Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Kielce: Pełnienie Zastępstwa Inwestycyjnego oraz pełnienie obowiązków Inżyniera nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3
Numer ogłoszenia: 126794 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Środowisk Twórczych - Pałac T. Zielińskiego , ul. Zamkowa 5, 25-009 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3682053/54, faks 041 3682053/54.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kielcedst.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie Zastępstwa Inwestycyjnego oraz pełnienie obowiązków Inżyniera nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu Zastępstwa Inwestycyjnego oraz pełnieniu obowiązków Inżyniera nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3 Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1)opracowanie wspólnie z Zamawiającym Warunków Szczególnych; 2)zapewnienie osób do udziału w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy robót, w zakresie sprawdzenia kosztorysów ofertowych; 3)zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem w zakresie jaki przewiduje ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz 1118, z późn. zm.), 4)przygotowywanie wszelkich dokumentów i informacji wynikających z umowy o dofinansowanie zadania między innymi: opracowywanie harmonogramów, raportów, sprawozdań, rozliczeń finansowych, materiałów informacyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zadania w terminach i w formie ustalonej z Zamawiającym. 5)dokonanie czynności odbioru inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z Wykonawcą; 6)pełnienie obowiązków Inżyniera, określonych w oparciu o WARUNKI KONTRAKTOWE DLA BUDOWY DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO - BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Międzynarodowej Federacji Inżynierów Konsultantów FIDIC, CZWARTE WYDANIE ANGIELSKO-POLSKIE NIEZMIENIONE 2008 (tłumaczenie pierwszego wydania 1999)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7000 zł (słownie zł: siedem tysięcy). Uwaga: wadium nie wnosi się przy składaniu wniosku, do wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN, 4)posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na pełnieniu Zastępstwa Inwestycyjnego lub funkcji Inżyniera, nad robotami budowlanymi, które zostały zakończone i rozliczone, o wartości robót budowlanych brutto co najmniej 10 000 000 zł, 5)dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia: a)Inżynier - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi w tym co najmniej jednokrotnie - w nadzorze inwestycji o wartości co najmniej 10 000 000 zł prowadzonej w oparciu o uznane międzynarodowe standardy kontraktów budowlanych FIDIC lub Practical Guide i współfinansowanej ze środków UE. Nie przewiduje się możliwości łączenia funkcji Inżyniera z funkcją branżowego inspektora nadzoru. b)Inspektor Nadzoru Budowlanego - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz dokumentu potwierdzającego odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenia o kwalifikacjach zawodowych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U.Nr 150 poz.1579 ); posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorze nad budowa, przebudową, rozbudową, nadbudową, remontem obiektów budowlanych, w tym co najmniej jeden nadzór nad budową, przebudową, rozbudową, nadbudową, remontem budynku o wartości robót co najmniej 5 000 000 zł, oraz co najmniej jeden nadzór nad robotami w obiekcie zabytkowym o wartości robót co najmniej 500 000 zł. c)Inspektor Nadzoru branży drogowej - uprawnienia w specjalności drogowej, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót branży drogowej, w tym co najmniej jednego nad wykonaniem dróg, placów, chodników lub ukształtowania terenu o wartości robót nie mniejszej niż 500 000 zł. d)Inspektor Nadzoru branży sanitarnej - uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót branży sanitarnej, w tym: (i)co najmniej jednego nadzoru nad wykonaniem instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych o wartości robót nie mniejszej niż 200 000 zł., oraz (ii)co najmniej jednego nadzoru nad wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji o wartości robót nie mniejszej niż 200 000 zł. e)Inspektor Nadzoru branży elektrycznej - uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót branży elektrycznej, w tym: (i)co najmniej jednego nadzoru nad wykonaniem instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych budynku lub zespołu budynków, o wartości robót nie mniejszej niż 200 000 zł., oraz (ii)co najmniej jednego nadzoru nad wykonaniem oświetlenia dróg, placów lub chodników o wartości robót nie mniejszej niż 50 000 zł. wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymaganych dokumentów i oświadczeń - w pierwszej kolejności według kryterium /spełnia/ lub /nie spełnia/. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny według poniższego kryterium i przyzna punkty według następujących zasad: a)1 punkt - za wymaganą co najmniej 1 usługę, o której mowa w sekcji III.2 (opis warunków udziału w postępowaniu) pkt 4), która została zakończona i rozliczona wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b)1 punkt - za każdą kolejną dodatkowo zrealizowaną usługę, o której mowa w sekcji III.2 (opis warunków udziału w postępowaniu) pkt 4), która została zakończona i rozliczona wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie największa. