Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Wałbrzych: wymiana dwóch kotłów gazowych o mocy P =75 kW oraz remont wewnętrznej instalacji gazowej w Placówce Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ulicy Mickiewicza 42.
Numer ogłoszenia: 126791 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 42, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6649219, fax 074 6649239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana dwóch kotłów gazowych o mocy P =75 kW oraz remont wewnętrznej instalacji gazowej w Placówce Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ulicy Mickiewicza 42..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana dwóch kotłów gazowych o mocy P =75 kW oraz remont wewnętrznej instalacji gazowej w Placówce Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ulicy Mickiewicza 42. w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (tekst jednolity Dz. U. z dnia 2007 r. Nr 233, poz. 1655, z późn. zm.) Wartość robót nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.150.000,- euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł przed upływem terminu składania ofert, tj. w dniu składania ofert wadium musi znajdować się na rachunku bankowym zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu numer 51101016740073571893200000 z dopiskiem Ocieplenie zewnętrznych ścian budynku B przybudówki Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ulicy Mickiewicza 42 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą, 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego jej wykonania, 3)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2)który został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.6 pkt. 2i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p., tzn.: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2)Wykonali w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie związane z dostawą i montażem gazowego kotła c.o. a roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3)Przedstawią dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykonane prace wykonane zostały w sposób należyty 4)Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5)Wnieśli wadium w wysokości określonej w § 8 niniejszej SIWZ. 6)Dołączą autoryzację producenta gazowego kotła c.o, przewidzianego do zastosowania, 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 3.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 P.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty - według załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: a)Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4)Dowód potwierdzający wniesienie wadium (dowód wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, jeżeli wadium jest wniesione w innej formie niż pieniężna, przy czym jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem musi być załączona na trwale z ofertą, natomiast oryginał może być oddzielnie złożony z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę musi być złączona na trwale z ofertą). 5)W przypadku przekazania wadium na konto KRUS, w drodze elektronicznej bądź w formie polecenia przelewu bankowego, Wykonawca winien dostarczyć dowód wniesienia wadium potwierdzony przez bank. 6)Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopia pełnomocnictwa (pełnomocnictw) potwierdzona za zgodność z oryginałem pieczątką, podpisem i datą. 7)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) Oświadczenie osoby przewidzianej do objęcia funkcji kierownika budowy. 9)Kosztorys ofertowy sporządzony komputerowo w dowolnym programie komputerowym. Założenia do opracowania kosztorysu: a)Zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny musi być zgodny z zakresem robót określonym w przedmiarze robót. b)W kosztorysie ofertowym należy podać nazwy określające jednoznacznie rodzaj zastosowanych materiałów (typ, producent, itp.). 3.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Wałbrzychu ul. Mickiewicza 42, 58-300 Wałbrzych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 42, pok 304.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: Zadanie 1-remont budynku przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu Zadanie 2-odtworzenie kd na działce nr 119/23 obręb Rusinowa nr 35 w Wałbrzychu
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego SOMATOM go.Top oraz serwera Syngo.via na okres 36 miesięcy
- Opracowanie Projektu Technicznego Wielobranżowego wraz z przedmiarami i Kosztorysem Inwestorskim dla zadania: Rozbudowa budynku D w obrębie patio
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych przy użyciu remontera typu Patcher
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kotłowni w budynku Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach.
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach.
- wykonanie remontu mieszkań w zasobach Miasta Gliwice
- Zmiana sposobu użytkowania poprzez przebudowę części budynku dawnego gimnazjum oraz rozbudowę w celu utworzenia Klubu Dziecięcego.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Armii Krajowej 27 w Słupcy
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie
więcej: Instalowanie kotłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.