To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Nowogród Bobrzański: Remont kancelarii w Nadleśnictwie Krzystkowice
Część 1 - Remont kancelarii Leśnictwa Bieniów oraz bramy wjazdowej.
Część 2 - Remont kancelarii Leśnictwa Kosynka wraz z pomieszczeniami przyległymi.
Część 3 - Remont kancelarii Leśnictwa Tuchola wraz z pomieszczeniami przyległymi.
Część 4 - Remont schodów w leśniczówce Leśnictwa Wysoka.
Numer ogłoszenia: 126779 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59887 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzystkowice reprezentujące Skarb Państwa, ul. Leśna 1, 66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3276532, faks 068 3276533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kancelarii w Nadleśnictwie Krzystkowice Część 1 - Remont kancelarii Leśnictwa Bieniów oraz bramy wjazdowej. Część 2 - Remont kancelarii Leśnictwa Kosynka wraz z pomieszczeniami przyległymi. Część 3 - Remont kancelarii Leśnictwa Tuchola wraz z pomieszczeniami przyległymi. Część 4 - Remont schodów w leśniczówce Leśnictwa Wysoka..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 - przedmiotem zamówienia są prace polegające na: Wykonanie nowych powłok tynkarskich i malarskich na powierzchni ścian i sufitów w części służbowej ( kancelarii). Wymiana stolarki drzwiowej w części służbowej z wymianą podestu wejściowego, montażem daszku nad wejściem Remont schodów do części służbowej Wstawienie okna w pomieszczeniu służbowym oraz wymiana stolarki okiennej na poddaszu na ścianie szczytowej. Wymianę bramy i furki w ogrodzeniu Wymianę okładzin podłogowych w pomieszczeniu kancelarii. Wymiana elementów centralnego ogrzewania - grzejnik, instalacji elektrycznej oraz instalacji telefonicznej Część 2 - przedmiotem zamówienia są prace polegające na: Wykonanie nowych powłok tynkarskich i malarskich na powierzchni ścian i sufitów w części służbowej ( kancelarii - gładź gipsowa i powłoki malarskie w pomieszczeniach sanitarnych tynki wyrównawcze i okładziny z płytek). Wymiana stolarki drzwiowej w części służbowej z remontem podestu wejściowego i z wymianą drewnianych barierek schodowych, montaż daszku nad wejściem Wymianie stolarki okiennej w pomieszczeniach służbowych oraz wymianie stolarki okiennej na poddaszu na ścianach szczytowych - okna trójkątne. Remont podłóg z parkietu i posadzek w części służbowej. Wymiana instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej oraz telefonicznej. Część 3 - przedmiotem zamówienia są prace polegające na: Wykonanie nowych powłok tynkarskich i malarskich na powierzchni ścian i sufitów w części służbowej ( kancelarii - gładź gipsowa i powłoki malarskie w pomieszczeniach sanitarnych tynki wyrównawcze i okładziny z płytek). Wymiana stolarki drzwiowej w części służbowej z remontem podestu wejściowego. Wymianie stolarki okiennej w pomieszczeniach służbowych. Wymiana instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej oraz telefonicznej. Część 4 - przedmiotem zamówienia są prace polegające na: Remont zewnętrznych schodów do części mieszkalnej oraz schodów zewnętrznych z tarasem do części służbowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.48 - Instalowanie bram .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont kancelarii Leśnictwa Bieniów oraz bramy wjazdowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Gabarkiewicz MALARZ-BIS, ul. Marszałka Piłsudskiego 13/2, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39638,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48892,12
Oferta z najniższą ceną: 40689,10 / Oferta z najwyższą ceną: 55681,41
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont kancelarii Leśnictwa Kosynka wraz z pomieszczeniami przyległymi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DGA" ADAM DYGAS, GABRIELA DYGAS
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DGA" ADAM DYGAS, GABRIELA DYGAS
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DGA inż. Adam Dygas, inż. Gabriela Dygas, ul. Malczewskiego 65, 65-140 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45997,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60516,86
Oferta z najniższą ceną: 33307,55 / Oferta z najwyższą ceną: 71713,67
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Remont kancelarii Leśnictwa Tuchola wraz z pomieszczeniami przyległymi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Gabarkiewicz MALARZ-BIS, ul. Marszałka Piłsudskiego 13/2, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35964,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42892,12
Oferta z najniższą ceną: 40918,57 / Oferta z najwyższą ceną: 62962,70
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.