Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Dobre: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach projektu systemowego Aktywność przyszłością Gminy Dobre
Numer ogłoszenia: 126821 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2850157 wew. 14, faks 54 2850660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach projektu systemowego Aktywność przyszłością Gminy Dobre.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: Część I Wsparcie psychologiczne i zawodowe oraz kursy zawodowe Zadanie 1 - Grupowe wsparcie psychologiczne dla 8 osób Zadanie 2 - Kurs motywacyjny z psychologiem dla 21 osób Zadanie 3 - Warsztaty z doradcą zawodowym dla 8 osób Zadanie 4 - Warsztaty z doradcą zawodowym dla 21 osób Zadanie 5 - Kurs Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 7 osób Zadanie 6 - Kurs Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych dla 8 osób Zadanie 7 - Kurs kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 1 osoby Część II Kurs prawa jazdy kategorii B Zadanie 8 - Kurs prawa jazdy kategorii B dla 10 osób Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jakie powinna spełniać oferowana przez Wnioskodawcę usługa zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności zrealizować zadania z zakresu nr 1 - 4, a następnie pozostałe zadania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty dokumentu wymienionego w pkt. IV ppkt 2 SIWZ - Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli: - Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 usług dla co najmniej 8 osób polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kompleksowych usług szkoleniowych, na które składają się kursy zawodowe, doradztwo zawodowe, doradztwo psychologiczne - dla Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia w części I - Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat. B dla grupy co najmniej 5-osobowej dla Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia w części II zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - Wykaz zrealizowanych szkoleń wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ- Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje kadrą dydaktyczną posiadającą wymagane przepisami uprawnienia do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia wg załącznika nr 8 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ- Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
- Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 usług dla co najmniej 8 osób polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kompleksowych usług szkoleniowych, na które składają się kursy zawodowe, doradztwo zawodowe, doradztwo psychologiczne - dla Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia w części I - Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat. B dla grupy co najmniej 5-osobowej dla Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia w części II; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Program zajęć w ramach wykonywanych zadań przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy , uzasadniające zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/ych zajęcia w toku realizacji zamówienia , ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępcza) posiada takie same kwalifikacje i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugdobre.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem ul. Dworcowa 6 88-210 Dobre pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem ul. Dworcowa 6 88-210 Dobre pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego Aktywność przyszłością Gminy Dobre współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Wsparcie psychologiczne i zawodowe oraz kursy zawodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Grupowe wsparcie psychologiczne dla 8 osób. Celem grupowego wspracia jest: a)integracja i funkcjonowanie w grupie, praca w zespole; b)budowanie poczucia własnej wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości, rozpoznanie i analiza własnej wiedzy, umiejętności, zainteresowań, cech osobowości; c)skuteczne motywowanie siebie do działania, zmiana postaw życiowych; d)radzenie sobie ze stresem i agresją w powiązaniu ze zmianą stereotypowego postrzegania roli kobiety i mężczyzny w życiu zawodowym i rodzinnym; e)określenie celów - planowanie i realizacja zamierzonych celów; f)kontakty interpersonalne i autoprezentacja; g)asertywność. Zadanie 2 - Kurs motywacyjny z psychologiem dla 21 osób. Celem kursu motywacyjnego z psychologiem jest: a)integracja i funkcjonowanie w grupie, praca w zespole; b)budowanie poczucia własnej wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości, rozpoznanie i analiza własnej wiedzy, umiejętności, zainteresowań, cech osobowości; c)skuteczne motywowanie siebie do działania, zmiana postaw życiowych; d)radzenie sobie ze stresem i agresją w powiązaniu ze zmianą stereotypowego postrzegania roli kobiety i mężczyzny w życiu zawodowym i rodzinnym; e)określenie celów - planowanie i realizacja zamierzonych celów; f)kontakty interpersonalne i autoprezentacja; g)asertywność. Zadanie 3 - Warsztaty z doradcą zawodowym dla 8 osób. Celem warsztatów z doradcą zawodowym jest nabycie umiejętności w kierunku: a)przygotowania dokumentów aplikacyjnych - CV, list motywacyjny; b)rozmowy kwalifikacyjnej; c)analizowania niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i metody poszukiwania pracy; d)rozpoznania własnego potencjału zawodowego; e)wzbudzenia gotowości do szukania pracy; f)umiejętności negocjacji w oparciu o wzorce asertywne. Zadanie 4 - Warsztaty z doradcą zawodowym dla 21 osób. Celem warsztatów z doradcą zawodowym jest nabycie umiejętności w kierunku: a)przygotowania dokumentów aplikacyjnych - CV, list motywacyjny; b)rozmowy kwalifikacyjnej; c)analizowania niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i metody poszukiwania pracy; d)rozpoznania własnego potencjału zawodowego; e)wzbudzenia gotowości do szukania pracy; f)umiejętności negocjacji w oparciu o wzorce asertywne. Zadanie 5 - Kurs Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 7 osób. Celem kursu jest zdobycie wiedzy teoretycznej jak i praktycznej w zakresie m. in. geriatrii, pielęgnacji i opieki osoby starszej i niepełnosprawnej, obsługi niezbędnej aparatury medycznej oraz wiedzy na temat zasad i zakresu prowadzenia niezbędnej dokumentacji opiekuna. Zadanie 6 - Kurs Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych dla 8 osób. Celem kursu jest nabycie umiejętność wykonywania pracy na stanowisku sprzedawcy z umiejętnością obsługi kas fiskalnych i fakturowania. Zadanie 7 - Kurs kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 1 osoby. Celem kursu jest nabycie umiejętności kierowania wózkami jezdniowymi, praktycznej nauki jazdy i manewrowania osprzętem wózków, bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach widłowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Kurs prawa jazdy kategorii B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawa jazdy kategorii B dla 10 osób. Celem kursu jest przygotowanie osób do kierowania odpowiednimi rodzajami pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DOBRE
więcej: przetargi DOBRE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja warsztatów dla uczestników projektu "Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.