eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób pełniących funkcję rodzin zastępczych i ich otoczenia oraz wychowanków pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pnSTART współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIIPromocja integracji społecznej, Działanie 7.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Chełm: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób pełniących funkcję rodzin zastępczych i ich otoczenia oraz wychowanków pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 126923 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108606 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 76 51, faks 82 562 76 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób pełniących funkcję rodzin zastępczych i ich otoczenia oraz wychowanków pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w dniach 29-30 maja 2015 r. szkolenia dla osób pełniących funkcję rodzin zastępczych i ich otoczenia oraz wychowanków pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie 2. Uczestniczy szkolenia: 75 osób pełniących funkcję rodzin zastępczych i ich otoczenia oraz wychowankowie pieczy zastępczej, w tym: 1) Grupa I - 30 uczestników projektu osób pełniących funkcję rodzin zastępczych; 2) Grupa II - 25 osób - otoczenia uczestników projektu (dzieci w wieku od 2 do 15 r. życia); 3) Grupa III - 20 wychowanków pieczy zastępczej (młodzież od 16 do 20 r. życia). 3. Miejsce realizacji szkolenia: powiat chełmski lub miasto Chełm 4. Termin realizacji szkolenia: 29-30 maja 2015r. 5. Zakres szkolenia: 1) Obszar tematyczny szkolenia Grupa I (30 osób): a) Przygotowanie wychowanka pieczy zastępczej do usamodzielnienia - 1 godz. wykład. b) Zadania opiekuna procesu usamodzielnienia, rola instytucji wspierających - 1 godz. wykład. c) Indywidualny Program Usamodzielnienia, jego rola i funkcja - 2 godz. warsztaty. d) Prawa i obowiązki osób usamodzielnianych - 2 godz. wykład. e) Kompetencje społeczne osób usamodzielnianych - 2 godz. wykład. f) Jak media wpływają na psychikę i emocje dziecka - 2 godz. wykład. g) Jak chronić dziecko przed negatywnym wpływem środków masowego przekazu - 2 godz. wykład. h) Jak rozwija mnie pełnienie funkcji rodziny zastępczej - 4 godz. doświadczenia własne rodzin zastępczych - wymiana doświadczeń. 2) Obszar tematyczny szkolenia Grupa II (25 osób): a) Rola aktywności ruchowej u dziecka - 8 godz. warsztaty. b) Rola zdrowego trybu życia dzieci- 4 godz. warsztaty. c) Warsztaty filmowe - 4 godz. zajęcia teoretyczne i praktyczne. 3) Obszar tematyczny szkolenia Grupa III (20 osób): a) Zasady zdrowego żywienia młodzieży oraz wpływ zdrowego odżywiania na funkcjonowanie człowieka - 2 godz. wykład. b) Warsztaty kulinarne, wspólne gotowanie i degustacja potraw - 6 godz. warsztaty. c) Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej - 8 godz. w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. 1 godzina szkolenia = 45 min. 6. Zadania Wykonawcy: Grupa I i Grupa II: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla uczestników projektu i ich otoczenia na terenie powiatu chełmskiego lub miasta Chełm. 2) Zapewnienie sali dydaktycznej z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart itp.) odpowiadającej liczbie osób biorących udział w szkoleniach. 3) Zapewnienie uczestnikom szkolenia - osobom pełniącym funkcję rodzin zastępczych materiałów dydaktycznych w formie książki o tematyce szkolenia (1 szt. dla 1 uczestnika). 4) Zapewnienie uczestnikom zajęć - członkom rodzin uczestników szkolenia (otoczenie) odpowiednio wyposażonych pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć i warsztatów oraz zapewnienie czynnego udziału w zajęciach. 5) Zapewnienie bezpiecznych warunków dojazdu i właściwej opieki nad uczestnikami zajęć - członkami rodzin uczestników szkolenia (otoczeniem) od miejsca szkolenia uczestników szkolenia - osób pełniących funkcję rodzin zastępczych do miejsca zajęć i warsztatów oraz z powrotem w przypadku przeprowadzania zajęć szkoleniowych w innym miejscu niż osoby pełniące funkcję rodzin zastępczych. 6) Zapewnienie uczestnikom zajęć - członkom rodzin uczestników szkolenia (otoczenie) materiałów dydaktycznych i edukacyjnych oraz umożliwienie udziału w warsztatach filmowych. 