eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójPrzebudowa ciągu pieszego pod nazwą ul. Kulczyńskiego w lok. 0+172-0+481 na długości 309 m oraz przebudowa innych ciągów pieszych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Iwonicz-Zdrój: Przebudowa ciągu pieszego pod nazwą ul. Kulczyńskiego w lok. 0+172-0+481 na długości 309 m oraz przebudowa innych ciągów pieszych
Numer ogłoszenia: 127120 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95822 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 435-02-12, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu pieszego pod nazwą ul. Kulczyńskiego w lok. 0+172-0+481 na długości 309 m oraz przebudowa innych ciągów pieszych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. 2. Rozebranie krawężników betonowych. 3. Rozebranie ręczne z kostki betonowej trylinki. 4. Rozebranie obrzeży betonowych. 5. Rozebranie chodników z kostki betonowej. 6. Rozebranie mechaniczne podbudowy z gruntu stabilizowanego. 7. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego. 8. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7. 9. Rozebranie balustrad z kształtowników stalowych. 10. Rozebranie schodów żelbetowych. 11. Rozebranie czapek betonowych na murkach kamiennych. 12. Rozebranie barier betonowych. 13. Koryta o gł. 30 cm wykonywane na poszerzeniach. 14. Wywóz materiałów powstałych z rozbiórki i korytowania. 15. Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe. 16. Wykonanie ławy betonowej zwykłej pod krawężniki. 17. Wykonanie ławy z oporem pod krawężniki. 18. Wykonanie zbrojenia ław fundamentowych. 19. Montaż krawężników betonowych o wym. 12x25 na podsypce cementowo-piaskowej. 20. Wykonanie obrzeży betonowych o wym. 30x8. 21. Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 15 cm po zagęszczeniu. 22. Wykonanie warstwa dolnej z kruszywa łamanego po zagęszczeniu 15 cm. 23. Wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego po zagęszczeniu 10 cm. 24. Oczyszczeniu mechaniczne nawierzchni z betonu lub kostki. 25. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr 8 cm na podsypce grysowej. 26. Wykonanie obramowania chodników z palisady. 27. Wykonanie barierek stalowych. 28. Wykonanie odgrzybiania i czyszczenia murków kamiennych. 29. Wykonanie czapek z piaskowca na murkach kamiennych. 30. Regulacja pionowa włazów kanałowych. 31. Regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych. 32. Wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z wpustem ulicznym. 33. Demontaż słupów oświetleniowych. 34. Montaż słupów oświetleniowych. 35. Montaż opraw oświetleniowych. 36. Montaż ławek parkowych. 37. Montaż koszy ulicznych. 38. Wykonanie plantowania ręcznego gruntu rodzimego. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - dokumentacja techniczna (dokumentacja, kosztorys, rysunki) należy szczegółowo przeanalizować załączniki w celu prawidłowej wyceny oferty. Informujemy, że po podpisaniu umowy z Gminą Iwonicz - Zdrój na zakres objęty przetargiem, Wykonawca wyłoniony w przetargu może zawrzeć umowę na zakres robót w ciągu drogi na działkach sąsiednich (nie objęty niniejszym postępowaniem) z Uzdrowiskiem Iwonicz S.A., warunki zostaną uzgodnione odrębnie. W Uzdrowisku Iwonicz S.A. można uzyskać szczegółowe informacje co do zakresu rzeczowego. UWAGA! Wykonawca przy planowaniu poszczególnych prac objętych umową będzie uwzględniał specyfikę działalności prowadzonej w sąsiedztwie remontowanej drogi (czynne sanatoria), a podejmowanie prac uciążliwych i utrudniających dostęp do obiektu uzgodni z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym. Wykonawca zapewni dostęp do obiektu, który umożliwi jego normalne funkcjonowanie. UWAGA ! Materiał z rozbiórki (m.in. trylinka, krawężniki, lampy) jest własnością Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do załadunku i przetransportowania materiału w miejsce do 5 km, wskazane przez Zamawiającego. UWAGA! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, norm, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Brak wskazania w ofercie proponowanych zmian (w dowolnym miejscu w swojej ofercie i w dowolny sposób, np. na osobnym wykazie) wraz z podaniem rozwiązań zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i uważa się za równoważne z tym, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z rozwiązaniami technicznymi zaproponowanymi przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3.2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed-miotem zamówienia. 3.3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAF-MAR Sp. z o.o., Lutcza 194, 38-112 Lutcza, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 419462,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 426562,19

  • Oferta z najniższą ceną: 426562,19 / Oferta z najwyższą ceną: 426562,19

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.