Ogłoszenie z dnia 2014-06-12
Czarna Białostocka: Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączeniem do budynków, montażem węzłów cieplnych w budynkach ul. Sienkiewicza 8, 10 , 12, 14, 16, 18, 20, ul. Torowa 3, 3A, 5, 5/1, 9, 11, 13, 15, ul. Fabryczna 2/2, oraz wykonaniem instalacji elektrycznych w obrębie wykonywanych węzłów cieplnych
Numer ogłoszenia: 126937 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o. , ul. Józefa Piłsudskiego 62, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 85 7101719, faks 85 7101719.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkomunalne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączeniem do budynków, montażem węzłów cieplnych w budynkach ul. Sienkiewicza 8, 10 , 12, 14, 16, 18, 20, ul. Torowa 3, 3A, 5, 5/1, 9, 11, 13, 15, ul. Fabryczna 2/2, oraz wykonaniem instalacji elektrycznych w obrębie wykonywanych węzłów cieplnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania :Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączeniem do budynków, montażem węzłów cieplnych w budynkach ul. Sienkiewicza 8, 10 , 12, 14, 16, 18, 20, ul. Torowa 3, 3A, 5, 5/1, 9, 11, 13, 15, ul. Fabryczna 2/2, oraz wykonaniem instalacji elektrycznych w obrębie wykonywanych węzłów cieplnych obejmująca dostawę materiałów, wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z robotami demontażowymi zgodnie z zakresem projektu budowlanego oraz pozwoleniem na budowę w podziale na etapy: Etap I Roboty budowlane, instalacyjne oraz elektryczne. Sieć cieplna na oś. Sienkiewicza i Torowa od komory K1 do ST1, od ST1 do ST3 z podłączeniem BUD Nr 15, od ST3 do ST4 z podłączeniem BUD Nr 13 i 11, od ST4 do ST5 i ST6 z podłączeniem BUD Nr 10, od ST6 do ST7 z podłączeniem BUD Nr 8 i 12. Montaż i uruchomienie węzłów cieplnych:Węzeł cieplny co+cwu ul. Torowa 11, Węzeł cieplny co+cwu ul. Torowa 13, Węzeł cieplny co+cwu ul. Torowa 15, Węzeł cieplny co+cwu ul. Sienkiewicza 8, Węzeł cieplny co+cwu ul. Sienkiewicza 10, Węzeł cieplny co+cwu ul. Sienkiewicza 12. Etap II Roboty budowlane, instalacyjne oraz elektryczne: Sieć cieplna na oś. Sienkiewicza i Torowa od ST1 do Komory K2, od K2 do ST2 z podłączeniem BUD Fabryczna 2/2, od ST5 z podłączeniem BUD Nr 14, 16, 18, 20. Montaż i uruchomienie węzłów cieplnych:Węzeł cieplny co+cwu ul. Sienkiewicza 14, Węzeł cieplny co+cwu ul. Sienkiewicza 16, Węzeł cieplny co+cwu ul. Sienkiewicza 18, Węzeł cieplny co+cwu ul. Sienkiewicza 20, Węzeł cieplny co ul. Fabryczna 2/2, Węzeł cieplny co+cwu ul. Torowa 9. Budowa przyłączy cieplnych, montaż i uruchomienie węzłów cieplnych:Przyłącze cieplne ul. Torowa 3, Przyłącze cieplne ul. Torowa 3 A, Przyłącze cieplne ul. Torowa 5, Węzeł cieplny co ul. Torowa 3, Węzeł cieplny co ul. Torowa 3A, Węzeł cieplny co ul. Torowa 5, Węzeł cieplny co ul. Torowa 5/1. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera: Projekty budowlane, opis, rysunki- Załącznik Nr 10 do SIWZ, Przedmiary robót- Załącznik Nr 11 do SIWZ, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- Załącznik Nr 12 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 29.000 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na rozbudowie lub budowie sieci ciepłowniczych o średnicy min. DN 65 mm oraz węzłów cieplnych 2- funkcyjnych o wartości nie mniejszej niż - 1 500 000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy złotych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą będącą Kierownikiem Budowy , posiadającym następujące kwalifikacje:co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych, liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnych i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku potencjału technicznego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy złotych)oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ), Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców działających wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Dowód wniesienia wadium. Harmonogram rzeczowo-finansowy (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ),wypełniony w polach zaznaczonych na szaro. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian ustaleń umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności:wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych,zmiany terminu realizacji robót budowlanych wynikające z konieczności wykonania robót dodatkowych lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,zaistnienia konieczności dokonania zmian umowy wobec zmiany umowy o dofinansowanie pomiędzy Zamawiającym a instytucją udzielającą dofinansowania zadania, zaistnienia okoliczności niezależnej od obu stron, której nie można było przewidzieć, uniknąć bądź jej zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki VAT, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkomunalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o.
16-020 Czarna Białostocka
ul. Piłsudskiego 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o. 16-020 Czarna Białostocka ul. Piłsudskiego 62 pokój 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 15 osad w Kampinoskim Parku"
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w m-ci Polańczyk
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.