Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Łowicz: Dostawa autobusu
Numer ogłoszenia: 126713 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, fax 046 8309160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego autobusu do komunikacji miejskiej, określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod nazwą Autobusy i oznaczona kodem 34121000-1 oraz określona w Słowniku Uzupełniającym pod nazwą Dostawa i oznaczona kodem E110-7, zgodnie z podaną niżej charakterystyką techniczną: 1. długość całkowita w przedziale 10 m - 11 m, 2. szerokość 2,40 m - 2,55 m, 3. wysokość w przedziale 3,00 m - 3,30 m (bez klimatyzatora), 4. liczba miejsc siedzących w przedziale 15 - 25, 5. liczba miejsc ogółem minimum 70, 6. liczba miejsc na wózek inwalidzki - minimum 1, 7. konstrukcja nośna - przestrzenna rama kratownicowa integralnie związana ze współpracującym szkieletem nadwozia, spawana z profili zamkniętych z materiałów odpornych na korozję (stal nierdzewna, aluminium) lub zabezpieczona kataforezą, 8. silnik - wysokoprężny, spełniający wymogi min. EURO-4 o mocy nie mniejszej niż 170 kW, paliwo - olej napędowy, 9. skrzynia biegów - mechaniczna ze zwalniaczem sterowanym pedałem hamulca, 10. układ hamulcowy - pneumatyczny dwuobwodowy z układem ABS, 11. układ pneumatyczny - elementy układu wykonane z materiałów odpornych na korozję zabezpieczone przed zabrudzeniem oraz solą z posypywania dróg, zbiorniki sprężonego powietrza zabezpieczone przed korozją, wyposażone w automatyczne zawory bezpieczeństwa. Układ wyposażony w osuszacz powietrza oraz separator kondensatu. Przyłącze do napełniania układu sprężonym powietrzem z zewnętrznego źródła zasilania, 12. zawieszenie - pneumatyczne na miechach gumowych sterowane elektronicznym układem poziomującym z możliwością zmiany poziomu z pulpitu kierowcy oraz przyklęku pojazdu na przystankach, 13. układ elektryczny - napięcie nominalne 24V, wiązki przewodów czytelnie opisane zgodnie ze schematem instalacji elektrycznej, akumulatory o pojemności min. 180 Ah , zamontowane na wysuwanych sankach (na łożyskowanych rolkach), elektromagnetyczny odłącznik akumulatorów i zainstalowane gniazdo rozruchowe, 14. układ centralnego smarowania, 15. koła jezdne - ogumienie bezdętkowe plus koło zapasowe, 16. nadwozie: a) nadkola - wykonane z materiałów odpornych na korozję (stal nierdzewna, aluminium) lub zabezpieczone kataforezą, b) podłoga - co najmniej w drzwiach pierwszych i drugich bez stopni wejściowych, wyłożona wykładziną przeciw poślizgową w obrębie drzwi w odmiennym kolorze. W drzwiach środkowych ręcznie odkładany pomost najazdowy umożliwiający wjazd wózka inwalidzkiego, naprzeciw drzwi miejsce do jego mocowania. Wyposażone stanowiska do mocowania wózka inwalidzkiego zgodne z wymaganiami Dyrektywy 2001/85/WE, c) poszycie nadwozia - wykonane z materiałów odpornych na korozję (stal nierdzewna, aluminium, tworzywa sztuczne) lub zabezpieczone kataforezą, 17. drzwi - w układzie 1-2-1, drzwi środkowe otwierane do wnętrza autobusu, sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy, wyposażone w układ zabezpieczający przed ściśnięciem pasażera oraz blokowania jazdy przy otwartych drzwiach. Szerokość efektywna drzwi środkowych min. 1200 mm. Szyba pierwszego skrzydła drzwi przednich kierowcy ogrzewana. Pierwsze drzwi zamykane na zamek, pozostałe skrzydła ryglowane. Sygnał dźwiękowy uprzedzający o zamykaniu drzwi, 18. kabina kierowcy - ogrzewana, klimatyzowana, siedzenie kierowcy regulowane na zawieszeniu pneumatycznym, 19. siedzenia dla pasażerów - wykonane z materiałów łatwo zmywalnych, odpornych na zniszczenie, z miękkimi wkładkami na siedzisku i oparciu, 20. okna boczne - wklejane do konstrukcji nadwozia z górną częścią przesuwną, 21. ogrzewanie - wodne z układu chłodzenia silnika z dodatkowym podgrzewaczem płynu grzewczego na olej napędowy. Elementy układu wykonane z materiałów odpornych na korozję i działanie czynników chemicznych, złączki elastyczne z gumy silikonowej. Ogrzewanie poprzez grzejnik konwektorowy oraz dodatkowe nagrzewnice z wymuszonym nadmuchem w przestrzeni pasażerskiej, 22. wyposażenie dodatkowe - komplet tablic kierunkowych elektronicznych diodowych (przednia, boczna, tylna, wewnętrzna) z których wewnętrzna wyposażona jest w zegar i umieszczona z przodu pojazdu, sterownik tablic i kasowników, 23. 