eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla­ Zad. 1 - obszaru obejmującego rejon Osiedla Argentyna; ­ Zad. 2 - obszarówStrefa Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ul. Wojska Polskiego, My

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Zawiercie: Wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla: ­ Zad. 1 - obszaru obejmującego rejon Osiedla Argentyna; ­ Zad. 2 - obszarów: Strefa Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ul. Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, wraz z otoczeniem.
Numer ogłoszenia: 126731 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, fax 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla: ­ Zad. 1 - obszaru obejmującego rejon Osiedla Argentyna; ­ Zad. 2 - obszarów: Strefa Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ul. Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, wraz z otoczeniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 1 - OBSZAR OBEJMUJĄCY REJON OSIEDLA ARGENTYNA 1.1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla obszaru obejmującego rejon Osiedla Argentyna, w granicach terenu określonych w pkt. 1 uchwały nr XLIII-460-05 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 grudnia 2005r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla obszaru obejmującego rejon Osiedla Argentyna, z zachowaniem celów i kierunków rozwoju przestrzennego Gminy Zawiercie, określonych w uchwalonym uchwałą nr XVIII-172-2000 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 21 marca 2000r. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia zmienionym uchwałą nr VIII-74-07 z dnia 25 kwietnia 2007r. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w art. 15 ust. 1, 2 i 3, art. 16 ust. 1, art. 17 pkt. 1 do 14, art. 19 ust. 1 i 2 oraz art. 20 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z 2003r. poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 z 2003r. poz. 1587). Powierzchnia opracowania: około 63 ha Specyfika terenu objętego opracowaniem: Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej o niskiej intensywności zabudowy z usługami (w tym m.in. zdrowia, oświaty); tereny zamieszkania zbiorowego; tereny przemysłowo-usługowe, składowe, urządzeń komunalnych, transportowych; tereny obiektów i urządzeń infrastruktury technicznej. Skala opracowania: 1 : 1000 1.2. Zakres opracowania przedmiotu zamówienia: - wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego, - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, o którym mowa w art. 72 ust. 4 i 5 obowiązującej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 129 z 2006r. poz 902 z późniejszymi zmianami), zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. Nr 155 z 2002r. poz. 1298); - ustalenie przeznaczenia terenów (w tym dla inwestycji celu publicznego) oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej nr XLIII-460-05 z dnia 28 grudnia 2005r. i zgodnie z wymaganiami określonymi rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 z 2003r. poz. 1587), - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu, zgodnie z art. 41 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 129 z 2006r. poz. 902 z późniejszymi zmianami), - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 wyżej cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z § 11 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; - sporządzenie dokumentacji dotyczącej wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na cele nieleśne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. Nr 121 z 2004r., poz. 1266z późniejszymi zmianami) - o ile zaistnieje taka potrzeba; - skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszelkich dokumentów wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym: - opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia, - opracowanie projektu zawiadomienia o przystąpieniu do sporządzenia planu z rozdzielnikiem, - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, - wykonanie analizy wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, - opracowanie koncepcji projektu planu miejscowego uwzględniającej ustalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i jej prezentacja władzom gminy, - opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag władz gminy, - opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, - opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, - przedstawienie projektu planu wraz z całą dokumentacją do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, - analiza potrzeby opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych, - opracowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (w zależności od wyników analizy), - opracowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne (w zależności od wyników analizy), - przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu planu miejscowego wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, - przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, - opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, - wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób ustalony z władzami gminy, - opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami w projekcie planu, - opracowanie zmiany prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, w związku ze zmianami w projekcie planu, - opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, - obsługi wyłożenia projektu planu (dwa razy w tygodniu), - zorganizowanie oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokołu z tej dyskusji, - sporządzenie wykazu uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko, analiza tych uwag i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, - udział w posiedzeniu dotyczącym rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, - wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu planu, - przedstawienie Radzie Gminy projektu miejscowego planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu planu, - ponowne przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla części projektu planu objętych zmianami (jeżeli Rada Gminy stwierdzi konieczność dokonania zmian), w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian (przygotowanie projektu wystąpienia o ponowne zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag, wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami gminy itd), - przygotowanie projektu oświadczenia o zgodności projektu planu z ustaleniami studium, - przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad ich finansowania, - skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, - przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami, - przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji, - przygotowanie cyfrowego zapisu części tekstowej oraz kopii rysunku planu w pomniejszeniu lub w częściach formatu A-4, według wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa - 5kpl, - przygotowanie finalnej wersji planu: tekst planu - 4 egzemplarze oprawione + dyskietka, rysunek planu - 6 egzemplarzy + płyta CD 3 szt. - przygotowanie wystąpienia do Starosty przekazującego uchwalony plan. