Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-08
Knurów: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 126839 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, faks 032 2352770.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.knurow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdział II. Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017 na 4 trasach opisanych w pkt. 2 i polega na: 1.1.odbiorze dzieci z wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc (w szczególnych przypadkach również z miejsca zamieszkania) i dowiezieniu dzieci najdogodniejszą dla dzieci trasą do szkoły/placówki oświatowej. 1.2.odbiorze dzieci po zajęciach ze szkoły/placówki oświatowej i dowiezieniu (najdogodniejszą dla dzieci trasą) do miejsca, z którego zostały odebrane od rodziców/opiekunów, bądź wskazane indywidualnie przez rodziców/opiekunów. 1.3.Przez najdogodniejszą dla dzieci trasę należy rozumieć trasę przejazdu zapewniającą najkrótszy czas przebywania dziecka w pojeździe w czasie podróży od miejsca odbioru dziecka z właściwego przystanku do szkoły/placówki oświatowej oraz w drodze powrotnej. 1.4.Przez odbiór należy rozumieć: a)podstawienie pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w oznaczonym miejscu i czasie ustalonym z przewoźnikiem po podpisaniu umowy; b)umożliwienie przewożonym dzieciom dostania się do wnętrza pojazdu za pomocą wszelkich możliwych rozwiązań technicznych i organizacyjnych (w uzasadnionych i wskazanych przypadkach również pomoc we wniesieniu dziecka do pojazdu). 1.5.Przez dowiezienie należy rozumieć: a)przemieszczenie się najdogodniejszą dla dzieci trasą pomiędzy miejscem odbioru a miejscem celu podróży (z uwzględnieniem wyznaczonych przystanków); b)umożliwienie przewożonym dzieciom opuszczenia pojazdu (w tym w uzasadnionych i wskazanych przypadkach pomoc w przeniesieniu dziecka z pojazdu do miejsca zamieszkania). 1.6.Przez szkołę/placówkę oświatową należy rozumieć: a)Miejską Szkołę Podstawową z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Knurowie, ul. T. W. Wilsona 22 (MSP nr 2); b)Miejskie Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Mikołaja Reja w Knurowie, ul. Stefana Batorego 7 (MG nr 2); c)Miejskie Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 w Knurowie, ul. Piłsudczyków 4 (MP nr 13); d)Zespół Szkół Specjalnych w Knurowie, ul. Szpitalnej 25 (ZSS); e)Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gliwicach, ul. Sikornik 34 (ZSO nr 5); f)Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Gliwicach, ul. Gierymskiego 7 (ZSO nr 7); g)Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Gliwicach, ul. Ligonia 36 (SP z Oddz. Interg.); h)w przypadku trasy IV - Gliwice, ul. Św. Katarzyny 6 (przystanek przewoźnika realizującego przewóz dzieci niepełnosprawnych z Gliwic do Katowic). 1.7.Zamawiający wymaga, aby przewozy realizowane były na wyłączność, tzn. Zamawiający nie dopuszcza, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w pojeździe znajdowały się inne osoby poza uprawnionymi przez zamawiającego, tj: a)realizatorami zamówienia (kierowca i opiekun); b)dziećmi (mieszkańcy Gminy Knurów); c)w uzasadnionych przypadkach w pojeździe może się znajdować - rodzic lub opiekun prawny przewożonego dziecka, bądź inna osoba upoważniona przez rodzica lub opiekuna prawnego (np. w przypadku niedyspozycji dziecka wymagającej obecności tej osoby). 1.8.Wykonawca zobowiązany jest do przewozu osób, o których mowa w pkt. 1.7 lit. c) tylko w przypadku, gdy liczba miejsc siedzących w pojeździe jest większa niż liczba przewożonych osób (tj. dzieci wraz z opiekunem - w danym dniu). 1.9.Na każdą trasę Wykonawca winien zapewnić min. jednego opiekuna na całą długość trasy (w obie strony). 1.10.Opiekunem powinna być osoba dorosła, nie karana, sprawna fizycznie oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekun zobowiązany jest do zapewnienia pełnego bezpieczeństwa przewożonym dzieciom (w tym również obowiązkowego zabezpieczenia dzieci pasami bezpieczeństwa w czasie przejazdu) od momentu odbioru dzieci od rodzica/opiekun, w czasie przewozu a także w czasie przejścia z pojazdu do szkoły lub placówki i ze szkoły/placówki do pojazdu aż do chwili przekazania go rodzicowi/opiekunowi. 