2 szt. kasowników, typ do uzgodnienia z Zamawiającym, radiofonizacja autobusu, przycisk sygnału STOP od pasażerów (co najmniej 3 szt.), 24. zbiornik paliwa - pojemność zbiornika min 250 dm3, 25. lusterka zewnętrzne podgrzewane ,ustawienie sterowane z kabiny kierowcy, 26. lewa szyba boczna od strony kierowcy ogrzewana, 27. w przypadku elementów wykonanych ze stali nierdzewnej Wykonawca zobowiązany jest do podania oznaczenia gatunku stali oraz określającą ją normę, 28. lakierowanie autobusu farbami akrylowymi wieloskładnikowymi z utwardzoną powierzchnią, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, wg załącznika graficznego. II. Autobus winien spełniać wszystkie wymagania określone przez przepisy prawa i normy, w tym posiadać aktualne świadectwo homologacji. III. Dostarczony autobus musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany w roku dostawy. IV. Zamawiający wymaga, aby autobus objęty był gwarancją bez limitu kilometrów na następujące okresy: a) cały pojazd - minimum 36 miesięcy, b) lakierowanie - minimum 36 miesięcy, c) perforację nadwozia - minimum 120 miesięcy. V. Wymagania dotyczące serwisu: 1. nieodpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie diagnostyki i obsługi oferowanego autobusu, 2. udzielenie autoryzacji na obsługę serwisową oferowanego autobusu - wewnętrzna, 3. dostarczenie wraz z autobusem dokumentacji w języku polski: a) katalog części zamiennych na CD lub innym nośniku elektronicznym, b) instrukcji obsługi autobusu, urządzeń i zespołów zamontowanych w autobusie, c) schemat instalacji elektrycznej, d) schemat instalacji pneumatycznej, e) schemat instalacji chłodzenia i ogrzewania. VI. Do oferty Wykonawca załączy wizualizację przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3. Wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu. 5. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6. Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, Wykonawca powinien: 1. posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, ponadto warunkiem udziału w postępowaniu jest: 5. złożenie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) w wymaganym terminie jednej, pisemnej, kompletnej oferty w języku polskim, 6. wniesienie wadium zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. Uwaga: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy. 2. Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń. 1. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia. 2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki SIWZ, akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ oraz zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. 6. Oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia o równowartości 3 % ceny ofertowej (ryczałtowej) brutto, przed podpisaniem umowy, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy, w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę), Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionych w pkt 6. A. ust. 1 i 4 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. Wykaz dokumentów. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz ważniejszych dostaw wykonywanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każda z osobna) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania dostawy i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, np.: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru. Uwagi: 1. Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, kodeksie cywilnym lub w ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. 2. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. 3. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt 6. B. ust. 1 i 2 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 4. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów ma zastosowanie § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, Wydział Spraw Komunalnych i Reagowania Kryzysowego, budynek C, pok. 43..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, budynek A, pok. nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego 2025/2026
- świadczenie usługi osoby wspomagającej dla dzieci z niepełnosprawnościami umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łowickiego.
- DOSTAWA KRUSZYWA
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup busa do przewozu osób
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU NA POTRZEBY ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WŁADYSŁAWA GRABSKIEGO W SĘDZIEJOWICACH
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.