eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TykocinPrzebudowa dróg gminnych nr105520B w miejscowości Pajewo gm. Tykocin, nr 105502B w miejscowości Leśniki- kol. Broniszewo gm. Tykocin, oraz drogi gminnej (działka nr geod. 152 w miejscowości Stelmachowo gm. Tykocin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Tykocin: Przebudowa dróg gminnych nr: 105520B w miejscowości Pajewo gm. Tykocin, nr 105502B w miejscowości Leśniki- kol. Broniszewo gm. Tykocin, oraz drogi gminnej (działka nr geod. 152 w miejscowości Stelmachowo gm. Tykocin
Numer ogłoszenia: 127049 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin , ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, faks 085 7181627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych nr: 105520B w miejscowości Pajewo gm. Tykocin, nr 105502B w miejscowości Leśniki- kol. Broniszewo gm. Tykocin, oraz drogi gminnej (działka nr geod. 152 w miejscowości Stelmachowo gm. Tykocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie dróg gminnych nr: 105520B w miejscowości Pajewo gm. Tykocin km 0+000 do km 0+114, nr 105502B w miejscowości Leśniki- kol. Broniszewo gm. Tykocin km 0+000 do km 0+300, oraz drogi gminnej (działka nr geod. 152 w miejscowości Stelmachowo gm. Tykocin- odcinek o długości 512,70 m) W zakres robót miedzy innymi wchodzą: roboty przygotowawcze, , roboty ziemne( wykopy i nasypy) , odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, wykonanie zjazdów , oraz nawierzchnie tj.- (wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej standard II grub. 3,5 cm po zagęszczeniu i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej standard II grub. 3,5 cm po zagęszczeniu Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią załącznik: nr 3 -Przedmiary robót-(nr 3.1- Przebudowa drogi gminnej nr 105520B w miejscowości Pajewo gm. Tykocin, nr 3.2- Przebudowa drogi gminnej nr 105502B Leśniki- kol. Broniszewo gm. Tykocin, nr 3.3- Przebudowa drogi gminnej (działka nr geod. 152) w miejscowości Stelmachowo, gm. Tykocin, ) do SIWZ, projekty budowlane- zał nr 5 ( nr.5.1- Przebudowa drogi gminnej nr 105520B w miejscowości Pajewo gm. Tykocin, nr 5.2- Przebudowa drogi gminnej nr 105502B Leśniki -kol. Broniszewo gm. Tykocin, nr 5.3- Przebudowa drogi gminnej (działka nr geod. 152) w miejscowości Stelmachowo, gm. Tykocin oraz Specyfikacje Techniczne -zał. Nr 6 (nr.6.1- Przebudowa drogi gminnej nr 105520B w miejscowości Pajewo gm. Tykocin, nr 6.2- Przebudowa drogi gminnej nr 105502B Leśniki- kol. Broniszewo gm. Tykocin, nr 6.3- Przebudowa drogi gminnej (działka nr geod. 152) w miejscowości Stelmachowo gm. Tykocin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 8 000,00 zł. Słownie: osiem tysięcy zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych(Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z późn. zm.); Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 2.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1do SIWZ; 2.2 kosztorys ofertowy, zgodny z dołączonymi przedmiarami robót- załącznik Nr 3 do SIWZ 2.3 dowód wniesienia wadium 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, ppkt. 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 1, ppkt. 1.1. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 ppkt. 1.2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. Sekretariatu nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.