Ogłoszenie z dnia 2007-07-25
Piła: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
- GMINA WYRZYSK
Numer ogłoszenia: 126665 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2109330, fax 0-67 2109332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA WYRZYSK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1.Opracowana mapa ma mieć charakter mapy całkowicie obiektowej umożliwiającej współpracę z częścią opisową ewidencji gruntów prowadzoną w systemie GEO-INFO V oraz EGB 2000. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 Warunki techniczne, który zawiera następujące informacje: 1.Dane formalno-organizacyjne: -przedmiot i obszar opracowania; -podstawowe przepisy prawne 2.Podstawowe dane o obiekcie. 3.Istniejące materiały geodezyjne i kartograficzne: -Pozioma osnowa geodezyjna, -Mapa zasadnicza, -Operat ewidencji gruntów i budynków . 4.Szczegółowy zakres opracowania: -aktualizacja numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej; -ogólne zasady numerowania i kodowania obiektów; -założenie kartotek budynków i lokali i założenie ewidencji budynków i lokali oraz wyłożenie projektu opisowo-kartograficznego; -kontrola opracowanej bazy danych mapy katastralnej; -operat techniczny. Symbolika i redakcja mapy winna być dostosowana do skali istniejących arkuszy ewidencyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do wy-konania usług objętych zamówieniem. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy wykonujący zamówienie posiadali uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii przynajmniej w zakresie 1 (pierwszym) i 2 (dru-gim). Wykonawca musi wskazać przynajmniej czterech pracowników z uprawnieniami jak wyżej. 3.Potencjał techniczny Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym stanowiskiem oprogramowania GEO INFO V oraz oprogramowaniem ewidencji gruntów, bu-dynków i lokali - EGB 2000. W załączniku nr 3 należy wskazać co najmniej jedną osobę z ukończonym kursem GEO INFO V.4. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wykonać całość zadania własnymi siłami.5. Ubezpieczenie Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności gospodarczej. 6. Gwarancja za wykonane usługi Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji jakości wykonanych usług, krótszego niż 36 miesięcy. 6.1. Warunki zapłaty. 6.1.1. Wykonawca może wystawić jedną fakturę VAT za każdą ze zrealizowanych i odebranych części zamówienia. 6.1.2. Termin płatności faktur - 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy. 1.Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacje na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacja o pracownikach, którzy będą wykonywać zamówienie. Należy sporządzić zgodnie z formularzem załącznika nr 3. Do informacji należy dołączyć potwierdzone kserokopie uprawnień pracowników. Informacja musi spełniać wymagania punktu 5.2 i 5.3 SIWZ. 5.Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie o zaoferowanym okresie gwarancji na wykonane usługi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła Zespół Zamówień Publicznych i Inwestycji pok.320.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA WYRZYSK Pierwsza część zamówienia obejmuje następujące obręby: I część - 0020, 0023, 0003, 0017, 0009, 0011, 0004, 0022, 0018, 0021, 0019, 0012, 0005, 0010,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druga część zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA WYRZYSK Druga część zamówienia obejmuje następujące obręby: II część - 007, 0002, 0016, 0001,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trzecia część zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA WYRZYSK Trzecia część zamówienia obejmuje następujące obręby: III cześć - 0013, 0006, 0014, 0008.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.