Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-14
Tarnowskie Góry: PRZEGLĄD APARATÓW DO ZNIECZULENIA, RESPIRATORÓW I INKUBATORÓW
Numer ogłoszenia: 126700 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄD APARATÓW DO ZNIECZULENIA, RESPIRATORÓW I INKUBATORÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie sprzętu medycznego firmy Drager. Zamówienie składa się z 3 części, tzn. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - Inkubatory, Pakiet 2 - Aparaty do znieczulenia, Pakiet 3 - Respiratory. 2. W ramach realizacji usługi Wykonawca będzie zobowiązany do: a) Przeglądu zgodnego z wymaganiami producenta aparatów. b) Przeglądu aparatów obejmującego wymianę wszystkich elementów objętych obowiązkową wymianą, oraz wymianę elementów uwarunkowaną stanem technicznym w momencie przeglądu. c) Przeglądu obejmującego, w razie konieczności, wymianę części, które podlegają wymianie co kilka lat. d) Dokumentowania poszczególnych przeglądów kartą pracy oraz wpisem do paszportu technicznego. e) Wyszczególniania w karcie pracy wymienianych elementy w trakcie przeglądu. f) Realizacji zamówienia zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach nr D.1 ÷ D.3 do SIWZ. 4. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ - złożyć wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - minimum dwie usługi na wartość nie mniejszą niż: dla Pakietu 1 - 4 000,00zł dla Pakietu 2 - 15 000,00zł dla Pakietu 3 - 5 000,00zł W przypadku składania ofert na obydwie części - Pakiety, Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych dostaw o wartości równej sumie wartości wskazanych powyżej pakietów, na które składa ofertę. Wzór wykazu stanowi załącznik nr [G] do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ 5. Wypełniony szczegółowo formularz usług - część [G] stanowiący załącznik do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A.
w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale Zamówień Publicznych - budynek administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Inkubatory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd 3 Inkubatorów wraz z osprzętem: 1. Caleo 2. Isolette C 2000 3. Isolette C 2000 E W ramach usługi: - przegląd 1 raz w roku, - roczny przegląd aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wykonanie pełnej kalibracji i testów funkcjonalności oraz pełnej konserwacji aparatów, - wgranie nowszych wersji oprogramowania sterującego pracą aparatów, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Aparaty do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd 4 aparatów do znieczulenia wraz z osprzętem: 1. Fabiusz GS nr 0322 ARLM 0019 2. Fabius GS nr. 10161 3. Titus nr. 081 4. Fabiusz Tiro nr. ARZL - 0036/6000360284 W ramach usługi: - przegląd 2 razy w roku, - roczny przegląd aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wykonanie pełnej kalibracji i testów funkcjonalności oraz pełnej konserwacji aparatów, - wgranie nowszych wersji oprogramowania sterującego pracą aparatów, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Respirary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd 3 respiratorów wraz z osprzętem: 1. BABYLOG 8000 ARZM-0052 2. BABYLOG 8000 ARZM-0053 3. BABYLOG 8000 ARZM-0054 W ramach usługi: - przegląd 1 raz w roku, - roczny przegląd aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wykonanie pełnej kalibracji i testów funkcjonalności oraz pełnej konserwacji aparatów, - wgranie nowszych wersji oprogramowania sterującego pracą aparatów, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach
- Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o."
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Przeglądy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przeglądy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przeglądy, naprawy, części
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- Usługa serwisowania mikroskopów firmy Carl Zeiss posiadanych przez Instytut Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN (umowa na 12 miesięcy)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.