eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzebudowa drogi powiatowej - przystosowanie pobocza do ruchu pieszegoZad. Nr 1 -droga powiatowa Nr 1384R (571) Terliczka-Łąka-Strażów w km 0+700 do 0+900 w m. Łąka; Zad. Nr 2 - droga powiatowa Nr 1377R (566) Zaczernie-Nowa Wieś w km 0+000 do 0+250 w m. Nowa Wieś; Zad. Nr 3 - droga powiatowa Nr 1378 R (567) Zaczernie-Trzebownisko w km od 0+000 do 0+295 w m. Zaczernie; Zad. Nr 4 - droga powiatowa Nr 1382R (570) Rzeszów-Trzebownisko-Czarna w km od 13+293 do 13+ 483 w m. Łukawiec; Zad. Nr 5 - droga powiatowa nr 1382R (570) Trzebownisko-Łąka-Łukawiec w km 0+200 do 0+360 w m. Terliczka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-18

Rzeszów: Przebudowa drogi powiatowej - przystosowanie pobocza do ruchu pieszego: Zad. Nr 1 -droga powiatowa Nr 1384R (571) Terliczka-Łąka-Strażów w km 0+700 do 0+900 w m. Łąka; Zad. Nr 2 - droga powiatowa Nr 1377R (566) Zaczernie-Nowa Wieś w km 0+000 do 0+250 w m. Nowa Wieś; Zad. Nr 3 - droga powiatowa Nr 1378 R (567) Zaczernie-Trzebownisko w km od 0+000 do 0+295 w m. Zaczernie; Zad. Nr 4 - droga powiatowa Nr 1382R (570) Rzeszów-Trzebownisko-Czarna w km od 13+293 do 13+ 483 w m. Łukawiec; Zad. Nr 5 - droga powiatowa nr 1382R (570) Trzebownisko-Łąka-Łukawiec w km 0+200 do 0+360 w m. Terliczka
Numer ogłoszenia: 126687 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , ul. Miłocińska 44, 35-232 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8636134, faks 017 8636113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej - przystosowanie pobocza do ruchu pieszego: Zad. Nr 1 -droga powiatowa Nr 1384R (571) Terliczka-Łąka-Strażów w km 0+700 do 0+900 w m. Łąka; Zad. Nr 2 - droga powiatowa Nr 1377R (566) Zaczernie-Nowa Wieś w km 0+000 do 0+250 w m. Nowa Wieś; Zad. Nr 3 - droga powiatowa Nr 1378 R (567) Zaczernie-Trzebownisko w km od 0+000 do 0+295 w m. Zaczernie; Zad. Nr 4 - droga powiatowa Nr 1382R (570) Rzeszów-Trzebownisko-Czarna w km od 13+293 do 13+ 483 w m. Łukawiec; Zad. Nr 5 - droga powiatowa nr 1382R (570) Trzebownisko-Łąka-Łukawiec w km 0+200 do 0+360 w m. Terliczka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie Nr 1 : - roboty rozbiórkowe na zjazdach (przepusty, nawierzchnia mineralno-bitumiczna, nawierzchnia z kostki betonowej); - roboty ziemne; - poszerzenia nawierzchni - 100 m2; - odwodnienie (rów kryty) - 200 mb; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej - 300 m2. Zadanie Nr 2 - roboty rozbiórkowe na zjazdach (nawierzchnia mineralno-bitumiczna, nawierzchnia z kostki betonowej); - roboty ziemne; - poszerzenia nawierzchni - 125 m2; - odwodnienie (rów kryty) - 250 mb; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej - 375 m2. Zadanie Nr 3 : - roboty rozbiórkowe na zjazdach (przepusty, nawierzchnia betonowa); - roboty ziemne; - poszerzenia nawierzchni - 150 m2; - odwodnienie (rów kryty) - 300 mb; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej - 435 m2. Zadanie Nr 4 - roboty rozbiórkowe na zjazdach (przepusty, nawierzchnia betonowa); - roboty ziemne; - poszerzenia nawierzchni - 95 m2; - odwodnienie (rów kryty) - 190 mb; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej - 285 m2. Zadanie Nr 5 - roboty rozbiórkowe na zjazdach (przepusty, nawierzchnia mineralno-bitumiczna, nawierzchnia betonowa, nawierzchnia z kostki betonowej); - roboty ziemne; - poszerzenia nawierzchni - 80 m2; - odwodnienie (rów kryty) - 160 mb; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej - 240 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: Posiadanie min. jednej osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi posiadającej uprawnienia budowlane o specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2.W celu potwierdzenia, że oferta została podpisana zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej - do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ; 5.Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: a.zmiany na stanowisku kierownika budowy w przypadku niemożliwości pełnienia przez niego powierzonej mu funkcji (sytuacja losowa) - Wykonawca przestawi osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, która będzie spełniała niezbędne wymagania w tym zakresie; b.zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; c.zmiany ceny określonej w umowie w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu robót określonych w kosztorysie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zdp/zam_publi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.