Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-08
Koszalin: ŚWIADCZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWEJ WRAZ
Z PROWADZENIEM SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ OBJĘTYCH WSPARCIEM OŚRODKA WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ
DLA REGIONU KOSZALIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 127049 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Przemysłowa 8, 75-216 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 341 63 30, faks 94 341 60 88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karrsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWEJ WRAZ Z PROWADZENIEM SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ OBJĘTYCH WSPARCIEM OŚRODKA WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ DLA REGIONU KOSZALIŃSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmujący świadczenie obsługi księgowej wraz z prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych podmiotów ekonomii społecznej objętych wsparciem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego stanowi część komplementarnego wsparcia udzielanego podmiotom ekonomii społecznej w ramach projektu Sieć Zachodniopomorska Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej - Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trybie ciągłym w okresie od 1.10.2016 do 30.06.2019, na rzecz 60 podmiotów miesięcznie. Przewidywany czas świadczenia usługi na rzecz jednego podmiotu ekonomii społecznej wynosi nie mniej niż jeden miesiąc i nie więcej niż 33 miesiące..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające mogą być realizowane na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 79211000-6 Usługi księgowe 79211100-7 Usługi księgowania 79211110-0 Usługi zarządzania listami płac 79211120-3 Usługi rejestracji sprzedaży i nabycia 79211200-8 Usługi kompilacji deklaracji finansowych 79221000-9 Usługi księgowe i audytowe
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.21.11.10 - Usługi zarządzania listami płac 79.21.11.20 - Usługi rejestracji sprzedaży i nabycia 79.21.12.00 - Usługi kompilacji deklaracji finansowych 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował usługi polegające na: Prowadzeniu księgowości (świadczeniu usług księgowych) co najmniej 40 podmiotom ekonomii społecznej, realizowanym równolegle w okresie co najmniej 12 miesięcy. Podmiot Ekonomii Społecznej rozumiany jest jako: 1. przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. nr 94, poz. 651, z późn. zm.); 2. podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, tj: a) Centrum Integracji Społecznej i Klub Integracji Społecznej; b) Zakład Aktywności Zawodowej i Warsztat Terapii Zajęciowej, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; 3. organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1118, z późn. zm.); 4. organizacja pozarządowa, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych; 5. spółdzielnia, której celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2013 r. poz. 1443, z późn. zm.); 6. spółka non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%. Usługi księgowe rozumiane są jako komplementarne świadczenie poniższych zadań: - Opracowywanie/ uaktualnienie polityki rachunkowości wraz z planem kont, w odniesieniu do statut podmiotu. - Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. ustawa o rachunkowości, IFRS, US GAAP, itp.). - Sporządzanie corocznych sprawozdań finansowych z działalności (bilans, rachunek wyników, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa). - Prowadzenie ewidencji księgowej w ramach księgi rachunkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym. - Dekretowanie i księgowanie dokumentów. - Księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów. - Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. - Sporządzanie wszelkiej dokumentacji związanej z rozliczeniem organizacji z budżetem państwa (dokumentacja podatkowa), deklaracji podatkowych. - Współpraca z urzędem skarbowym i zakładem ubezpieczeń społecznych. - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia określonego w polityce rachunkowości. - Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych. - Potwierdzanie i uzgadnianie sald. - Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych. - Wystawianie i księgowanie faktur i rachunków. - Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych. - Rozliczanie dotacji. - Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych. - Sporządzanie bieżących informacji finansowych na potrzeby zarządu. - Rachunkowe wyodrębnianie działalności odpłatnej i nieodpłatnej oraz działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie/ wg załącznika nr 6.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu księgowości (świadczeniu usług księgowych) dla co najmniej 40 podmiotów ekonomii społecznej, realizowanym równolegle w okresie co najmniej 12 miesięcy oraz jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych dla podmiotów ekonomii społecznej. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 7.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca oświadcza, że posiada i będzie posiadać w całym okresie realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej odpowiedzialności prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku art. 79 pkt 7 (Dz.U. 1994 Nr 121 poz. 591) na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy Pzp) sporządzone na/wg druku - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) WYKAZ GŁÓWNYCH USŁUG wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ) oraz z załączeniem dowodów, określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. 3) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o uprawnieniach osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 5) oraz wykaz osób wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik 7). 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 4 do SIWZ o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w 5) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg załącznika nr 1 do SIWZ; 6) INFORMACJA WYKONAWCY o tym, że nie należy do grupy kapitałowej sporządzona na/wg załącznika nr 9 do SIWZ ; 7) LISTA PODMIOTÓW należących do tej samej grupy kapitałowej sporządzona na/wg załącznika nr 10 do SIWZ; 8) INFORMACJĘ WYKONAWCY (zał. nr 9 do SIWZ) 9) LISTĘ PODMIOTÓW (zał. nr 10 do SIWZ). 10) Jeśli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 11) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 11 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby); 12) DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają tak jak Wykonawcy polscy w/w oświadczenia i dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: a. w szczególnie uzasadnionych sytuacjach, w przypadku wystąpienia okoliczności związanych ze zmianą założeń projektu w ramach którego realizowane jest zamówienie, tj. Sieć Zachodniopomorska Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej - Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego, co Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, liczby oraz rodzajów podmiotów stanowiących przedmiot zamówienia. b. w szczególnie uzasadnionych sytuacjach, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają przeprowadzenia usług dla wymaganej liczby podmiotów, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób podanej w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany ilości podmiotów, o której mowa powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone i rozliczone w oparciu o ceny podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy. c. zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d. powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karrsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Przemysłowa 8
75-216 Koszalin
tel. 094 / 341-63-30 fax 094/ 341 60 88
a.szczepanska@karrsa.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Przemysłowa 8 75-216 Koszalin II piętro Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu pn.: Sieć Zachodniopomorska Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej - Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.3: Wsparcie dla utworzenia i/lub funkcjonowania (w tym wzmocnienie potencjału) instytucji wspierających ekonomię społeczną zgodnie z Krajowym Programem Rozwoju Ekonomii Społecznej. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.