To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-14
Rzeszów: Dostawa drukarek, faksów, sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej (zamówienie z podziałem na 4 części).
Numer ogłoszenia: 126836 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41527 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek, faksów, sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej (zamówienie z podziałem na 4 części)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i regeneracja tonerów i tuszy do drukarek, faksów i kserokopiarek; 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części: 1) część nr 1: asortyment I - dostawa drukarek, faksów, sprzętu i akcesoriów komputerowych; a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: telefax laserowy, urządzenie wielofunkcyjne A4 i A3, dyski zewnętrzne 1TB i 2TB, zestawy bezprzewodowe (klawiatura+mysz), pamięci RAM DDR-2-800 i DDR3-1333, oprogramowanie Symantec Endpoint Protection 12 (licencja 3 lata), ABBY Finereader 12 Prof. Pl, dysk twardy wewnętrzny 3,5 min. 500GB, nawigacja samochodowa; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 2) część nr 2: asortyment II - dostawa wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej; a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: szafy rack 19, wtyki nieekranowe, patch panel 19, 48-portowe przełączniki zarządzalne, switche 16, 24 i 48 portowe, skrętki, modemy, routery WIFI, patchcord kat. 5e, kable VGA; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia 3) część nr 3: asortyment III - dostawa urządzeń do podtrzymania zasilania (UPS) a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń podtrzymania zasilania UPS 2200VA w ilości 8 szt.; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 w zakresie wymogów co do parametrów przedmiotu zamówienia, jego ilości przedstawiony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia. 4) część nr 4: asortyment IV - dostawa preparatów czyszczących i pozostałych akcesoriów komputerowych a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: sprężone powietrze, pianki do czyszczenia i konserwacji, chusteczki nasączone, ściereczki z mikrofazy, uchwyty podwieszane, preparaty do czyszczenia rolek, markery olejowe; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 w zakresie wymogów co do parametrów przedmiotu zamówienia, jego ilości przedstawiony został w Załączniku nr 1D do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia 3. Przedmiot zamówienia nie może nosić śladów używania i uszkodzenia. 4. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania. 5. Wykonawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu informatycznego stanowiącego przedmiot zamówienia wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcje w języku polskim - instalacji, użytkownika i obsługi. 6. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości. 7. W przypadku, gdy producent poszczególnego elementu przedmiotu zamówienia udzieli Wykonawcy gwarancji jakości na okres dłuższy od wskazanego w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do udzielenia gwarancji na okres wskazany przez producenta. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do 18 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 9.00-14.00 do magazynu informatyki JW. 4784 przy ul. Lwowskiej 4 w Rzeszowie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru z Zamawiającym. 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. 11. Wykonawca zabezpiecza przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu odbioru przedmiotu zamówienia. 12. W razie stwierdzenia wady podczas odbioru Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru na nowy w ciągu dni 5 od dnia odmowy dokonania odbioru, przy czym w razie stwierdzenia podczas odbioru wady ilościowej Wykonawca w tym terminie zobowiązuje się dostarczyć brakujący towar. 13. W razie stwierdzenia wady w okresie gwarancyjnym Dostawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni od zgłoszenia w formie pisemnej, elektronicznej lub faxem. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: asortyment I - dostawa drukarek, faksów, sprzętu i akcesoriów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMPUTRONIK S.A., ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20539,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22531,14
Oferta z najniższą ceną: 22531,14 / Oferta z najwyższą ceną: 27026,79
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: asortyment II - dostawa wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IT OPTIMA Michał Dmyterko, Os. Wichrowe Wzgórze 15/130, 61-676 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43202,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48825,75
Oferta z najniższą ceną: 46796,58 / Oferta z najwyższą ceną: 57743,58
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: asortyment III - dostawa urządzeń do podtrzymania zasilania (UPS).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMPUTRONIK S.A. ,, ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23714,40
Oferta z najniższą ceną: 23714,40 / Oferta z najwyższą ceną: 32570,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: asortyment IV - dostawa preparatów czyszczących i pozostałych akcesoriów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
3INK S.C. ŁUKASZ AFTYKA, KSENIA WOLAK
jakie przetargi wygrała firma
3INK S.C. ŁUKASZ AFTYKA, KSENIA WOLAK
- 3INK. S.C., Łukasz Aftyka, Ksenia Wolak, Piotr Czerwonka, ul. Zemborzycka 59, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6986,40
Oferta z najniższą ceną: 6986,40 / Oferta z najwyższą ceną: 13966,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z akcesoriami
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.