eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZaprojektowanie i wykonanie remontu jezdni alei Kraśnickiej w Lublinie od rejonu skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do granicy miasta Lublin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu jezdni alei Kraśnickiej w Lublinie od rejonu skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do granicy miasta Lublin
Numer ogłoszenia: 126937 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100531 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu jezdni alei Kraśnickiej w Lublinie od rejonu skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do granicy miasta Lublin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie remontu jezdni alei Kraśnickiej w Lublinie, odcinek od rejonu skrzyżowania alei Kraśnickiej z ul.Jana Pawła II do granicy miasta Lublin, odcinek od km 316+985,00 (km rob. 0+000,00) do km 318+353,50 (km rob 1+368,50) tj. o długości ok. 1,37km: 1.Sporządzenie Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: 1.1.projekt wykonawczy - branża drogowa, 1.2.czasowa organizacja ruchu na czas remontu - branża inżynieria ruchu, 1.3.stała organizacja ruchu - branża inżynieria ruchu, 1.4.branża zieleń, 1.5.informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ, 1.6.uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji, 1.7.uzyskanie przez wykonawcę akceptacji tej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, 2.Nadzór autorski: 2.1.wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20, ust. 1, pkt 4, ppkt a) i b) ustawy prawo budowlane, z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. Nr 89, poz 414, z 1994 r., z późniejszymi zmianami), 2.2.dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z art. 21 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. Nr 89, poz 414, z 1994 r., z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z § 9 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. 2002, Nr 108, poz. 953, z późniejszymi zmianami), 2.3.wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 2.4.uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 2.5.ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 2.6.udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 2.7.wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2.8.bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na plac budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie), 3.Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 3.1.remont nawierzchni bitumicznej jezdni, frezowanie istniejącej nawierzchni, wbudowanie nowych warstw bitumicznych, 3.2.wykonanie nowej konstrukcji jezdni w miejscach występowania przełomów poprzez wbudowanie nowych warstw bitumicznych, 3.3.remont nawierzchni bitumicznej istniejących zatok autobusowych poprzez frezowanie nawierzchni bitumicznej, wbudowanie nowych warstw bitumicznych, 3.4.remont poboczy gruntowych z utwardzeniem warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 3.5.remont nawierzchni chodników i wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej brukowej wibroprasowanej, 3.6.regulacja wysokościowa istniejących chodników z płyt betonowych lub kostki betonowej brukowej, 3.7.regulacja wysokościowa istniejących zjazdów o nawierzchniach: z destruktu asfaltowego, z grysu, z płyt betonowych 35x35x5 cm, z płyt betonowych 50x50x7 cm, z żuża paleniskowego wielkopiecowego, z płyt żelbetowych typu jomba, o nawierzchni gruntowej, poprzez wykonanie nawierzchni ścieralnej z destruktu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 3.8.remont nawierzchni zjazdów do posesji i wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z kostki betonowej brukowej, 3.9.wymiana istniejących krawężników i obrzeży na krawężniki i obrzeża betonowe, 3.10.odtworzenie zieleńców (trawniki), 3.11.wykonanie oznakowanie drogowego poziomego i pionowego, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 3.12.regulacja wysokościowa elementów uzbrojenia podziemnego. 4.Przeprowadzenie wymaganych prób i badań 5.Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem remontowanych ulic w użytkowanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2601626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2388066,33

  • Oferta z najniższą ceną: 2388066,33 / Oferta z najwyższą ceną: 3300000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.