Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Warszawa: Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 261 im. Stanisława Kostki Potockiego na zajęcia dydaktyczno-wychowawcze do lokalizacji zastępczej do Szkoły Podstawowej nr 115 przy ul. Okrężnej 80, w związku z nadbudową budynku przy ul. Wiertniczej 26.
Numer ogłoszenia: 126956 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 201, faks 022 6427643.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 261 im. Stanisława Kostki Potockiego na zajęcia dydaktyczno-wychowawcze do lokalizacji zastępczej do Szkoły Podstawowej nr 115 przy ul. Okrężnej 80, w związku z nadbudową budynku przy ul. Wiertniczej 26..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 261 im. Stanisława Kostki Potockiego na zajęcia dydaktyczno-wychowawcze do lokalizacji zastępczej do Szkoły Podstawowej nr 115 przy ul. Okrężnej 80, w związku z nadbudową budynku przy ul. Wiertniczej 26..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem lub aktualną realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych usług obejmujących przewóz uczniów do placówek oświatowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonana należycie. Umowy nie są dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 4. Dysponują osobami (kierowcami), w tym minimum jednym kierowcą, posiadającym dokumenty uprawniające do prowadzenia pojazdów, oddelegowanym do wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Dysponują minimum jednym pojazdem dopuszczonym do ruchu, obejmujący odpowiednio oznakowanym, przeznaczonym przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem min. 1 dokumentu świadczącego o prawie Wykonawcy do dysponowania wymienionym pojazdem, również z załączoną kserokopią dowodu rejestracyjnego i dokumentem poświadczającym aktualne ubezpieczenie pojazdu. 6. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia , na kwotę min. 18 000,00 zł przez czas realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Kserokopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający, co najmniej 2 usługi obejmujące przewóz uczniów do placówek oświatowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonana należycie. Umowy nie są dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący wskazanie minimum jednego kierowcy, który będzie oddelegowany do wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.Wykaz pojazdów dopuszczonych do ruchu obejmujący minimum jeden odpowiednio oznakowany pojazd, przeznaczony przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem min. 1 dokumentu świadczącego o prawie Wykonawcy do dysponowania wymienionym pojazdem, również z załączoną kserokopią dowodu rejestracyjnego i dokumentem poświadczającym aktualne ubezpieczenie pojazdu, 8. Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 18 000,00 zł.obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia, przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy przez podpisanie formularza oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Urzędu Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11,
tel: (0-22) 642 60 01 wew. 251, fax: (0-22) 642 76 43, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Urzędu Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, tel: (0-22) 642 60 01 wew. 251, fax: (0-22) 642 76 43, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
- Usługi transportu sanitarnego na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.