Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Gdynia: Dostawa samochodu osobowo terenowego dla Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa.
Numer ogłoszenia: 127063 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, fax 058 620-53-38, 6607661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowo terenowego dla Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo-terenowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2007 roku, wraz z pakietem ubezpieczeniowym ( OC,AC,NNW) na okres 12 miesięcy. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. e) są autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej marki samochodu. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach składających się na ofertę wymaganych przez Zamawiającego, na zasadzie kwalifikacji spełnia- nie spełnia. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składających wspólną ofertę: a) Warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający wspólną ofertę mogą spełniać łącznie, b) Warunek określony w art. 22 ust 1 pkt 4 musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie. 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby oferta zawierała następujące dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - o treści wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ- w przypadku wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub o treści wg wzoru określonego w załączniku 3A i 3B do SIWZ -w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Charakterystykę oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzona przez wykonawcę wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 4) Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa każdy z wykonawców; 5) Aktualny wyciąg ze świadectwa homologacji oferowanego modelu samochodu. 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 8.4 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz. 605). 7) Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę i załączone do niej dokumenty nie jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym). Pełnomocnictwo z określeniem zakresu i podpisem osób uprawnionych do reprezentowania zgodnie z zapisem w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć do oferty. 8) W przypadku, wykonawców występujących wspólnie do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. 9) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, ofertę należy złożyć w języku polskim, dotyczy to również wszelkiej korespondencji oraz porozumiewania się między Zamawiającym a wykonawcą. 10) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Podczas oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się opierał na tekście przetłumaczonym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , Zespół ds. Zamówień Publicznych, 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, 81-340 Gdynia ul. Hryniewieckiego 10, Sekretariat (piętro II).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remonty lokali mieszkalnych III
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Oddziału Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Wykonanie izolacji ścian fundamentowych przed wejściem głównym do budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KPN/19/2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego z napędem 4x4 typu pickup z agregatem wodno-pianowym zamontowanym na skrzyni ładunkowej"
- Dostawa pojazdu typu Quad UTV wraz z wyposażeniem dodatkowym dla OSP Mrzygłód
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.