1.11. Przewożone dzieci mogą bez opieki udawać się z pojazdu do domu tylko w przypadku pisemnej dyspozycji rodziców lub opiekunów prawnych złożonej opiekunowi. 1.12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie opiekuna oraz za bezpieczeństwo dzieci w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, 1.13. Zamawiający wymaga, aby transport dzieci wraz z opiekunami przeprowadzany był pojazdem, zapewniającym wszystkim pasażerom miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa na danym etapie podróży. 1.14. Przez dany etap podróży należy rozumieć podróż dziecka/dzieci, od momentu odbioru z właściwego przystanku/szkoły/placówki oświatowej, do momentu dowozu dziecka/dzieci do szkoły/placówki oświatowej/właściwego przystanku (np. po dowiezieniu dziecka/dzieci na dany przystanek istnieje możliwość odbioru kolejnego dziecka/dzieci z przystanku pod warunkiem, iż wszystkie przewożone dzieci, w tym opiekunowie między przystankiem odbioru a przystankiem dowozu będą miały zapewnione miejsca siedzące zabezpieczone pasami bezpieczeństwa). 1.15. Liczba dzieci może ulec zmianie i będzie podawana przez Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu takiej sytuacji. 1.16. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia przez Wykonawcę z wnioskiem o zmianę przebiegu trasy ustalonej wcześniej pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązanie nie będzie mniej korzystne dla Zamawiającego. 1.17. Wykonawca może zmienić trasy przejazdu tylko po uzyskaniu pisemnej zgody od Zamawiającego, chyba że wynika to z nieprzewidzianych okoliczności, na które nie miał wpływu Wykonawca, a które utrudniały bądź uniemożliwiały wykonanie przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawca winien niezwłocznie powiadomić o zaistniałym fakcie Zamawiającego. 1.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby dzieci. 1.19. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu, o którym mowa w pkt. 1.16. 2.Szczegółowy opis tras przewozu dzieci: 2.1.Zadanie nr I - TRASA nr I. a)Przewóz powinien być realizowany busem bądź autobusem, zapewniającym miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa na danym etapie podróży, wszystkim przewożonym pasażerom. b)Zamawiający przewiduje 22 dzieci/uczniów przewożonych na trasie I. c)Wykonawca winien zapewnić jednego opiekuna na całą długość trasy (w obie strony). d)Przystanki na trasie nr I: -Knurów, al. Piastów (przystanek KZK GOP); -Knurów, ul. Lignozy (okolica wiaduktu kolejowego); -Knurów, ul. Leśna; -Knurów, ul. Rybnicka 80; -Knurów, ul. Dworcowa (skwer na przeciwko stadionu); -Knurów, ul. Lotników 3 (przy Miejskim Przedszkolu nr 2); -Knurów, ul. Ułanów 3 (rondo przy Orliku); -Knurów, ul. Ułanów (okolice wjazdu na teren parkingu przy sklepie Dino); -Knurów, ul. Kosmonautów 9 (przy Orzesko-Knurowskim Banku Spółdzielczym); -Knurów, ul. Kapelanów Wojskowych 2 (przy banku SKOK); -Knurów, ul. Kazimierza Wielkiego 6 (przy przychodni rejonowej nr 2); -Knurów, ul. Szpitalna (skrzyżowanie ul. Szpitalnej z ul. Szymanowskiego); -Knurów, ul. T.W.Wilsona 22 (MSP nr 2); -Knurów, ul. Piłsudczyków 4 (MP nr 13). e) Dowóz dzieci na zajęcia na godzinę: 8:00. f) Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorem szkoły/przedszkola w dwóch godzinowych terminach. 2.2.Zadanie nr II - TRASA nr II. a)Przewóz powinien być realizowany busem bądź autobusem, zapewniającym miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa na danym etapie podróży, wszystkim przewożonym pasażerom. b)Zamawiający przewiduje 23 dzieci/uczniów przewożonych na trasie II. c)Wykonawca winien zapewnić jednego opiekuna na całą długość trasy (w obie strony). d)Przystanki na trasie nr II: -Knurów, ul. Książenicka 2; -Knurów Szczygłowice (przystanek KZK GOP al. Piastów); -Knurów Szczygłowice (przystanek KZK GOP ul. Zwycięstwa - naprzeciw kościoła); -Knurów Szczygłowice/Krywałd (przystanek KZK GOP Krywałd Stadion); -Knurów - stacja benzynowa (okolice Ronda Zacisze); -Knurów, ul. Niepodległości (przy dyskoncie Biedronka); -Knurów, ul. Dworcowa (skwer naprzeciw stadionu); -Knurów, ul. Dworcowa (przy poczcie); -Knurów, ul. 1-go Maja (przy sklepie Mix Electronics); -Knurów, ul. Lotników 3 (przy Miejskim Przedszkolu nr 2); -Knurów, ul. Kapelanów Wojskowych 2 (przy banku SKOK); -Knurów, ul. Mieszka I nr 9 i nr 3; -Knurów, ul. Kazimierza Wielkiego 13 (przy NZOZ Centrum Zdrowia SANVITA); -Knurów, ul. Szpitalna 25 (ZSS); -Knurów, ul. St. Batorego (MG nr 2). e)Dowóz dzieci na zajęcia na godzinę: 8:00. f)Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorem szkoły. 