eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChęcinyDowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Chęciny: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 126903 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chęciny , Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3151006, faks 041 3151085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017. Zadanie 1 Szkoła Podstawowa w Polichnie; Zadanie 2 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach I; Zadanie Nr 3 Szkoła Podstawowa w Łukowej; Zadanie Nr 4 Szkoła Podstawowa w Starochęcinach; Zadanie 5 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach II; Zadanie 6 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach III, Zadanie 7 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wolicy; Zadanie 8 Szkoła Podstawowa w Bolminie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek, posiadania ważnej licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.:Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonali co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie dzieci i młodzieży o wartości nie mniejszej niż : Zadanie 1 - 44 000 zł brutto; Zadanie 2 - 35 000 zł brutto; Zadanie 3 - 33 000 zł brutto; Zadanie 4 - 20 000 zł brutto; Zadanie 5 - 19 000 zł brutto; Zadanie 6 - 40 000 zł brutto; Zadanie 7 - 45 000 zł brutto; Zadanie 8 - 17 000 zł brutto; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. posiadają niezbędną ilością pojazdów do realizacji zamówienia o podanej poniżej ilości miejsc w tym siedzących dla poszczególnych zadań: - minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 38 w tym 36 miejsca siedzące, w przypadku złożenia oferty na część nr 1); - minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 41 w tym 39 miejsca siedzące, w przypadku złożenia oferty na część nr 2); - minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 29 w tym 27 miejsca siedzące, w przypadku złożenia oferty na część nr 3); - minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 19 w tym 17 miejsc siedzących, w przypadku złożenia oferty na część nr 4); - minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min.35 w tym 33 miejsc siedzących, w przypadku złożenia oferty na część nr 5); - minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 53 w tym 51 miejsc siedzących, w przypadku złożenia oferty na część nr 6); - minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 66 w tym 64 miejsc siedzących, w przypadku złożenia oferty na część nr 7); - minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 27 w tym 25 miejsc siedzących, w przypadku złożenia oferty na część nr 8); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z zapisami § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 109 - Sekretariat Urzędu Gminy i Miasta Chęciny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017 Szkoła Podstawowa w Polichnie:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z dowozem uczniów do placówek oświatowych. Zadanie 1 Szkoła Podstawowa w Polichnie: obejmuje następujące trasy : Trasa Nr 1 Miedzianka nr 11 - Miedzianka sklep - Miedzianka 48 - Charężów - Podpolichno - SP w Polichnie - dowóz SP w Polichnie - Podpolichno - Charężów - Miedzianka 48 - Miedzianka sklep - Miedzianka nr 11 - odwóz Ilość uczniów:- 34 Trasa Nr 2 Gościniec - Korzecko - Polichno (Stawki) - SP w Polichnie - dowóz SP w Polichnie - Polichno (Stawki) - Korzecko - Gościniec - odwóz Ilość uczniów:- 36 Warunkiem wykonania zadania 1 jest posiadanie minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 38 w tym 36 miejsc siedzących. Ilość kursów oraz długość tras zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIZW. Zamówienie obejmuje również dodatkowe kursy na zlecenie Zamawiającego np. w dniach egzaminów próbnych i końcowych, wyjazdy na wycieczki, na zajęcia na Hali Sportowej w Chęcinach w ilości 250 km rocznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z dowozem uczniów do placówek oświatowych. Zadanie 2 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach obejmuje następujące trasy : Trasa Nr 1 ul. Zelejowa - ZSO Chęciny - dowóz ZSO Chęciny - ul. Zelejowa - odwóz Ilość uczniów: 39 Trasa Nr 2 Skiby - ZSO Chęciny - dowóz ZSO Chęciny - Skiby - odwóz Ilość uczniów: 34 Warunkiem wykonania zadania 2 jest posiadanie minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 41 w tym 39 miejsc siedzących Ilość kursów oraz długość tras zgodna z załącznikiem Nr 9 do SIWZ Zamówienie obejmuje również dodatkowe kursy na zlecenie Zamawiającego np. w dniach egzaminów próbnych i końcowych, wyjazdy na wycieczki, w ilości 200 km rocznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017 Szkoła Podstawowa w Łukowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 Szkoła Podstawowa w Łukowej Trasa Nr 1: Wojkowiec - Ostrów-Wymysłów - SP Łukowa - dowóz Ilość uczniów - 15 Trasa Nr 2: Ostrów Golęciny nr 9 - Ostrów - SP Łukowa - dowóz Ilość uczniów: 27 