razie potrzeb klinicznych (przewodnienie pacjenta, zaburzenia ultrafiltracji) powinna być możliwość zastosowania płynów zawierających polimer glukozy w celu uzyskania odpowiedniej ultrafiltracji, zarówno w pojemnikach do zastosowania w dializie automatycznej, jak i wymianach ręcznych (w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym). 4. Płyny do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej (tzw. ręcznej) w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym z odpowiednim stężeniem glukozy w stężeniach jak w pkt. 1 w ilości worków na rok podanych w osobnym formularzu. 5. Przetargowi podlega także odpowiedni osprzęt (tj. dreny do automatycznej dializy otrzewnowej w zestawach, koreczki, nakrętki i inne) niezbędne do prowadzenia automatycznej dializy otrzewnowej przez rok wg comiesięcznego zamówienia sporządzanego przez Stację Dializ w Działdowie. 6. Zamówieniu podlega także 7 drenów pośrednich (łączących cewnik dializacyjny z zestawem wymienianych 1 raz na ? roku u pacjenta. 7. Firma powinna zapewnić cykler dla pacjenta oraz pełny serwis, w razie usterki naprawa w ciągu 24 godzin lub wymiana na nowy cykler. 8. Płyny powinny być dostarczane co miesiąc na adres wskazany przez Stację Dializ do miejsca zamieszkania pacjenta i dla potrzeb Stacji Dializ do SPZOZ w Działdowie. 9. Firma zapewnia pełne szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu do dializy (cykler). 10. Firma wyznacza osobę koordynującą współpracę pomiędzy firmą, Stacją Dializ i pacjentem (pielęgniarka dializacyjna)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00 - Roztwory do dializy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 8100.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Baxter Polska Sp. z o.o., ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8100.00
- Oferta z najniższą ceną: 8100.00 oferta z najwyższą ceną: 8100.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Rozbudowa części ul. Polnej (203080 N) w Działdowie
- Zakup samochodu ciężarowy z HDS i zabudową z funkcją wywrotki
- "Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 166/2 i 176 w miejscowości Petrykozy, Gmina Działdowo"
- Budowa i wyposażenie żłobka
- "Przebudowa drogi gminnej na działce nr 354 w miejscowości Malinowo, Gmina Działdowo"
więcej: przetargi w Działdowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.