2.3.Zadanie nr III - TRASA nr III. a)Przewóz powinien być realizowany busem bądź autobusem zapewniającym miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa na danym etapie podróży, wszystkim przewożonym pasażerom . b)Zamawiający przewiduje 4 dzieci/uczniów przewożonych na trasie III. c)Wykonawca winien zapewnić jednego opiekuna na całą długość trasy (w obie strony). d)Pojazd powinien zapewniać platformę przeznaczoną do wjazdu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim (pojazd, platforma oraz drzwi do pojazdu powinny zapewniać przewóz osoby w wózku inwalidzkim o wymiarach 75 cm x 130 cm) oraz miejsce dedykowane do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim, zabezpieczone w pasy bezpieczeństwa. e)Przystanki na trasie nr III: -Knurów, ul. Kazimierza Wielkiego 6 (przy przychodni rejonowej nr 2); -Knurów, ul. Stefana Batorego 8; -Knurów, ul. Akacjowa 20; -Knurów, ul. Różana 29; -Gliwice, ul. Sikornik 34 (ZSO nr 5); -Gliwice, ul. Ligonia 36 (SP z Oddz. Interg.); -Gliwice, ul. Gierymskiego 7 (ZSO Nr 7). f)Dowóz dzieci na zajęcia na godzinę: 8:00. g)Godziną odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorem szkoły/placówki oświatowej. 2.4.Zadanie nr IV - TRASA nr IV. a)Przewóz powinien być realizowany busem bądź samochodem osobowym, zapewniającym miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa na danym etapie podróży, wszystkim przewożonym pasażerom. b)Zamawiający przewiduje 1 dziecko/ucznia przewożonego na trasie IV. c)Wykonawca winien zapewnić jednego opiekuna na całą długość trasy (w obie strony). d)Przebieg trasy: -Knurów, ul. Bojowa 3; -Gliwice, ul. Św. Katarzyny 6. e)Dowóz dziecka na trasie nr IV odbywa się w dwóch etapach: I etap - Knurów, ul. Bojowa 3 - Gliwice, ul. Św. Katarzyny 6 (realizuje przewoźnik z Knurowa); II etap - Gliwice, ul. Św. Katarzyny 6 - Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 (realizuje przewoźnik z Gliwic zgodnie z porozumieniem na rok szkolny 2016/2017). f)Dowóz dziecka do Gliwic, ul. Św. Katarzyny 6, na godzinę ustaloną z przewoźnikiem z Gliwic. g)Odbiór dziecka po zajęciach (Gliwice, ul. Św. Katarzyny 6) o godzinie ustalonej z przewoźnikiem z Gliwic.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 85.31.21.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca posiada zezwolenie lub licencję wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu lub Głównego Inspektora Transportu Drogowego albo organ samorządu terytorialnego, uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku, o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r., poz.1414 ze zm.). Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej dwiema usługami o wartości co najmniej 40 000,00 zł (brutto) każda, polegającymi na dowozie dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w oryginale) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (zdolności finansowych lub ekonomicznych) na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia. Do realizacji zamówienia Wykonawca powinien dysponować odpowiednio dla każdego z zadań: a)Zadanie I - TRASA I - 1 pojazdem zapewniającym miejsce siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa każdemu z podróżujących na danym etapie podróży; b)Zadanie II - TRASA II - 1 pojazdem zapewniającym miejsce siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa każdemu z podróżujących na danym etapie podróży; c)Zadanie III - TRASA III - 1 pojazdem zapewniającym miejsce siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa każdemu z podróżujących na danym etapie podróży oraz zapewniającym platformę przeznaczoną do wjazdu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim (pojazd, platforma oraz drzwi do pojazdu powinny zapewniać przewóz osoby w wózku inwalidzkim o wymiarach 75 cm x 130 cm) oraz miejsce dedykowane do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim (zabezpieczone w pasy bezpieczeństwa); d)Zadanie IV - TRASA IV - 1 pojazdem zapewniającym miejsce siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa każdemu z podróżujących na danym etapie podróży, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz aktualnym ubezpieczeniem komunikacyjnym OC. