eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekDostawa Aparatury medycznej dla SGZOZ w Chełmku - unit stomatologiczny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Chełmek: Dostawa Aparatury medycznej dla SGZOZ w Chełmku - unit stomatologiczny.
Numer ogłoszenia: 126772 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Staicha 1, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8461483, fax 033 8461490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.petex.bielsko.pl/~sgzoz
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Aparatury medycznej dla SGZOZ w Chełmku - unit stomatologiczny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup unitu stomatologicznego do poradni stomatologicznej SGZOZ w Chełmku w tym: Unit: 5 rękawów mocowanych od góry Fotel pacjenta umożliwiający bardzo bliskie podejście do pacjenta, pozycja ratownicza, mechanizm zagłówka slide-side umożliwiający automatyczną zmianę położenia podczas ruchu fotela, tapicerka memory foam dopasowująca zagłówek do kształtu głowy pacjenta, ręczne i nożne sterowanie fotelem, panel ręcznego sterowania w wersji podstawowej (programator bez wyświetlacza), pozycja 0, spluwaczkowa wraz z powrotem do ostatniej pozycji pracy oraz dwie pozycje programowalne przez lekarzy, zabezpieczenia najazdowe, wyłącznik bezpieczeństwa w podstawie fotela, zakres ruchów fotela: 34 cm - min 80 cm - max, ruchome podłokietniki po obu stronach fotela, składające się cakowicie do przodu bądź do tyłu, możliwość zdemontowania, możliwość obrotu fotela wokół podstawy w płaszczyźnie poziomej o 30 stopni w lewo lub w prawo, napęd elektro-hydrauliczny fotela, konsola asysty z panelem sterowania na ergonomicznym ramieniu oraz na 4 końcówki zarówno małe jak i duże, plus ssaki z pompą ssącą mały i duży, plus ślinociąg, uchwyty typu roto ułatwiające wyjmowanie narzędzi, Pedał sterujący zapewniający wygodne sterowanie fotelem i pracą końcówek, sterowanie ruchami oparcia i całego fotela, włączanie wyłączanie przedmuchu w turbinie, włączanie spreyu w końcówkach, regulowanie prędkości obrotowej mikrosilnika, włączanie/wyłączanie blokady ruchu fotela podczas pracy narzędziami innymi niż ze stolika lekarza, Lampa bezcieniowa zabiegowa mocowana z pulpitu lekarza z możliwością redukcji natężenia przy zakładaniu wypełnień: mocowanie na ramieniu pantograficznym o szerokim zasięgu ruchu, regulacja natężenia światła (zmniejszenie natężenia światła i zmiana polaryzacji), trzypoziomowy system świecenia, Obrotowa, porcelanowa miska spluwaczki odchylająca się o 90 stopni czasowe napełnianie szklanki wodą, spłukiwanie spluwaczki, ślinociąg wodny, system wewnętrznego obiegu wody, Wyposażenie stolika lekarza strzykawka 3 funkcyjna do sterylizacji (woda, powietrze, sprey), turbina tytanowa ze światłem (końcówka na szybkozłączki), mikrosilnik elektryczny ze światłem wysokiej mocy z kątnicą tytanową oraz funkcją ENDO (końcówka na szybkozłączki), skaler ultradźwiękowy z trzema końcówkami roboczymi, specjalna, nadająca się do sterylizacji podkładka pod instrumenty, obrotowa taca na narzędzia, piaskarka (końcówka na szybkozłączki), profesjonalna kamera wewnątrzustna, monitor, obrotowe ramię do monitora 360 stopni, dwa hamulce elektro-pneumatyczne konsolety, Funkcje dostępne ze stolika lekarza: zmiana kierunków obrotów mikrosilnika, włączenie/wyłącznie spreyu w mikrosilniku i skalerze, włączenie/wyłączenie światła w końcówkach, czasowe napełnianie szklanki wodą, spłukiwanie spluwaczki, indywidualna regulacja intensywności spreyu dla każdego narzędzia, sterowanie ruchami oparcia i całego fotela, Krzesełka z oparciami - 2 sztuki, Asystor trzyszufladowy UWAGA! Sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi posiadać wymagane atesty i certyfikaty. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt według gwarancji udzielonej przez producenta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 Prawa zamówień publicznych; b) oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim, c) oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: / dokumenty potwierdzające ważność ofert / a ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; c) oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub oświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze SIWZ i przyjęciu warunków w niej zawartych bez zastrzeżeń; f) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; g) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, h) polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) atesty potwierdzające dopuszczenie urządzenia medycznego do użytkowania; j) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a, c, k - składa dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. k) oświadczenie o niekaralności , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, l) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymaganych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyszczególnione w części III SIWZ warunki oraz dokumenty uwiarygadniające dotyczą wszystkich występujących w ofercie podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 4
  • 2. Termin gwarancji - 2
  • 3. Czas reakcji serwisowej - 2
  • 4. Maksymalny czas pracy maszyny na dobę - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.petex.bielsko.pl/~sgzoz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku ul. Staicha 1, 32-660 Chełmek pok. 2/1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmku ul. Staicha 1, 32-660 Chełmek pok. 2/1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.