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 i 2 należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu i rysunku planu w plikach cyfrowych (standard plików: .jpg, .pdf, oraz .dwg lub .dgn). Dokumentacja prac planistycznych sporządzona tradycyjnie, powinna być wykonana i dostarczona Zamawiającemu w 2 kompletnych egzemplarzach. Zapis elektroniczny dokumentów - 3 szt. płyt CD. 1.3. Zamawiający udostępni Wykonawcy: - mapy zasadnicze z ewidencją zawierające elementy uzbrojenia terenu w skali 1 : 1000, sporządzone na przeźroczystym materiale (folia kreślarska), przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego w Gminnym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zawierciu, - mapy glebowo-rolnicze w skali 1:5000, z gminnego zasobu geodezyjnego, - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia uchwalone uchwałą nr XVIII-172-2000 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 21 marca 2000r. zmienione uchwałą nr VIII-74-07 z dnia 25 kwietnia 2007r., - inne materiały wymagane do sporządzenia przedmiotu zamówienia, będące w posiadaniu Zamawiającego (na wniosek Wykonawcy). Wszelkie inne materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia przygotuje i pozyska na koszt własny Wykonawca. 2. Zadanie 2 - STRAFA AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W ZAWIERCIU - OBSZAR A, POŁOŻONY W REJONIE UL. WOJSKA POLSKIEGO, MYŚLIWSKIEJ I PROJEKTOWANEJ DROGI GŁÓWNEJ, WRAZ Z OTOCZENIEM 2.1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zawiercia dla obszarów: Strefa Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ul. Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, wraz z otoczeniem, w granicach terenu określonych w pkt. 1 uchwały nr X-111-07 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zawiercia dla obszarów: Strefa Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ul. Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, wraz z otoczeniem, z zachowaniem celów i kierunków rozwoju przestrzennego Gminy Zawiercie, określonych w uchwalonym uchwałą nr XVIII-172-2000 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 21 marca 2000r. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia, zmienionym uchwałą nr VIII-74-07 z dnia 25 kwietnia 2007r. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w art. 15 ust. 1, 2 i 3, art. 16 ust. 1, art. 17 pkt. 1 do 14, art. 19 ust. 1 i 2 oraz art. 20 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z 2003r. poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 z 2003r. poz. 1587). Powierzchnia opracowania: około 858ha Specyfika terenu objętego opracowaniem: Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej; tereny usług; tereny rolnicze; tereny leśne; tereny zamieszkania zbiorowego; tereny przemysłowo-usługowe, składowe, urządzeń komunalnych, transportowych; tereny obiektów i urządzeń infrastruktury technicznej. Skala opracowania: 1 : 1000 2.2. Zakres opracowania przedmiotu zamówienia: - przetworzenie map zasadniczych z nakładką U i map ewidencyjnych (skanowanie, skalibrowanie, nałożenie ewidencji, wyplot w kolorze na materiale przeźroczystym w skali 1:1000 oraz na nośniku CD lub DVD) obejmujących obszar sporządzenia miejscowego planu, znajdujących się w zasobie geodezyjnym i kartograficznym Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zawierciu (orientacyjna ilość map do przetworzenia: matryce map zasadniczych - 38szt. w tym map z nakładką U 23 szt. oraz matryce map ewidencyjnych w skali 1:2000 - 12 szt. i w skali 1:1000 - 8szt.), - wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego, - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, o którym mowa w art. 72 ust. 4 i 5 obowiązującej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 129 z 2006r. poz. 902 z późniejszymi zmianami), zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. Nr 155 z 2002r. poz. 1298); - ustalenie przeznaczenia terenów (w tym dla inwestycji celu publicznego) oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania, zgodnie z uchwałą nr X-111-07 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 20 czerwca 2007r. i zgodnie z wymaganiami określonymi rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 z 2003r. poz. 1587), - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu, zgodnie z art. 41 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 129 z 2006r. poz. 902 z późniejszymi zmianami), - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 wyżej cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z § 11 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; - sporządzenie dokumentacji dotyczącej wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na cele nieleśne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. Nr 121 z 2004r., poz. 1266z późniejszymi zmianami) - o ile zaistnieje taka potrzeba; - skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszelkich dokumentów wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym: - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, - wykonanie analizy wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, - opracowanie koncepcji projektu planu miejscowego uwzględniającej ustalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i jej prezentacja władzom gminy, - opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag władz gminy, - opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, - opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, - przedstawienie projektu planu wraz z całą dokumentacją do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, - analiza potrzeby opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych, - opracowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (w zależności od wyników