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. kierowcy, tj. osoby posiadającej kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia, zgodnie z art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym; 2. opiekuna, tj. osoby pełnoletniej, dającej rękojmię bezpiecznego przejazdu dzieci. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; 2. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Kurs/szkolenie opiekuna - Pierwsza pomoc przedmedyczna - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1)działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a)katastrofalne działania przyrody, b)akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c)zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności; 2)zmiany trasy przejazdu, pojazdów którymi realizowany jest przedmiot umowy a także zmiany osób realizujących przedmiot umowy. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są pod następującymi warunkami: 1)wprowadzenie zmian wymaga zachowania formy pisemnej po rygorem nieważności; 2)zmiany nie mogą pogarszać sytuacji Zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta; 3)w przypadku zmiany pojazdów bądź osób, za pomocą których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany pojazd oraz osoby spełniają wymogi wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4)Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych,
al. Lipowa 12,
44-196 Knurów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRASA nr I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przewóz powinien być realizowany busem bądź autobusem, zapewniającym miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa na danym etapie podróży, wszystkim przewożonym pasażerom. b)Zamawiający przewiduje 22 dzieci/uczniów przewożonych na trasie I. c)Wykonawca winien zapewnić jednego opiekuna na całą długość trasy (w obie strony). d)Przystanki na trasie nr I: -Knurów, al. Piastów (przystanek KZK GOP); -Knurów, ul. Lignozy (okolica wiaduktu kolejowego); -Knurów, ul. Leśna; -Knurów, ul. Rybnicka 80; -Knurów, ul. Dworcowa (skwer na przeciwko stadionu); -Knurów, ul. Lotników 3 (przy Miejskim Przedszkolu nr 2); -Knurów, ul. Ułanów 3 (rondo przy Orliku); -Knurów, ul. Ułanów (okolice wjazdu na teren parkingu przy sklepie Dino); -Knurów, ul. Kosmonautów 9 (przy Orzesko-Knurowskim Banku Spółdzielczym); -Knurów, ul. Kapelanów Wojskowych 2 (przy banku SKOK); -Knurów, ul. Kazimierza Wielkiego 6 (przy przychodni rejonowej nr 2); -Knurów, ul. Szpitalna (skrzyżowanie ul. Szpitalnej z ul. Szymanowskiego); -Knurów, ul. T.W.Wilsona 22 (MSP nr 2); -Knurów, ul. Piłsudczyków 4 (MP nr 13). e) Dowóz dzieci na zajęcia na godzinę: 8:00. f) Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorem szkoły/przedszkola w dwóch godzinowych terminach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 85.31.21.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Kurs/szkolenie opiekuna - Pierwsza pomoc przedmedyczna - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRASA nr II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przewóz powinien być realizowany busem bądź autobusem, zapewniającym miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa na danym etapie podróży, wszystkim przewożonym pasażerom. b)Zamawiający przewiduje 23 dzieci/uczniów przewożonych na trasie II. c)Wykonawca winien zapewnić jednego opiekuna na całą długość trasy (w obie strony). d)Przystanki na trasie nr II: -Knurów, ul. Książenicka 2; -Knurów Szczygłowice (przystanek KZK GOP al. Piastów); -Knurów Szczygłowice (przystanek KZK GOP ul. Zwycięstwa - naprzeciw kościoła); -Knurów Szczygłowice/Krywałd (przystanek