eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12681

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świdnik: dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: inż. Stanisław Podniesiński - Z- ca Dyrektora SP ZOZ w Świdniku, ul. Bolesława Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, fax 081 7514215, e-mail: spzozswidnik@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzozswidnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, mgr Irena Mielniczek - Kierownik Apteki Szpitala SP ZOZ w Świdniku, ul. B. Lesmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 751 24 94, fax 081 751 42 15, e-mail: spzozswidnik@interia.pl, www.spzozswidnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Pakiet nr 1 i 2 - Apteka Szpitala- Al. Lotników Polskich 18 Pakiet Nr 3 - Magazyn Szpitala - Al. Lotników Polskich 18. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie podzielone jest na 3 pakiety: Pakiet Nr 1 ( lignina, wata, gaza, serweta operacyjna z nitką radiacyjną, kompresy gazowe, tampony gazowe, plaster z opatrunkiem, siatkowy rękaw opatrunkowy ). Pakiet Nr 2 ( opaska dziana podtrzymująca, opaska elastyczna tkana, taśma przylepna włókninowa, przylepiec z tkaniny z klejem akrylowym, przylepiec ze sztucznego jedwabiu z klejem akrylowym, seton z gazy bawełnianej, opaska gipsowa szybkowiążąca, opaska podgipsowa ). Pakiet Nr 3 ( pakiet zabiegowy cięciowy jałowy, pakiet zabiegowy do operacji przepukliny jałowy, pakiet zabiegowy do operacji wyrostka robaczkowego jałowy, zestaw do cewnikowania jałowy, zestaw zabiegowy do wkłucia centralnego jałowy, pakiet kompresów do rurek tracheostomijnych jałowy, zestaw do operacji cystoskopii, zestaw do porodu jałowy, zestaw dla noworodka jałowy, ręcznik włókninowy jałowy, serweta włókninowa jałowa, serweta z włókniny foliowanej jałowa ) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla każdego wyrobu medycznego Dostawca powinien dostarczyć : a/ kopię deklaracji zgodności, b/ kopię certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego, c/ kopię wpisu lub zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.): - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formularza: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty : 1. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Oferenta, że posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia. 7. Oświadczenie, że Oferent przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy. 8. Oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ). 9. Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ponadto każdy Oferent powinien dołączyć wykaz zamówień zrealizowanych w okresie dwóch lat dla szpitali o złożoności i wartości zamówienia zbliżonych do przedmiotu prowadzonego postępowania - co najmniej 1 dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie ( referencje odbiorców dostaw ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 85 % 85 2. jakość - 15 % 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata dotyczy formy pisemnej SIWZ - za zaliczeniem pocztowym, ew. w kasie SP ZOZ w Świdniku. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 12:00, Sala Konferencyjna SP ZOZ w Świdniku ( pok. nr 13 II Piętro ) - ul. B. Leśmiana 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet Nr 1 ( lignina, wata, gaza, serweta operacyjna z nitką radiacyjną, kompresy gazowe, tampony gazowe, plaster z opatrunkiem, siatkowy rękaw opatrunkowy ). 1) Krótki opis: Pakiet nr 1 ( lignina, wata, gaza, serweta operacyjna z nitką radiacyjną, kompresy gazowe, tampony gazowe, plaster z opatrunkiem, siatkowy rękaw opatrunkowy ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.11.14, 33.14.11.15, 33.14.11.19. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 85 % 85 2. jakość - 15 % 15 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet Nr 2 ( opaska dziana podtrzymująca, opaska elastyczna tkana, taśma przylepna włókninowa, przylepiec z tkaniny z klejem akrylowym, przylepiec ze sztucznego jedwabiu z klejem akrylowym, seton z gazy bawełnianej, opaska gipsowa szybkowiążąca, opaska podgipsowa ). 1) Krótki opis: Pakiet Nr 2 ( opaska dziana podtrzymująca, opaska elastyczna tkana, taśma przylepna włókninowa, przylepiec z tkaniny z klejem akrylowym, przylepiec ze sztucznego jedwabiu z klejem akrylowym, seton z gazy bawełnianej, opaska gipsowa szybkowiążąca, opaska podgipsowa ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.11.10, 33.14.11.11. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 85 % 85 2. jakość - 15 % 15 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet Nr 3 ( pakiet zabiegowy cięciowy jałowy, pakiet zabiegowy do operacji przepukliny jałowy, pakiet zabiegowy do operacji wyrostka robaczkowego jałowy, zestaw do cewnikowania jałowy, zestaw zabiegowy do wkłucia centralnego jałowy, pakiet kompresów do rurek tracheostomijnych jałowy, zestaw do operacji cystoskopii, zestaw do porodu jałowy, zestaw dla noworodka jałowy, ręcznik włókninowy jałowy, serweta włókninowa jałowa, serweta z włókniny foliowanej jałowa ). 1) Krótki opis: Pakiet Nr 3 ( pakiet zabiegowy cięciowy jałowy, pakiet zabiegowy do operacji przepukliny jałowy, pakiet zabiegowy do operacji wyrostka robaczkowego jałowy, zestaw do cewnikowania jałowy, zestaw zabiegowy do wkłucia centralnego jałowy, pakiet kompresów do rurek tracheostomijnych jałowy, zestaw do operacji cystoskopii, zestaw do porodu jałowy, zestaw dla noworodka jałowy, ręcznik włókninowy jałowy, serweta włókninowa jałowa, serweta z włókniny foliowanej jałowa ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.11.16, 33.14.11.19. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena- 85 % 85 2. jakość - 15 % 15 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.