Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-25
Sosnowiec: usługa w zakresie transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych
Numer ogłoszenia: 126700 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3682012, fax (032) 368 20 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa w zakresie transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych szczegółowo określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.40 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: -spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, -niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, -którzy dołączą do oferty lub zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy uzupełnią w wyznaczonym przez zamawiającego terminie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ lub uzupełnią dokumenty o których mowa w pkt. 6 SIWZ zawierające błędy 1.1. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania . Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnik
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 - Oświadczenie zgodne z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 5- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Stosowne koncesje, zezwolenia, uprawnienia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa, w ogłoszeniu winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Wapital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary Plac Medyków 1, 41 - 200 Sosnowiec pokój B - 1 - 6 ( Dział Zamówień Publicznych ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Wapital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary Plac Medyków 1, 41 - 200 Sosnowiec Pokój D- 1 - 1 ( kancelaria ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych i pomedycznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie"
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytwarzanych w NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- ZP/39/2024_Usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych realizowana na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie w 2025 r.
więcej: Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.