Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Łódź: Wykonanie robót z zakresu utrzymania zieleni drogowej
Numer ogłoszenia: 126716 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, fax 042 6162273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót z zakresu utrzymania zieleni drogowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót z zakresu utrzymania zieleni drogowej: -wycinka drzew wraz z karczowaniem pni i wywozem dłużyc dr nr 480 Sieradz- Widawa-Szczerców m. Burzenin od km 17+600 do km 17+800 - 131 szt. -odchwaszczenie wraz z oczyszczeniem rowu umocnionego płytami dr nr 480 Sieradz - Widawa - Szczerców m. Burzenin. od km 17+600 do km 17+800 - 200m. -wycinka krzaków do poziomu gruntu wraz z wywozem karpiny dr nr 481 Łask - Widawa - Widoradz Górny od km 42+650 do km 46+650 - 5500m2. od km 32+850 do km 42+450 - 4840m2. dr nr 480 Sieradz - Widawa-Szczerców m. Burzenin. od km 17+600 do km 17+800 - 280m2. -koszenie trawy dr nr 480 Sieradz - Widawa - Szczerców m. Burzenin. od km 17+600 do km 17+800 - 1400m2. Zamówienie obejmuje następujące czynności: -wycinka drzew wraz z karczowaniem pni i wywozem dłużyc -odchwaszczenie wraz z oczyszczeniem rowu umocnionego płytami i wywozem zanieczyszczeń -wycinka krzaków do poziomu gruntu wraz z wywiezieniem karpiny -wywóz gałęzi i innych zanieczyszczeń poza pas drogowy -koszenie trawy wraz z wywozem pozostałych zanieczyszczeń -oznakowanie robót zgodnie z projektem organizacji ruchu przekazanym przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.41.10 - 77.31.41.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1i2 ustawy prawo zamówień publicznych. -Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniższej tabeli. L.p. Stanowisko Wymagane uprawnienia Minimalne doświadczenie jako kierownik usług w zakresie pielęgnacji zieleni. 1. KIEROWNIK WYKONYWANYCH USŁUG UPRAWNIENIA Z ZAKRESU PIELĘGNACJI ZIELENI 3 LATA Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędne do wykonania zamówienia. - Potencjał kadrowy .Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. -Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli: Lp Wyszczególnienie Min. liczba jednostek 1 2 3 1./ Piła mechaniczna i ręczna (2) 2./ Samochód skrzyniowy do 10 ton (1) 3./ Kosiarki spalinowe (2) 4./ Łopaty, szpadle (4) - Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. - Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu usługi w zakresie utrzymania zieleni drogowej z udokumentowaniem, że usługi zostały wykonane należycie. - Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek . Ocena wg zasady spełnia / nie spelnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. instrukcji dla wykonawców. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. instrukcji dla wykonawców. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Instrukcji dla Wykonawców. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na wykonaniu usługi w zakresie utrzymania zieleni drogowej z podaniem daty i miejsca wykonania usługi, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 instrukcji dla wykonawców. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (Potencjał kadrowy) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. instrukcji dla wykonawców. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 instrukcji dla wykonawców, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. a) i b) oraz wymienione w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia musi być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1. instrukcji dla wykonawców winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. instrukcji dla wykonawców winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu 98-200 Sieradz ul. Targowa 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu 98-200 Sieradz ul. Targowa 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3467D W KM 11+557 - 13+000 W M. PISARZOWICE
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
- Usługa wykonania cięć sanitarnych, prac pielęgnacyjnych oraz wycinki i nasadzeń zastępczych drzew, na terenach będących w administracji POSIR
- "Wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025"
- ZP/28/2025 - Wycinka drzew na terenie JW. w Mirosławcu
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.