analizy), - opracowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne (w zależności od wyników analizy), - przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu planu miejscowego wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, - przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, - opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, - wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób ustalony z władzami gminy, - opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami w projekcie planu, - opracowanie zmiany prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, w związku ze zmianami w projekcie planu, - opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, - obsługi wyłożenia projektu planu (dwa razy w tygodniu), - zorganizowanie oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokołu z tej dyskusji, - sporządzenie wykazu uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko, analiza tych uwag i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, - udział w posiedzeniu dotyczącym rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, - wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu planu, - przedstawienie Radzie Gminy projektu miejscowego planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu planu, - ponowne przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla części projektu planu objętych zmianami (jeżeli Rada Gminy stwierdzi konieczność dokonania zmian), w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian (przygotowanie projektu wystąpienia o ponowne zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag, wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami gminy itd), - przygotowanie projektu oświadczenia o zgodności projektu planu z ustaleniami studium, - przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad ich finansowania, - skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, - przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami, - przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji, - przygotowanie cyfrowego zapisu części tekstowej oraz kopii rysunku planu w pomniejszeniu lub w częściach formatu A-4, według wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa - 5kpl, - przygotowanie finalnej wersji planu: tekst planu - 4 egzemplarze oprawione, rysunek planu - 6 egzemplarzy oraz płyta CD 3 szt. - przygotowanie wystąpienia do Starosty przekazującego uchwalony plan. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 i 2 należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu i rysunku planu w plikach cyfrowych (standard plików: .jpg, .pdf, oraz .dwg lub .dgn). Dokumentacja prac planistycznych sporządzona tradycyjnie, powinna być wykonana i dostarczona Zamawiającemu w 2 kompletnych egzemplarzach. Zapis elektroniczny dokumentów - 3 szt. płyt CD. 2.3. Zamawiający udostępni Wykonawcy: - przy zgłoszeniu wykonania robót geodezyjnych, w Gminnym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przez uprawnionego geodetę, wskazanego przez Wykonawcę - matryce map zasadniczych (38szt. w tym map z nakładką U 23 szt.) oraz matryce map ewidencyjnych w skali 1:2000 (12 szt.) i w skali 1:1000 (8szt.), - mapy glebowo-rolnicze w skali 1:5000, z gminnego zasobu geodezyjnego, - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia uchwalone uchwałą nr XVIII-172-2000 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 21 marca 2000r. zmienione uchwałą nr VIII-74-07 z dnia 25 kwietnia 2007r., - inne materiały wymagane do sporządzenia przedmiotu zamówienia, będące w posiadaniu Zamawiającego (na wniosek Wykonawcy). Wszelkie inne materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia przygotuje i pozyska na koszt własny Wykonawca. 3. Określony w specyfikacji termin wykonania przedmiotu zamówienia, to nieprzekraczalny termin pozytywnej oceny zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę uchwały Rady Gminy w sprawie uchwalenia planu miejscowego wraz załącznikami oraz dokumentacji prac planistycznych i przekazania planu do publikacji. 4. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku negatywnej oceny przez Wojewodę zgodności z przepisami prawnymi uchwały (wraz z załącznikami) Rady Gminy w sprawie uchwalenia planu miejscowego oraz dokumentacji prac planistycznych, na Wykonawcy ciąży obowiązek usunięcia wszelkich wad pod rygorem konsekwencji niewykonania przedmiotu zamówienia w terminie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1500 zł (na zadanie 1) i 2500 zł (na zadanie 2). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu XIII SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU ING BANK ŚLĄSKI CBK CZĘSTOCHOWA KONTO 80 10501142 1000000800653354 z dopiskiem, w zależności od zadania, na które zostało złożone: Wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - zadanie nr . (W miejsce kropek wpisać nr zadania, na które Wykonawca składa ofertę). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. Wyżej wymienione formy wadium musza się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt 4 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego w procedurach określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przy czym przynajmniej jedno opracowanie, zrealizowane zostało dla miasta bądź gminy o liczbie ludności powyżej 40 tys. mieszkańców (dla zadania 1) i 30 tys. mieszkańców (dla zadania 2), obejmującego obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż odpowiednio 40ha (dla zadania 1) i 150ha (dla zadania 2). 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, tj.: a) dysponują osobą, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Główny projektant planu musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.), obejmującego obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 40ha (dla zadania 1) i 150 ha (dla zadania 2). b) dysponują osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania opracowania ekofizjograficznego. Osoba lub osoby wykonujące opracowanie ekofizjograficzne muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu ww. opracowania. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych podstawowych do planów o powierzchni min. 40ha (dla zadania 1) i 150ha (dla zadania 2) każdy, w tym co najmniej jednego opracowania do planu uchwalonego i obowiązującego przed terminem składania ofert. c) dysponują osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania prognozy oddziaływania na środowisko. Osoba lub osoby wykonujące prognozę oddziaływania na środowisko muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu ww. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ww. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 40ha (dla zadania 1) i 150ha (dla zadania 2) każdy, w tym co najmniej jednej do planu uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert. d) dysponują osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Osoba lub osoby wykonujące prognozę skutków finansowych muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu ww. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ww. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 40ha (dla zadania 1) i 150ha (dla zadania 2) każdy, w tym co najmniej jednej do planu uchwalonego i obowiązującego - przed terminem składania ofert. 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 25 000 PLN (dla zadania 1) i 30 000 PLN (dla zadania 2). W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację dwóch zadań warunkami wystarczającymi i koniecznymi do spełnienia będzie: - wykazanie się wykonaniem co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, przy czym przynajmniej jedno opracowanie zrealizowane zostało dla miasta bądź gminy o liczbie ludności powyżej 40 tys. mieszkańców, obejmującego obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 150ha; - dysponowanie w zakresie ppkt 2 lit. a) jedną osobą posiadająca kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu posiadającą doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.), obejmującego obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 150 ha; - dysponowanie w zakresie ppkt 2 lit. b) do d) osobą lub osobami posiadającą(ymi) kwalifikacje (doświadczenie) określone odpowiednio w tych ppkt i lit. w realizacji dwóch właściwych opracowań/prognoz dla planów o pow. min. 150ha. W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać się posiadanymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości odpowiadającej sumie dwóch zadań (nie mniej niż 55 000 PLN). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Wyżej wymienione zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie. 7) Wykaz osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8) Aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów dla głównego projektanta planu. 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 10) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 11) Dowód wniesienia wadium. 12) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). Wyżej wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Ich potencjały ludzkie, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa zostaną zsumowane, aby mogli spełniać warunki udziału w postępowaniu. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2-5, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1 ppkt 2, 3, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) ppkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 1) lit. a) i c) oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-zawiercie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 225..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 225..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 25 lipca 2007 r. Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 24,40 PLN

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru obejmującego rejon Osiedla Argentyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla obszaru obejmującego rejon Osiedla Argentyna, w granicach terenu określonych w pkt. 1 uchwały nr XLIII-460-05 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 grudnia 2005r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla obszaru obejmującego rejon Osiedla Argentyna, z zachowaniem celów i kierunków rozwoju przestrzennego Gminy Zawiercie, określonych w uchwalonym uchwałą nr XVIII-172-2000 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 21 marca 2000r. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia zmienionym uchwałą nr VIII-74-07 z dnia 25 kwietnia 2007r. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w art. 15 ust. 1, 2 i 3, art. 16 ust. 1, art. 17 pkt. 1 do 14, art. 19 ust. 1 i 2 oraz art. 20 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z 2003r. poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 z 2003r. poz. 1587). Powierzchnia opracowania: około 63 ha Specyfika terenu objętego opracowaniem: Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej o niskiej intensywności zabudowy z usługami (w tym m.in. zdrowia, oświaty); tereny zamieszkania zbiorowego; tereny przemysłowo-usługowe, składowe, urządzeń komunalnych, transportowych; tereny obiektów i urządzeń infrastruktury technicznej. Skala opracowania: 1 : 1000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów: Strefa Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ul. Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, wraz z otoczeniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zawiercia dla obszarów: Strefa Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ul. Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, wraz z otoczeniem, w granicach terenu określonych w pkt. 1 uchwały nr X-111-07 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zawiercia dla obszarów: Strefa Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Obszar A, położony w rejonie ul. Wojska Polskiego, Myśliwskiej i projektowanej drogi głównej, wraz z otoczeniem, z zachowaniem celów i kierunków rozwoju przestrzennego Gminy Zawiercie, określonych w uchwalonym uchwałą nr XVIII-172-2000 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 21 marca 2000r. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia, zmienionym uchwałą nr VIII-74-07 z dnia 25 kwietnia 2007r. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w art. 15 ust. 1, 2 i 3, art. 16 ust. 1, art. 17 pkt. 1 do 14, art. 19 ust. 1 i 2 oraz art. 20 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z 2003r. poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 z 2003r. poz. 1587). Powierzchnia opracowania: około 858ha Specyfika terenu objętego opracowaniem: Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej; tereny usług; tereny rolnicze; tereny leśne; tereny zamieszkania zbiorowego; tereny przemysłowo-usługowe, składowe, urządzeń komunalnych, transportowych; tereny obiektów i urządzeń infrastruktury technicznej. Skala opracowania: 1 : 1000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.