eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wykonanie projektu wykonawczego przebudowy drogi krajowej nr 16 na odc. Wysokie - granica województwa oraz projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego rozbiórki istniejącego i budowy nowego mostu przez rzekę Kalinkę w msc. Skomętno, w ciągu drogi kraj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12698

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: wykonanie projektu wykonawczego przebudowy drogi krajowej nr 16 na odc. Wysokie - granica województwa oraz projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego rozbiórki istniejącego i budowy nowego mostu przez rzekę Kalinkę w msc. Skomętno, w ciągu drogi krajowej nr 16 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: inż. Iwona Bujak, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu wykonawczego przebudowy drogi krajowej nr 16 na odc. Wysokie - granica województwa oraz projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego rozbiórki istniejącego i budowy nowego mostu przez rzekę Kalinkę w msc. Skomętno, w ciągu drogi krajowej nr 16. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Biuro Projektanta. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu wykonawczego przebudowy drogi krajowej nr 16 na odc. Wysokie - Granica Województwa od km około 309+600 do km około 323+234 oraz projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego rozbiórki istniejącego i budowy nowego mostu przez rzekę Kalinkę w msc. Skomętno, w ciągu drogi krajowej nr 16 w km 312+902. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie projektu wykonawczego przebudowy drogi krajowej nr 16 na odc. Wysokie - Granica Województwa od km około 309+600 do km około 323+234 oraz projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego rozbiórki istniejącego i budowy nowego mostu przez rzekę Kalinkę w msc. Skomętno, w ciągu drogi krajowej nr 16 w km 312+902. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 08.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 300 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać: 1) a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (2003, 2004, 2005) - na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\ - w wysokości nie mniejszej niż 500 tyś. PLN; b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu), i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tyś. PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt a) i b) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy); 2) Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych stanowisk: Główny projektant z uprawnieniami projektowymi, drogowymi - 1 osoba, min. staż - 5 lat, doświadczenie - kierował realizacją min. 4 opracowań projektowych w zakresie dróg klasy GP lub wyższej; Branża drogowa: Projektant z uprawnieniami projektowymi, drogowymi - 1 osoba, min. staż - 3 lata, doświadczenie - wykonał min. 4 opracowania projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej; Sprawdzający z uprawnieniami projektowymi, drogowymi - 1 osoba, min. staż - 5 lat, doświadczenie - wykonał lub sprawdził min. 4 opracowania projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej; Branża mostowa: Projektant z uprawnieniami projektowymi, mostowymi - 1 osoba; Sprawdzający z uprawnieniami projektowymi, mostowymi - 1 osoba; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1). 3) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed 09.02.2007r., wykonał co najmniej: a) 2 dokumentacje projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej; b) 1 dokumentację projektową w zakresie obiektów mostowych w ciągu dróg klasy GP lub wyższej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.3) każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca musi spełniać warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oświadczenie podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne), a także nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania sie o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne dokument składa każdy z wykonawców). F) Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, za okres jak w zdaniu poprzednim (np. PIT - rozliczenie roczne). G) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt III.2.1.b) niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wystepujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne dokument składa wykonawca odpowiedzialny za spełnienie warunku). H) Informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (\Potencjał kadrowy\). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.2.2) niniejszego ogłszenia wraz z kopią uprawnień budowlanych do projektowania (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) tych osób (w przypadku wykonawców wystepujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne dokument składa wykonawca odpowiedzialny za spełnienie warunku). I) Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie wykonawcy\). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji projekty zostały wykonane należycie (w przypadku wykonawców wystepujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne dokument składa wykonawca odpowiedzialny za spełnienie warunku).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 11:15, W siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 107.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: SIWZ można pobrać: ze strony internetowej Zamawiającego, osobiście w Siedzibie Zamawiającego, otrzymać za zaliczeniem pocztowym. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.