Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Racibórz: Dostawa i rozbudowa Systemu Alarmowania i Ostrzegania Ludności Miasta Racibórz w ramach Projektu pn.: System wczesnego ostrzegania przed powodzią i innymi zagrożeniami w dorzeczu Górnej Odry, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 126659 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i rozbudowa Systemu Alarmowania i Ostrzegania Ludności Miasta Racibórz w ramach Projektu pn.: System wczesnego ostrzegania przed powodzią i innymi zagrożeniami w dorzeczu Górnej Odry, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozbudowa Systemu Alarmowania i Ostrzegania Ludności Miasta Racibórz, realizowanego według projektu pn. System wczesnego ostrzegania przed powodzią i innymi zagrożeniami w dorzeczu Górnej Odry współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczypospolita Polska 2007 - 2013 ( Fundusz Mikroprojektów). Projekt nr PL.3.22/3.3.04/08.00545 współfinansowany w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego oraz do 10% ze środków budżetu państwa Przekraczamy granice. Realizacja projektu obejmuje: 1.Dostawę i uruchomienie centrali alarmowej wraz z oprogramowaniem. 2.Dostawę i montaż 5 nowych syren elektronicznych. 3.Konfigurację i montaż syren na obiektach budowlanych. 4.Modernizację 11 zainstalowanych syren elektronicznych. 5.Nagranie komunikatów ostrzegawczych w języku polskim i czeskim. 6.Rozbudowę stacji meteorologicznej. 7.Modernizację przenośnej centrali alarmowej. 8.Wydanie polsko-czeskiego informatora . Wykonawca umieści na wszystkich samoistnych elementach systemu (szafy sterownicze syren, tuby syren, centrali alarmowej, centrali przenośnej, stacji meteorologicznej, notebooku, ulotki informacyjne) w sposób trwały, zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 1828/2006 roku następujące informacje: -symbol Unii Europejskiej ( zgodnie z normami graficznymi określonymi w załączniku nr 1 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006), -logo programu, -zapis: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 0 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań z zakresu systemów powszechnego ostrzegania alarmowania ludności, składających się z : centrali alarmowej pracującej w systemie hierarchicznym oraz syren sterowanych radiowo w paśmie VHF o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (z VAT). 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100.000,- zł. 4.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 2 do SIWZ. UWAGA !!! W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej wykonawców, wszyscy wykonawcy składają dokumenty określone w ust. 1,2 i 5 oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23, ust. 2 P. z. p. ). Dokumenty wymienione w ust. 3 i 4 może złożyć tylko 1 z wykonawców. 1). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1 i 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2).Dokumenty, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w pkt. 1b) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt o numerze rejestracyjnym PL.3.22/3.3.04/08.00545 pt: System wczesnego ostrzegania przed powodzią i innymi zagrożeniami w dorzeczu Górnej Odry jest współfinansowany w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz do 10% ze środków budżetu państwa Przekraczamy granice.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa donic wielkogabarytowych wraz z montażem
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Racibórz.
- Remont pokrycia dachu warsztatów szkolnych Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Raciborzu
- Aktualizacja dokumentacji dla etapu 3 Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od ul. Raciborskiej w Rydułtowach do ul. Sportowej w Rybniku.
- Wymiana posadzki w holu budynku Sądu przy ul. Nowej 29 oraz naprawa rys i spękań ścian, sklepień i stropów, osuszanie zawilg. ścian i piwnic wraz z mal. wszystkich pom. biurowych, sal rozpraw i in.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
- Dostawa sprzętu RTV
- "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- wyposażenie w sprzęt AV dla obiektu Auditorium Maximum UJ.
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.