To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-27
Elbląg: Przebudowa budynku Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. A. Asnyka 4 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 127015 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85185 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. A. Asnyka 4 w Elblągu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa budynku Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. A. Asnyka 4 w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 45.26.27.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Przebudowa budynków Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części istniejących pomieszczeń I piętra oraz adaptacja strychu znajdującego się na II piętrze na pomieszczenia administracyjne, socjalne, pomieszczenie pralni i suszarni. Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Maluch 2015. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Firmę Projektowo - Consultingową PROCON ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT - DO PROJEKTU ZAMIENNEGO ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: ARCHITEKTONICZNO - KONSTRUKCYJNA ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 b) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: Przebudowa i modernizacja pomieszczeń I piętra oraz adaptacja poddasza na pomieszczenia administracyjne i gospodarcze BRANŻA: Elektryczna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 c) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: Instalacja centralnego ogrzewania ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 d) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: Instalacja gazowa ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 e) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: Instalacja wentylacyjna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 f) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY WYKONAWCZY ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE ADRES: 82-300 ELBLĄG, ul. ASNYKA nr 4 INWESTOR : ŻŁOBEK MIEJSKI nr 2 w Elblągu 82-300 ELBLĄG, ul. Asnyka nr 4 b) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY WYKONAWCZY - ZAMIENNY ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: ARCHITEKTONICZNO - KONSTRUKCYJNA ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 c) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY - ZAMIENNY ZADANIE: Przebudowa i modernizacja pomieszczeń I piętra oraz adaptacja poddasza na pomieszczenia administracyjne i gospodarcze BRANŻA: Elektryczna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 d) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY - ZAMIENNY ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: SANITARNA - instalacja wodociągowa z zestawem wodomierza głównego , kanalizacji sanitarnej, ogrzewcza, wentylacyjna, gazowa ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA: ARCHITEKTONICZNO - KONSTRUKCYJNA ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 2) RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ZADANIE: Przebudowa i modernizacja pomieszczeń I piętra oraz adaptacja poddasza na pomieszczenia administracyjne i gospodarcze BRANŻA: Elektryczna ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 3) RODZAJ OPRACOWANIA: Branża sanitarna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ZADANIE: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I PIĘTRA ORAZ ADAPTACJA PODDASZA NA POM. ADMINISTRACYJNE I GOSPODARCZE BRANŻA SANITARNA ADRES: ŻŁOBEK MIEJSKI Nr 2 82-300 ELBLĄG, ul. A. Asnyka 4 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym m.in.: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) przebudowę klatki schodowej, c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w przebudowywanych pomieszczeniach, d) docieplenie dachu, e) wykonanie nowych izolacji pionowych i poziomych, f) przebudowę pomieszczeń I piętra, g) remont tarasów na I piętrze, h) adaptację poddasza na pomieszczenia socjalne oraz administracyjne, i) przebudowę i wymianę instalacji elektrycznej oraz alarmowej, telefonicznej i komputerowej w nowych pomieszczeniach, j) przebudowę i modernizację instalacji sanitarnych (co., gazowych, wentylacji, wodno -kanalizacyjnych). Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 6. Oferta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz przedmiarów, jak również nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe, itp. 7. Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c) za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. 8. Zamawiający wymaga, aby elementy przedmiotu zamówienia zostały zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z § 9 ust. 1 i ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie żłobka. 10. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 11. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 13. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o 1 miesiąc, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. Wykonawca nie zostanie dopuszczony do robót, jeśli nie zawrze wymaganych ubezpieczeń. 14. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 15. Roboty budowlane będą realizowane w obiekcie czynnym, w związku z tym harmonogram w zakresie robót budowlanych musi być zatwierdzony przez Koordynatora inspektorów oraz Użytkownika - Panią Dyrektor Żłobka. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy żłobka. 16. Wykonawca musi przewidzieć możliwość pracy w systemie dwuzmianowym. 17. Ze względu na obecność małych dzieci w obiekcie Wykonawca musi przewidzieć prowadzenie większości robót emitujących hałas w godzinach popołudniowych. 18. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowy i finansowy robót objętych umową, w uzgodnieniu z Koordynatorem inspektorów i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy. 19. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 20. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 21. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "PRZEMYSŁÓWKA 03" KLECHA ANTONI
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PRZEMYSŁÓWKA 03 Antoni Klecha, ul. Żytnia 1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 921301,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1107347,35
Oferta z najniższą ceną: 1035667,77 / Oferta z najwyższą ceną: 1222700,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- "Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie".
- 293-2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie montażu systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Collegium Wróblewskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Budowa osadnika żużla w PKE SA - Elektrowni Jaworzno III.
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.