To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Toruń: Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia szkoleń.
Numer ogłoszenia: 126743 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207416 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny, ul. gen. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6198300, faks 056 6521299.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia szkoleń..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz zapewnienie sali konferencyjnej podczas maksymalnie ośmiu szkoleń dwudniowych, zorganizowanych przez Zamawiającego w okresie od zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2013: - 1 szkolenie dla około 30 uczestników, - 5 szkoleń dla około 55 uczestników, - 1 szkolenie dla około 75 uczestników, Co daje łącznie maksymalnie 380 uczestników na maksymalnie 7 szkoleniach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FGH KASKADA, Kazimiera Sawicka, Żaneta i Dariusz Żuchlińscy spółka cywilna, ul. Toruńska 10 a, 87-134 Łysomice, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87039,00
Oferta z najniższą ceną: 77900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87039,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa środków kontrastowych (II)
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Raniżów
- Dostawa samochodu osobowego typu minibus przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancyjnym w ramach projektu "Społecznie odpowiedzialni"
- Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Toruniu według standardu FSC oraz 4 letni nadzór nad tym certyfikatem
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Miasta oraz Gminy Chełmża w sezonie 2024/2025
- Wykonanie nowego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz systemu kontroli dostępu w budynkach Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich podczas szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 5 zadań
- Przygotowanie i organizacja 2-dniowego szkolenia w ramach Europejskiego Programu Profilaktyki EUPC
- Świadczenie usług hotelarsko - gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia podczas szkoleń dla ROPS w Poznaniu.
- Wyłonienie Wykonawcy usług hotelarskich, gastronomicznych i konferencyjnych na potrzeby organizowanej przez NCPS Solaris UJ konferencji LEAPS Meets Advanced Materials for Energy Conference 2025
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.