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, które należy dołączyć do wniosku o udział w postępowaniu: 1)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 3)Wykaz zawierający co najmniej 1 usługę zrealizowaną w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na pełnieniu Zastępstwa Inwestycyjnego lub funkcji Inżyniera nad robotami budowlanymi, które zostały zakończone i rozliczone, o wartości robót co najmniej 10 000 000 zł brutto, z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorców usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3). 4)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 5)- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wymienionych w pkt 5 części dotyczącej spełnienia warunków III.2) warunki udziału wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z załączeniem uprawnień oraz dla Inspektora Nadzoru Budowlanego dodatkowo dokument potwierdzający odbycie co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenia o kwalifikacjach zawodowych (załącznik nr 4, 4a), - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6)Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 7)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 8)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 9)Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. 10)Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie a)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b)Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego. c)W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d)Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w punktach 1, 2, 7. e)Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w punktach od 3 do 6. f)Podmioty zobowiązane są przed podpisaniem umowy na wykonanie usługi do przedstawienia zamawiającemu umowy konsorcjum. g)Umowa konsorcjum nie może ulec zmianie bez zgody zamawiającego h)Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: -określenie celu gospodarczego, -oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, -wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); -oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), -zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Domu Środowisk Twórczych, Pałac Tomasza Zielińskiego, Kielce, ul. Zamkowa 5,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przewiduje się współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Umowa na roboty budowlane będzie realizowana w oparciu o WARUNKI KONTRAKTOWE DLA BUDOWY DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO - BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Międzynarodowej Federacji Inżynierów Konsultantów FIDIC, CZWARTE WYDANIE ANGIELSKO-POLSKIE NIEZMIENIONE 2008 (tłumaczenie pierwszego wydania 1999) oraz według Prawa Polskiego a w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia obowiązków Inżyniera podwykonawcy. 1)Wykonawca lub Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2)Wniosek sporządza się w języku polskim w sposób trwały w formie pisemnej. 3)Do wniosku należy załączyć dokumenty wymienione w sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia. 4)Strony wniosku i załączonych dokumentów powinny być ze sobą trwale spięte w sposób uniemożliwiający dekompletację i ponumerowane. 5)Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków, w miejscu wskazanym w sekcji IV pkt. 3.4).Na opakowaniu należy umieścić informacje: nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy oraz opatrzyć napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na pełnienie Zastępstwa Inwestycyjnego oraz pełnienie obowiązków Inżyniera nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3 6)Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. 7)Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 8)Wniosek oraz załączone oświadczenia, wykazy - powinny być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy/ców (podpis i pieczątka imienna lub podpis czytelny). Pozostałe dokumenty powinny być złożone w formie wskazanej w sekcji III.2. Wszelkie poprawki i zmiany we wniosku winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) Wniosek. 9)Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. 10)Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 11)W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród przedstawionych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 12)Zamawiający udostępni formularze: Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - (zał. nr 1 do ogłoszenia), oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (zał. nr 2), wykazu robót - (zał. nr 3), wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia - (zał. nr 4 i zał. nr 4a) - na własnej stronie internetowej www.kielcedst.net gdzie zamieszczone będzie również niniejsze ogłoszenie o zamówieniu oraz w swojej siedzibie: Dom Środowisk Twórczych, Pałac Tomasza Zielińskiego, 25-009 Kielce, ul. Zamkowa 5. 13)Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku i załączników do wniosku na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będzie formularzom określonym przez Zamawiającego. 14)Wzór umowy o dofinansowanie projektu znajduje się na stronie Regionalnej Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013: www.rpo-swietokrzyskie.pl . 15)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą będzie między innymi zobowiązany do podpisania umowy przedstawić polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę równą wartości kontraktu za świadczone usługi..
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie Zespołu Szkół Budowlano- Drzewnych w (...) część nazwy" - postępowanie nr PIM/12/24/ZP55/2024-399
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Jaworzynie Śląskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.