7) Zapewnienie kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń i warsztatów poświadczonym dokumentami w tym: dla Grupy I: co najmniej 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne i co najmniej 5 -letnie doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi; dla Grupy II: co najmniej 2 osoby posiadające wykształcenie pedagogiczne i co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi oraz 1 osoba do opieki nad dziećmi posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika przedszkolna lub wczesnoszkolna i co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, Grupa III: 1) Zapewnienie odpowiednio wyposażonych pomieszczeń do przeprowadzenia szkolenia i warsztatów kulinarnych oraz wszystkich niezbędnych produktów do przygotowania posiłków. 2) Zapewnienie uczestnikom szkolenia - wychowankom pieczy zastępczej materiałów dydaktycznych w formie książki o tematyce kulinarnej (1 szt. dla 1 uczestnika). 3) Zapewnienie odpowiedniego pomieszczenia do przeprowadzenia szkolenia i praktycznych zajęć z zakresu udzielania pierwszej pomocy. 4) Zapewnienie uczestnikom szkolenia - wychowankom pieczy zastępczej materiałów dydaktycznych w formie apteczki pierwszej pomocy (1 szt. dla 1 uczestnika). 5) Zapewnienie kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń i warsztatów poświadczonym dokumentami w tym: co najmniej 1 osoby posiadającej kwalifikacje do przeprowadzenia szkolenia i warsztatów kulinarnych, co najmniej 1 osoby posiadającej tytuł zawodowy dietetyka, 2 osób posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy tj. osób wymienionych w art.8 pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 Nr 191poz.1410 z późn.zm.). Zakres zamówienia wspólny dla Grupy I, Grupy II i Grupy III: 1) Zapewnienie wyżywienia wszystkim uczestnikom szkolenia (75 osób) w każdy dzień szkolenia (obiad składający się z 2 dań i deseru) bez względu na liczbę godzin szkoleniowych w danym dniu. 2) Zapewnienie serwisu kawowego z poczęstunkiem w każdy dzień szkolenia (kawa, herbata, sok, ciastka, owoce, woda gazowana i niegazowana, cukier, śmietanka) podczas szkoleń - w czasie przerw w zajęciach szkoleniowych. 3) Zapewnienie materiałów biurowych dla każdego uczestnika szkolenia tj. po 1 notatniku A-5, po 1 długopisie i po 1 kolorowej, tekturowej teczce A-4 na każdego uczestnika. Materiały szkoleniowe, dydaktyczne, edukacyjne i biurowe stają się własnością uczestników szkolenia. Wzory materiałów szkoleniowych i dydaktycznych należy dostarczyć do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 4) Opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkoleń określającego miejsce szkolenia - adres i nazwę budynku, w którym odbywać się będą szkolenia, daty i godziny szkolenia, tematykę i zakres programowy, z podziałem na odpowiednie grupy szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zlecone szkolenia dla uczestników projektu Grupa I i Grupa III (osoby pełniące funkcje rodzin zastępczych - 30 osób i wychowankowie pieczy zastępczej - 20 osób) w jednym budynku, natomiast zajęcia szkoleniowe dla Grupy II - otoczenia uczestników projektu (25 osób) wykonawca może przeprowadzić w innym miejscu, spełniającym wymogi pod względem tematyki zajęć. Program i harmonogram szkolenia należy dostarczyć do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 5) Zapewnienie uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków szkolenia. 6) Ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia. Polisa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 7) Przeprowadzenie ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń. 8) Prowadzenie dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników szkolenia i warsztatów, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia. 9) Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi po ukończeniu szkolenia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i ilość godzin trwania szkolenia. Wzór zaświadczenia należy dostarczyć do Zamawiającego przed podpisaniem umowy; 10) Przygotowanie raportu poszkoleniowego w formie elektronicznej (płyta CD) i papierowej z zamieszczonymi zdjęciami obrazującymi różne formy realizowanych zajęć w przypadku obu części zamówienia. 11) Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń itp. logotypami UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - dostępnymi u Zamawiającego lub/i na stronie internetowej www.wup.lublin.pl; 12) Przetwarzanie danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.); 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn: START współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOWARZYSZENIE SYNERGIA, ul. Inżynierska 3, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18385,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.