KZK GOP Krywałd Stadion); -Knurów - stacja benzynowa (okolice Ronda Zacisze); -Knurów, ul. Niepodległości (przy dyskoncie Biedronka); -Knurów, ul. Dworcowa (skwer naprzeciw stadionu); -Knurów, ul. Dworcowa (przy poczcie); -Knurów, ul. 1-go Maja (przy sklepie Mix Electronics); -Knurów, ul. Lotników 3 (przy Miejskim Przedszkolu nr 2); -Knurów, ul. Kapelanów Wojskowych 2 (przy banku SKOK); -Knurów, ul. Mieszka I nr 9 i nr 3; -Knurów, ul. Kazimierza Wielkiego 13 (przy NZOZ Centrum Zdrowia SANVITA); -Knurów, ul. Szpitalna 25 (ZSS); -Knurów, ul. St. Batorego (MG nr 2). e)Dowóz dzieci na zajęcia na godzinę: 8:00. f)Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorem szkoły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 85.31.21.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Kurs/szkolenie opiekuna - Pierwsza pomoc przedmedyczna - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TRASA nr III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przewóz powinien być realizowany busem bądź autobusem zapewniającym miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa na danym etapie podróży, wszystkim przewożonym pasażerom . b)Zamawiający przewiduje 4 dzieci/uczniów przewożonych na trasie III. c)Wykonawca winien zapewnić jednego opiekuna na całą długość trasy (w obie strony). d)Pojazd powinien zapewniać platformę przeznaczoną do wjazdu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim (pojazd, platforma oraz drzwi do pojazdu powinny zapewniać przewóz osoby w wózku inwalidzkim o wymiarach 75 cm x 130 cm) oraz miejsce dedykowane do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim, zabezpieczone w pasy bezpieczeństwa. e)Przystanki na trasie nr III: -Knurów, ul. Kazimierza Wielkiego 6 (przy przychodni rejonowej nr 2); -Knurów, ul. Stefana Batorego 8; -Knurów, ul. Akacjowa 20; -Knurów, ul. Różana 29; -Gliwice, ul. Sikornik 34 (ZSO nr 5); -Gliwice, ul. Ligonia 36 (SP z Oddz. Interg.); -Gliwice, ul. Gierymskiego 7 (ZSO Nr 7). f)Dowóz dzieci na zajęcia na godzinę: 8:00. g)Godziną odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorem szkoły/placówki oświatowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 85.31.21.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Kurs/szkolenie opiekuna - Pierwsza pomoc przedmedyczna - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TRASA nr IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przewóz powinien być realizowany busem bądź samochodem osobowym, zapewniającym miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa na danym etapie podróży, wszystkim przewożonym pasażerom. b)Zamawiający przewiduje 1 dziecko/ucznia przewożonego na trasie IV. c)Wykonawca winien zapewnić jednego opiekuna na całą długość trasy (w obie strony). d)Przebieg trasy: -Knurów, ul. Bojowa 3; -Gliwice, ul. Św. Katarzyny 6. e)Dowóz dziecka na trasie nr IV odbywa się w dwóch etapach: I etap - Knurów, ul. Bojowa 3 - Gliwice, ul. Św. Katarzyny 6 (realizuje przewoźnik z Knurowa); II etap - Gliwice, ul. Św. Katarzyny 6 - Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 (realizuje przewoźnik z Gliwic zgodnie z porozumieniem na rok szkolny 2016/2017). f)Dowóz dziecka do Gliwic, ul. Św. Katarzyny 6, na godzinę ustaloną z przewoźnikiem z Gliwic. g)Odbiór dziecka po zajęciach (Gliwice, ul. Św. Katarzyny 6) o godzinie ustalonej z przewoźnikiem z Gliwic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 85.31.21.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Kurs/szkolenie opiekuna - Pierwsza pomoc przedmedyczna - 3
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych.
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i opieka w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w 2025 roku
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2025
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu.
- Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Halinów
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o których mowa w Programach: Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2025
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Łysomice"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.