eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim.Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Opole: Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim.Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 126680 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44 152 50, faks 077 44 152 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim.Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim.Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące 4 części: Część nr 1 - Organizacja i koordynacja pieczy zastępczej. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla maks. 15 osób (1 grupa) szkolenia specjalistycznego pn. Organizacja i koordynacja pieczy zastępczej realizowanego w ramach projetu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pn. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -oraz Istotnych postanowieniach umowy - część nr 1. Ww. załączniki stanowią integralną część SIWZ oraz przyszłej umowy. Załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania i formę przeprowadzenia szkolenia, zakres oraz metody prowadzenia szkolenia, a także obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, specyfikację i standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, miejsce przeprowadzenia szkolenia, jak również pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, materiałów szkoleniowych. Część nr 2 - Realizacja działań profilaktycznych w placówkach wsparcia dziennego. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla maks. 15 osób (1 grupa) szkolenia specjalistycznego pn. Realizacja działań profilaktycznych w placówkach wsparcia dziennego realizowanego w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pn. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -oraz Istotnych postanowieniach umowy - część nr 2. Ww. załączniki stanowią integralną część SIWZ oraz przyszłej umowy. Załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania i formę przeprowadzenia szkolenia, zakres oraz metody prowadzenia szkolenia, a także obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, specyfikację i standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, miejsce przeprowadzenia szkolenia, jak również pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, materiałów szkoleniowych. Część nr 3 - Zasady opieki i komunikacji z mieszkańcem z zaburzeniami procesów poznawczych i otępiennych- metody i techniki. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla maks. 15 osób (1 grupa) szkolenia specjalistycznego pn. Zasady opieki i komunikacji z mieszkańcem z zaburzeniami procesów poznawczych i otępiennych- metody i techniki realizowanego w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pn. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -oraz Istotnych postanowieniach umowy - część nr 3. Ww. załączniki stanowią integralną część SIWZ oraz przyszłej umowy. Załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania i formę przeprowadzenia szkolenia, zakres oraz metody prowadzenia szkolenia, a także obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, specyfikację i standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, miejsce przeprowadzenia szkolenia, jak również pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, materiałów szkoleniowych. Część nr 4 - Aktywizacja seniorów poprzez zajęcia terapeutyczne. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla maks. 15 osób (1 grupa) szkolenia specjalistycznego pn. Aktywizacja seniorów poprzez zajęcia terapeutyczne realizowanego w ramach rojektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pn. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -oraz Istotnych postanowieniach umowy - część nr 4. Ww. załączniki stanowią integralną część SIWZ oraz przyszłej umowy. Załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania i formę przeprowadzenia szkolenia, zakres oraz metody prowadzenia szkolenia, a także obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, specyfikację i standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, miejsce przeprowadzenia szkolenia, jak również pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, materiałów szkoleniowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 53.00.00.00 - 53.00.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku. Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: w zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy oraz: OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: w zakresie ww. warunku Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), że wykonał min. 3 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia/kursu, których odbiorcami była kadra pomocy i integracji społecznej wraz z obsługą administracyjną, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych o wartości min. 15 000 zł brutto każda lub że wykonał min. 3 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia/kursu z zakresu tematyki, której dotyczy część, na która jest składana oferta, tj. 1, 2, 3 lub 4 wraz z obsługą administracyjną, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych o wartości min. 15 000 zł brutto każda wraz z dowodami (np. poświadczenie, referencje, protokoły odbioru, itp.) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz z wykazu usług dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: w zakresie ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: w zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy oraz: OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: odnośnie wykształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga wykazania się osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia. Dla wszystkich części wymagane jest wykształcenie wyższe osób prowadzących szkolenia OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: odnośnie doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wymienionych w przedmiocie zamówienia): Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - min. 1osobą/trenerem (do każdej części), która posiada min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z jednoczesnym posiadaniem doświadczenia polegającego na przeprowadzeniu min. 3 szkoleń z tematyki dotyczącej problematyki określonej w części, na którą jest składana oferta, - min. 1 osobą (dot. każdej części), która będzie zajmowała się organizacją oraz obsługą administracyjną szkoleń, posiadającą, co najmniej 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie. Na każdą część składa się osobny wykaz. Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz z wykazu osób, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków. Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Odnośnie polegania na potencjale innych podmiotów - Wykonawca składa Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wynikające z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych. - pełnomocnictwo osoby (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, - oraz stosowne pełnomocnictwo(oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) , o którym mowa w art. 23 ustawy, gdy Wykonawcy (dwa lub więcej podmiotów gospodarczych - konsorcja-przedsiębiorcy działający w ramach s.c.), wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy części od 1 do 4. Zamawiający przewiduje następujące zmiany: a) zmniejszenie liczby uczestników szkolenia, o którym mowa w §1 ust. 1, co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w szkoleniu, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, b) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, d) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu (w skrócie ROPS), ul. Głogowska 25 C 45-315 Opole, Sekretariat pok. 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu (w skrócie ROPS), ul. Głogowska 25 C 45-315 Opole, Sekretariat pok. 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3. PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.