eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek - znak sprawyAdm. 10/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Gdańsk: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek - znak sprawy: Adm. 10/2012
Numer ogłoszenia: 126711 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku , ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek - znak sprawy: Adm. 10/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek dopuszczonych do obrotu na terenie RP, zgodnych z Polską Normą, w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym niniejszej specyfikacji (Załącznik nr 2 do SIWZ). Materiały opatrunkowe będące wyrobami medycznymi w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku (Dz. U. 2010 r., nr 107, poz. 679) muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE. Termin ważności oferowanych produktów będzie nie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia do Zamawiającego. Towar będzie dostarczany partiami na częściowe zamówienie składane telefonicznie. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do Apteki szpitalnej Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, określającymi każdorazowo asortyment oraz ilość, w terminie określonym przez Zamawiającego, jednakże nie przekraczającym 48 godzin od złożenia zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4, 33.77.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na według zasady spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W uzupełnieniu powyższego, w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy przedłożyć: 1) w zakresie wszystkich pozycji wszystkich pakietów - opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególności w formie aktualnych katalogów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe) lub/i materiałów firmowych lub/i folderów lub/i ulotek informacyjnych przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany; 2) w zakresie Pakietu nr 1 pozycje: 1-11, 13-15 oraz w zakresie Pakietu nr 5 - czyli dla produktów stanowiących wyroby medyczne klasy IIa - certyfikaty zgodności o spełnianiu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla poszczególnych oferowanych produktów zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku (Dz. U. 2010 r., nr 107, poz. 679); 3) w zakresie Pakietu nr 1 pozycje: 12 i 16-41 oraz wszystkich pozycji Pakietów nr 2, 3 i 6 - deklaracje wytwórcy wyrobu o spełnianiu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku (Dz. U. 2010 r., nr 107, poz. 679).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy. 2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4.3.1) przedkłada oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2) Ilości wskazane w Formularzu cenowym zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie w celu sporządzenia i skalkulowania oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do wyczerpania ogólnej wartość kwotowej danego pakietu wynikającego z oferty Wykonawcy. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Formularzu cenowym. Wartość zamówienia określona umową stanowi wartość orientacyjną, w związku z czym, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku niewykorzystania całości zamówienia. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy przedmiotu zamówienia po cenach niższych niż to przyjęto w Załączniku do umowy, który stanowi Formularz cenowy złożonej oferty. 5) W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klientów w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również do zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 26, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk budynek nr 17, I piętro, pokój nr 4, Sekretariat Dyrektora Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Opatrunki A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samoprzylepne opatrunki hydrokoloidowe, jałowe samoprzylepne przezroczyste opatrunki hydrożelowe, jałowe opatrunki z włókien alginianów, roztwór Ringera, jałowe opatrunki do ran wymagające aktywnego oczyszczania, wymagające aktywacji płynem Ringera, gaza, kompresy jałowe, kompresy niejałowe, opaski dziane, opaski elastyczne, wata, podkłady dla chorych z nieprzepuszczającą wilgoci folią zewnętrzną, przylepce elastyczne, przylepce hypoalergiczne, przylepce na białej włókninie, na tkaninie, paski do zamykania brzegów ran, opatrunki z folii poliuretanowej - w 41 pozycjach Formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni, przepuszczającego powietrze i umożliwiającego skórze oddychanie - 4 pozycjach Formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Opatrunki B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusta trójkątna - w 1 pozycji Formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Środki pielęgnacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olejek pielęgnacyjny, krem ochronny, balsam do skóry suchej, pianka myjąco-pielęgnująca - w 4 pozycjach Formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Opatrunki C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczający, nawilżający i ochronny żel na rany z chlorowodorkiem octenidyny - w 1 pozycji Formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Opatrunki D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do mocowania wenflonów z folii poliuretanowej z wycięciem, dodatkowo wzmocniony włókniną - w 1 pozycji Formularza cenowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.