Trasa Nr 3: Łukowa - Ostrów - Ostrów Wymysłów - Wojkowiec - odwóz Ilość uczniów: 17 Trasa Nr 4: Łukowa - Ostrów - Ostrów Golęciny nr 9 - Ostrów Wymysłów - Wojkowiec - odwóz Ilość uczniów: 25 Warunkiem wykonania zadania jest posiadanie minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 29 w tym 27 miejsc siedzących. Ilość kursów oraz długość trasy zgodna z załącznikiem Nr 10 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również dodatkowe kursy na zlecenie Zamawiającego np. w dniach egzaminów próbnych i końcowych, wyjazdy na wycieczki, na zajęcia na Hali Sportowej w Chęcinach w ilości 300 km rocznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017 Szkoła Podstawowa w Starochęcinach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 Szkoła Podstawowa w Starochęcinach Trasa 1: Podzamcze - Wrzosy - SP Starochęciny - dowóz Starochęciny - Wrzosy - Podzamcze - odwóz Ilość uczniów: 17 Trasa 2: Starochęciny - Lipowica - Przymiarki - SP Starochęciny - dowóz SP Starochęciny - Przymiarki - Lipowica - Starochęciny - odwóz Ilość uczniów: 3 Warunkiem wykonania zadania nr 4 jest posiadanie minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min.19 w tym 17 miejsc siedzących. Ilość kursów oraz długość trasy zgodna z załącznikiem Nr 11 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również dodatkowe kursy na zlecenie Zamawiającego np. w dniach egzaminów próbnych i końcowych, wyjazdy na wycieczki, na zajęcia na Hali Sportowej w Chęcinach w ilości 150 km rocznie. Wykonawca zapewnia opiekę nad dziećmi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z dowozem uczniów do placówek oświatowych. Zadanie 5 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach II obejmuje następujące trasy : Trasa Nr 1 ul. Sitkówka - ul. Czerwona Góra - Sitkówka - Chęciny ZSO - dowóz, Chęciny ZSO - Sitkówka - ul. Czerwona Góra - ul. Sitkówka - odwóz, Ilość uczniów: 33 Warunkiem wykonania zadania 5 jest posiadanie minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min.35 w tym 33 miejsca siedzące. Ilość kursów oraz długość trasy zgodna z załącznikiem Nr 12 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również dodatkowe kursy na zlecenie Zamawiającego np. w dniach egzaminów próbnych i końcowych, wyjazdy na wycieczki, w ilości 200 km rocznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z dowozem uczniów do placówek oświatowych. Zadanie 6 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach III obejmuje następujące trasy : Trasa Nr 1 Miedzianka - Charężów - Polichno - Gościniec - ZSO Chęciny - dowóz ZSO Chęciny - Gościniec - Polichno - Charężów - Miedzianka - odwóz Ilość uczniów: - 51 Warunkiem wykonania zadania 6 jest posiadanie minimum 1 autobusu (busa) o ilości min. 53 miejsc w tym 51 miejsc siedzących. Ilość kursów oraz długość trasy zgodna z załącznikiem Nr 13 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również dodatkowe kursy na zlecenie Zamawiającego np. w dniach egzaminów próbnych i końcowych, wyjazdy na wycieczki, na zajęcia w ilości 200 km rocznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017 Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wolicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z dowozem uczniów do placówki oświatowej: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wolicy: obejmuje następujące trasy : Trasa Nr 1 Tokarnia - Wolica - dowóz Wolica - Tokarnia - odwóz Ilość uczniów:- 31 Trasa Nr 2 Siedlce - Wojkowiec - Ostrów Wymysłów (przystanek na krzyżówce) - Łukowa - Ostrów - Ostrów Golęciny - Ostrów Gaj - Wolica - dowóz Wolica - Ostrów Gaj - Ostrów Golęciny - Ostrów - Łukowa - Ostrów Wymysłów (przystanek na krzyżówce) - Wojkowiec - Siedlce - odwóz Ilość uczniów:- 64 Warunkiem wykonania zadania 7 jest posiadanie minimum 1 autobusu (busa) o ilości min. 66 miejsc w tym 64 miejsca siedzące. Ilość kursów oraz długość tras zgodnie z załącznikiem Nr 14 do SIZW. Zamówienie obejmuje również dodatkowe kursy na zlecenie Zamawiającego np. w dniach egzaminów próbnych i końcowych, wyjazdy na wycieczki, na zajęcia w ilości 200 km rocznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Chęciny w roku szkolnym 2016/2017 Szkoła Podstawowa w Bolminie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Szkoła Podstawowa w Bolminie: Trasa Nr 1 Bolmin Zagaje - Bolmin Jedlnica - Bolmin Wymysłów - Bolmin Choinki - Bolmin Szkoła Podstawowa -dowóz Bolmin Szkoła Podstawowa - Bolmin Choinki - Bolmin Wymysłów - Bolmin Jedlnica - Bolmin Zagaje - odwóz Ilość uczniów: 25 Warunkiem wykonania zadania nr 8 jest posiadanie minimum 1 autobusu (busa) o ilości miejsc min. 27 w tym 25 miejsc siedzących. Ilość kursów oraz długość tras zgodna z załącznikiem Nr 15 do SIWZ Zamówienie obejmuje również dodatkowe kursy na zlecenie Zamawiającego np. w dniach egzaminów próbnych i końcowych, wyjazdy na wycieczki, na zajęcia na Hali Sportowej w Chęcinach w ilości 200 km rocznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.